Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de curatenie si dezinfectie in unitati sanitare cu paturi


Anunt de participare numarul 140960/07.12.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic Colentina
Adresa postala: Sos.Stefan cel Mare nr.19-21, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020125, Romania, Punct(e) de contact: CARMEN GHEORGHE, Tel. +40 213180666, Email: [email protected], Fax: +40 213165512, Adresa internet (URL): http: /www.spitalulcolentina.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de curatenie si dezinfectie in unitati sanitare cu paturi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
14 - Servicii de curatenie pentru cladiri si servicii de administrare a proprietatilor
Locul principal de prestare: Spitalul Clinic Colentina, Sos Stefan cel Mare nr.1-21, sector 2, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 4, 064, 520 si 16, 258, 064RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: contracte subsecvente se incheie la inceputul fiecarui an calendaristicVal max contr subsecv (12 luni) .- 4.064.520 lei, Val max acord cadru 16.258.064 lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de curatenie si dezinfectie in unitati sanitare cu paturi
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
12 LUNI (cel mai mare contract subsecvent estimat) ? minimum 923.517, 24mp48 LUNI (acord cadru) ? minimum 3.694.068, 96mp
Valoarea estimata fara TVA: intre 4, 064, 520 si 16, 258, 064RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
325.160 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei-60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Modul de constituire : Instrumente de garantare emise in conditiile legii, conform art 86 din HG 925/2006 sau OP in contul de garantii al Spitalului Clinic Colentina RO73TREZ7025006XXX011092 deschi la Trezoreria sectorului 2 Bucuresti.Garantia trebuie sa fie irevocabila. Garantia se restituie astfel: -ofertantul castigator : in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie; ofertantilor necastigatori: dipa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul a carei oferta a fost desemnata castigatoare, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadai de valabilitate a ofertei. Garantia de participare se retine daca oparatorul economic : -isi retrage oferta in perioada de valabilitate a ofertei.;
-oferta sa va fi stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei. In situatia in care CNSC respinge contestatia formulata de operatorul economic ofertant, autoritatea contractanta a retine din garantia de participare, sumele prevazute la art 2781 alin (1) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Cuantumul garantiei de buna executie 5% din pretul contractului subsecvent fara TVAModul de constituire a garantiei de buna executie-Prin Scrisoare de garantie bancara in favoarea Autoritatii contractante sau orice alt instrument de garantare in conditiile legii conf. prevederilorart. 90 (1)-(3) din HG 925/2006;
- Modul de restituire a garantiei de buna executie: in maxim 14 zile de la data indeplinirii obligatiilor asumate prin contract. Retinerea garantiei de buna executie : Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, in limita prejudiciuluicreat , in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract, cu obligatia de a notifica pretentia precizand obligatiile ce nu au fost respectate.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri bugetare-plata prin trezorerie cu OP
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea-Formular 1;
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Formular 2;
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006 - Formular 3;
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 691 din OUG 34/2006, CONDUCEREA dr. Bogdan Andreescu, manager, ec. Maria Dinescu, director financiar-contabil; dr. Dana Ionescu, director medical; ing. Florin Niculescu, sef serviciu administrativ , serv.achizitii ec.Gheorghe Carmen, ec.Preoteasa Bogdan -Form.4;
Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Formular 5;
Certificate de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale si respectiv plata datoriilor exigibile la bugetul consolidat de stat din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scandente in luna anterioara celei in care sa depun ofertele/cadidaturile. Certificat constatator emis de ONRC in original sau copie "conform cu originalul" semnata si stampilata de reprezentantul legal. Autoritatea contractanta ca solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte certificat constatator in original sau copie legalizata pentru conformitate, in situatia in care a prezentat acest document in copie , din care sa rezulte: 1.obiectul de activitate al ofertantului2.nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei.
Documente care dovedesc ca ofertantul beneficiaza de prevederile Legii nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii
intreprinderilor mici si mijlocii (daca este cazul)Persoane juridice/fizice straine - prezentare Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind cifra de afaceri medie: Declaratie prin care ofertantul va demonstra realizarea unei cifre de afaceri globale medii anuale pentru ultimii trei ani cel putin egala cu1847034, 48 lei. Se va folosi cursul BNR la nivelul ultimilor 3 ani.
Operatorul economic va face dovada ca indicatorul financiar ?lichiditate generala? este cel putin egal cu 100% (solicitare fundamentata de faptul ca operatorul economic are capacitatea de a face fata tuturor scadentelor sale (salarii, impozite, materiale necesare prestarii serviciului, etc), atat pe termen scurt cat si pe termen mediu si lung, in conditiile in care autoritatea contractanta poate efectua plata serviciilor in 90 de zile de la facturare)
Fisa de Informatii generaleBilanturile contabile pe ultimii 3 ani, vizate si inregistrate de organele competente, in copie conforma cu originalul
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie pe proprie raspundere care contine dotarile tehnice. 2.Declaratie care contine informatii privind numarul personalului angajat 3. Declaratie pe propria raspundere prin care ofertantul se obliga ca in situatia in care este declarat castigator al procedurii, va transmite autoritatii contractante pana la data semnarii contractului subsecvent, lista nominala cu personalul ce urmeaza sa presteze activitatea si repartitia acestuia, precum si extras/raport REVISAL. 4.Angajament de participare la indeplinirea contractului de minimum 160 de agenti de curatenie si minim 7 supraveghetori, din care 1 specialist in igiena 5.Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, continand valori, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati;Ofertantul va face dovada unei experiente similare cu obiectul contractului, cel putin egala cu 4064520lei,
prin cumularea valorii a doua certificate/ documente emise sau contrasemnate de autorit, contr
-Certificarea Sistemelor de Management al calitatii ISO 9001:2008 sau standard echivalent pentru activitatea de curatenie si
dezinfectie
-Certificarea Sistemelor de Management al Mediului ISO 14001:2008 sau standard echivalent pentru activitatea de curatenie si
dezinfectie.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Ofertantii sa fie inregistrati in SEAP avand certificat digital valid .Informatii disponibile: www.e-licitatie.ro.Invitatia de participare va fi transmisa electronic, simultan, tuturor care au depus oferte admisibile. Nr.runde: 1Durata runda: o zi.Licitatia electronica - 2 zile lucratoare de la transmiterea invitatiei. Moneda in care se exprima oferta de pret: RONPretul ofertei va fi valoarea max.fara TVA /cantitatea max.din acordul cadru.In cazul in care una sau mai multe oferte clasate pe primul loc au pretul egal in urma desfasurarii etapei finale de licitatie electronic, AC va solicita ofertantilor cu pret egal sa faca o noua oferta in plic inchis, depusa la sediul AC
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2012/S215-354959 din 08.11.2012
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.01.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.01.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.01.2013 12:00
Locul: Spitalul Clinic Colentina, Sos.Stefan cel Mare nr.19-21, corp D, et.2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Neprezentarea documentelor mentionate mai sus sau a unor documente incomplete, precum si neclarificarea in termen a unor solicitari ulterioare ale comisiei de evaluare a ofertelor reprezinta riscuri asumate de ofertanti care pot atrage dupa sine respingerea ofertelor in cauza.Daca preturile ofertelor sunt egale, atunci autoritatea contractanta va solicita ofertantilor o noua propunere financiara in plic inchis
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conf.Art. 255-(1), si Art. 256 - (1), ^(2), din OUG nr.34/2006, cu modif si complet ulterioare: termenul de depunere contestatie este de 10 zile de la data luarii la cunostinta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic Colentina
Adresa postala: Sos.Stefan cel mare nr.19-21, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020125, Romania, Tel. +40 213174785, Email: [email protected], Fax: +40 213165512, Adresa internet (URL): www.spitalulcolentina.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.12.2012 09:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer