Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de curatenie pentru ONRC si ORCT


Anunt de participare numarul 73327/11.03.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
OFICIUL NATIONAL AL REGISTRULUI COMERTULUI
Adresa postala: Bucuresti, sector 3, B-dul Unirii nr 74, bl J3b, tronson II+III, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030837, Romania, Punct(e) de contact: VALENTIN VLADU, Tel.021.316.08.09, Email: [email protected], Fax: 021.316.08.08, Adresa internet (URL): www.onrc.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de curatenie pentru ONRC si ORCT
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
14 - Servicii de administrare, intretinere si curatenie a imobilelor
Locul principal de prestare: sediile ONRC din Bucuresti si ORCT din resedintele de judet
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
servicii de curatenie pentru 13 locatii ce reprezinta sediul central al ONRC si sediile umatoarelor ORCT-uri: Arges, Bihor, Bistrita Nasaud, Brasov, Cluj, Covasna, Harghita, Hunedoara, Ialomita, Timis, Vrancea, ORCT Bucuresti.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90919000-2 - Servicii de curatare a birourilor, a scolilor si a echipamentului de birou (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
servicii de curatenie zilnica pentru 13 locatii. Asigurarea necesarului de echipamente profesionale pentru efectuarea curateniei, a materialelor si a uneltelor specifice. Personal pentru efectuarea curateniei si coordonarea prestarii serviciilor. Asigurarea echipamentului de lucru si a echipamentului de protectie pentru personalul ofertantului ce va fi implicat in intretinerea si efectuarea curateniei, conform reglementarilor legale in vigoare. Echipamentele de lucru si de protectie vor fi in mod obligatoriu personalizate. Furnizarea materialelor consumabile profesionale si solutiilor pentru intretinerea diferitelor suprafete existente in cladire (mocheta, gresie, faianta, inox, travertin, lemn, dulapuri metalice, suprafata vitrata interioara, echipamente de calcul, etc.). Consumabile pentru grupurile sanitare (hartie igienica, sapun lichid, odorizant solid WC si prosoape hartie role sautip ZZ, conform cerintelor specificate pentru fiecare lot in caietul de sarcini);
Valoarea estimata fara TVA: intre 357, 777 si 535, 665RON
II.2.2) Optiuni
Da
Prelungire cf art 6.3 din HG 925/2006. Prelungire pentru perioada 01.01.2010-30.04.2010
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare este prezentata in Anexa B la fiecare lot. Garantia de buna executie 10% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere, subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privindeligibilitatea.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006. Copia certificatului constatator, emis in luna precedenta sedintei de deschidere a ofertelor sau in luna in curs de catre oficiul registrului comertului de pe langa tribunalul teritorial pe raza caruia ofertantul isi are sediul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale. Ofertantii vor face dovada indeplinirii a cel putin unui contract avand ca obiect prestarea de servicii de tipul celor ofertate, a carui valoare totala sa fie de cel putin 18200 RON pentru Lotul 1, 11480 RON pentru Lotul 2, 9800 RON pentru Lotul 3, 28000 RON pentru Lotul 4, 21384 RON pentru Lotul 5, 12449 RON pentru Lotul 6, 8040 RON pentru Lotul 7, 12000 RON pentru Lotul 8, 10704 RON pentru Lotul 9, 120096 RON pentru Lotul 10, 23304 RON pentru Lotul 11, 10320 RON pentru Lotul 12, 72000 RON pentru Lotul 13.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Recomandari din partea altor beneficiari / clienti (minim 3 recomandari). Vor fi luate inconsiderare numai recomandari venite din partea unor beneficiari pentru care ofertantul aprestat/presteaza servicii de curatenie. Se vor prezenta in original sau copie. Se va prezenta o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, obiectul contractului, perioada de prestatie, beneficiari. Daca este cazul, lista cuprinzand subcontractatii, insotita si de acordurile de subcontractate. Declaratie privind indeplinirea obligatiilor contractuale.Resurse tehnice: tipul si numarul echipamentelor ce vor fi utilizate pentru efectuarea curateniei : aspiratoare de praf, masina de spalat mocheta, masina monodisc, unelte specifice simateriale consumabile, etc., conform cerintelor specificate in caietul de sarcini pentru fiecare lot.Fisa privind experienta similara.(Anexa 9).Ofertantii vor prezenta documente emise de organisme acreditate, in original sau copie semnata si stampilata - Conform cu originalul de catre ofertant, care sa ateste ca ofertantul are implementat sistemul de management al calitatii conform cu cerintelor din standardul SR-EN-ISO 9001, sau echivalent. Documentele care certifica implementarea sistemului de management al calitatii vor fi valabile pentru activitatea de prestare a serviciului ofertat.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.04.2009 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.04.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.04.2009 10:00
Locul: sediul ONRC, etaj 8, sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a ofertelor si persoane imputernicite ale ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr 5, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021.319.51.80, Email: [email protected], Fax: 021.319.50.83, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Contencios a Oficiului National al Registrului Comertului
Adresa postala: B-dul Unirii nr 74, Bl J3B, tronson II+III, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030837, Romania, Tel.021.316.08.09, Email: [email protected], Fax: 021.313.73.34, Adresa internet (URL): www.onrc.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.03.2009 14:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer