Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de curatenie si dezinfectie (suprafete orizontale si verticale) in unitati sanitare cu profil spitalicesc (paturi)


Anunt de participare numarul 111796/25.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC DE URGENTA SF. PANTELIMON
Adresa postala:  STR.SOS.PANTELIMON, NR.340-342, SECTOR 2, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  021659, Romania, Punct(e) de contact:  Ghimici George, Tel. 2554090;2554270, Email:  [email protected], Fax:  2554025, Adresa internet (URL):  www.sfpantelimon.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Unitate sanitara cu paturi
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de curatenie si dezinfectie (suprafete orizontale si verticale) in unitati sanitare cu profil spitalicesc (paturi)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
14 - Servicii de administrare, intretinere si curatenie a imobilelor
Locul principal de prestare: Sos. Pantelimon 340-342, sector 2 Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 197, 044 si 2, 571, 372RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: In functie de necesitatile si disponibilul banesc al autoritatii contractante. Val min -max in lei fara tva a unui contract subsecvent poate fi de 972348 - 857124.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de curatenie si dezinfectie (suprafete orizontale si verticale) in unitati sanitare cu profil spitalicesc (paturi)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Mentionate in caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 197, 044 si 2, 571, 372RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar de participare este de 51427 lei. Constituirea conf art. 86 din HG 925/2006. Gar de buna exec 5% din val fiec contr subs.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse bugetare CASMB/DSPMB.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Nu se impune o anumita forma juridica de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatiile si formalitatile necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor sunt mentionate si detaliate in fisa de date a achizitiei. Informatii generale despre candidat; Declaratie de independenta si impartialitate;Decl calit de participant; Decl priv sit pers a opratorului economic; Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat-valabile la data deschiderii;Certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor locale, eliberat de autoritatea locala - valabile la data deschiderii ; Doc constatatoare/recomandari, orice alte doc edificatoare atasate contractelor prezentate; Certif inreg ONRC;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatiile si formalitatile necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor sunt mentionate si detaliate in fisa de date a achizitiei. Profitul net demonstrat; Bilant contabil complet pentru 2009; Media cifrei de afaceri care vizeaza activitatea din ultimii 3 ani; Lichiditatea generala trebuie sa fie minim 98% pentru ultimul an financiar incheiat (2009); Scrisoare de bonitate / decl bancare corespunzatoare/dovezi; Asigurare de risc profesional pentru activitatea specifica de curatenie in val de min 100000 de euro - se va depune initial o declaratie pe proprie raspundere, asigurarea se va depune ulterior de ofertantul castigator.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatiile si formalitatile necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor sunt mentionate si detaliate in fisa de date a achizitiei si caietul de sarcini. Decl priv lista princip prestari de servicii in ultimii 3 ani; Exp sim; Un contract sau mai multe, in unutati sanitare cu profil spitalicesc cu paturi - suma lor sa fie de cel putin 857124 lei; Decl pe rpoprie rasp priv dotarile tehnice necesare; Decl form cu info priv nr pers angajat la data depunerii ofertei, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea intregului personal, precum si persoanele alocate pentru indeplinirea contractului ISO 14001/2005;9001;OHSAS 18001 sau echivalent deja implementate si valabile la data deschiderii pentru prestator.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
importanta acestei activitati privind reducerea riscului de raspandire a infectiilor intraspitalicesti.
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 6
pt. fiec ctr semn in an cur sau in anii anter in desfas cu reco 20 p; pt. fiec contr. inch si exec in ult 3 ani cu o unit sanit cu pat cu rec 5 pct. Cand selec tb sa real min 100 p.DETALII VII.5 fisa.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
50%
50
Descriere: Componenta financiara
2.
Gradul de adaprate la nevoi specifice ale autoritatii contractante
20%
20
Descriere: 20 pct
3.
Metodologia de prestare a serviciilor/abordarea contractului
20%
20
Descriere: 20 pct
4.
Planificarea activitatilor
10%
10
Descriere: 10 pct
Punctaj maxim componenta tehnica: 50
Pondere componenta tehnica: 50 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
27
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.12.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.12.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.12.2010 18:00
Locul: in SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Fax:  021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr. 5, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010485, Romania, Tel. 021/319.51.80, Fax:  021/332.12.40
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestatar a actului care este contestat conf art 256 al 1 lit a din OUG 34/2006 cu modif si compl ulter
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SCU Sf. Pantelimon Bucuresti - Oficiul Juridic
Adresa postala:  Sos. Pantelimon 340-342, sector 2, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  021623, Romania, Tel. 021/2554090, Fax:  0212554025
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.11.2010 07:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer