Licitatie Publica - Servicii de curatenie si igenizare
Anunt de participare numarul 141612/26.01.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL ONCOLOGIC PROF DR ALEXANDRU TRESTIOREANU
Adresa postala: SOS. FUNDENI, NR.252, SECTOR 2 , BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 022328, Romania, Punct(e) de contact: ILIESCU ELENA, Tel. +40 212271200, Email: [email protected], Fax: +40 213183563, Adresa internet (URL): www.iob.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
UNITATE SPITALICEASCA
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de curatenie si igenizare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare
Locul principal de prestare: INSTITUTUL ONCOLOGIC PROF DR ALEXANDRU TRESTIOREANU SOS. FUNDENI, NR.252, SECTOR 2
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 5, 513, 040 si 7, 221, 446.28RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: lunar, rimestrial, semestrial, anual, ,sau pe orice perioada acoperita de disponibil bugetar.Val minima a contrsub.=153140 lei, val.max.contr.subs.=2206553 lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectivul principal al acord cadru vizeaza asigurarea suportului din punct de vedere al serviciilor necesare corespunzatoare (curatenie, igienizare, dezinfectie, intretinere spatii interioare)in confmitate cu actele si normative in vigoare aplicabile in unitati sanitare cu paturi, la cantitatea si calitatea ceruta, pentru spatiile situate in incinta apartinand autoritatii contractante, in vederea desfasurarii activitatii specifice acesteia in conditii de eficienta si siguranta maxima.
Obiectivele complementare ale acord cadru vizeaza: asigurarea indeplinirii necesititatilor prezentesi viitoare ale autoritatiicontractante din punct de vedereal servicii necesare din sfera de cuprindere a domenii de activit: curatenie, igienizare, dezinfectie, intretinere spatii interioare; reducerea unor riscuri specifice domeniuluide activitate al autoritatiicontractante; asigurarea serviciilor suplimentare suplimentare si/sau complementare/conexe realizarii obiectivului pentru spatiidin incinta apartinand autoritatii
contractante; asigurareaunor contacte stabile, bazate pe eficienta si promptitudine cat si continuitate, cu un prestator de servicii capabil sa asigure indeplinirea obiectivelor autoritatii contractante.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90900000-6 - Servicii de curatenie si igienizare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Suprafete interioare (orizontale si verticale): cant.min acord.cadru/luna= 26000mp, cant.min.pentru 36 luni=936000mp;
cantitate maxima acord cadru/luna=34057 mp, ptr.36luni=1226052 mp , SUPPRAFATA PAVIMENT(orizontala) 24429MP, SUPRAFATA VERTICALA 9628 MP
Valoarea estimata fara TVA: intre 5, 513, 040 si 7, 221, 446.28RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
in valoare de 14.442, 89 LEI, valabilitate 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Echivalenta pt. o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Garantia de participare se poate prezenta astfel, fie : -prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara formular nr3, sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, sa fie irevocabila si sa prevada modul de executare conditionat sau neconditionat, -a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora decatre banca pana la data deschiderii ofertelor; cont garantii RO90TREZ 7025005XXX000166, Trezorerie sector 2 Bucuresti , cod de inregistrare fiscala 4203709.Dovada garantiei de participare se introduce in plic separat, marcat corespunzator, prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.In masura in care Consiliul respinge pe fond contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului sumacalculata in baza articolului278^1punct c)din O.U.G. 34/2006 modificata si actualizata. Garantia de buna executie va fi in cuantum de 5% din valoarea fara TVA si se va solicita contractelor subsecvente a caror valoare depaseste echivalentul in lei a pragului de 130000 euro si poate fi constituita in maxim 5 zile de la primirea acestuia prin instrument de garantare emis de o societate bancara sau de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire sau retineri succesive a platilor partiale, caz in care operatorul economic are obligatia, in conformitatea cuprev.art.90 alin.(3) din HG 925/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare , de a deschide un cont la Trezorerie. Garantia de buna executie devine Anexa la contract cf. Art. 90 din HG 925/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri din contractele cu CASMB, Termen de plata ? maxim 120 de zile de la data de primire a facturii de catre autoritatea contractanta.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea: ofertantul va completa si va depune formularul nr. 4din ? Modele formulare.
Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
a) acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti;
b) in cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei;
c) in cazul depunerii unei oferte individuale/comune, sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional, de catre un tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.2.. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de articolul 181 din O.U.G. 34/2006: ofertantul va completa si va depune formularul nr. 5 din? Modele formulare.
Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude, din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica, ofertantii aflati in una sau alta din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006.
a) cerintele formulate pentru situatiile prevazute la Art. 181 din OUG 34/2006 nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti;
b) in cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei;
c) in cazul depunerii unei oferte individuale/comune, sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional, de catre un tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei, NUMAI pentru punctele a), c1) si d) ale Art. 181 din OUG 34/2006.
3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura: ofertantul si, dupa caz, ofertantul asociat/subcontractantul va/vor completa si va/vor depune formularul nr. 3 din ? Modele formulare.
NOTA: Ofertantii vor respecta prevederile Art. 46 ? (1), (2) si (3) din OUG 34/2006.
4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691) din O.U.G. 34/2006 : Ofertantul si, dupa caz, ofertantul asociat / subcontractantul / tertul(tertii) sustinator(i) va/vor completa si va/vor depune o declaratie ? privind neincadrarea in prevederile art. 691) din O.U.G. 34/2006, data pe proprie raspundere, referitoare la evitarea conflictului de interese, conform precizarilor formularului nr.6 din? Modele formulare.
NOTA: Persoanele (numele acestora) cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) sunt urmatoarele: Conducerea Spitalului
Manager: prof.dr.Rodica Anghel,
Director financiar contabil: ec.Ionescu Teodora Ileana ,
Director medical : dr.Condrea Ileana,
Director ingrijiri : as.pr.Rotaru Laura;
Medic epidemiolog dr. Tasinschi Sergiu, ec.Barbuta Cristina?serv.achizitii contractare
As.pr.Dumitrascu Giliola;;
As.pr.Fratiloiu Mirela;
As.pr.Nicolaescu Steluta
Sef serv.achizitii contractare-ec.Iliescu Elena,
Serv.Tehnic: Pistoleanu Jean,
Av.Bataila Gheorghe
Sef serv.administrativ Florentina Cioc
Autoritatea contractanta va exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica, ofertantul care se afla in situatia prevazuta la art. 691) din OUG 34/2006.
5. Certificat privind participarea la licitatie cu oferta independenta: Conform prevederilor Ordinului nr. 314/2010, emis de Presedintele ANRMAP, privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta, ofertantul va completa si va depune respectivul certificat ? in conformitate cu precizarile formularului nr. 6.1 ?din ? Modele formulareCertificat(e) de atestare din care sa reiasa obligatiile exigibile ale operatorului economic (datorii la bugetul general consolidat si la alte fonduri care urmeaza regimul juridic al impozitelor, taxelor, contributiilor si al altor sume datorate bugetului general consolidat) la data de 25 ale lunii anterioare celei in care se depun ofertele si/sau faptul ca operatorul economic nu are obligatia achitarii acestora.In cazul unei asocieri, acesta declaratie trebuie sa fie prezentata de fiecareasociat.- Certificat(e) de taxe si impozite locale pentru sediul principal (inclusiv pentru sediile secundare/punctele de lucru care au cod fiscal propriu si care figureaza in certificatul constatator emis de catre ONRC daca acestea au legatura cu indeplinirea obiectului contractului/vor fi implicate in derularea acestuia) eliberate de Autoritatile Publice Locale pe teritoriul carora isi desfasoara activitatea operatorul econmic dincare sa reiasa obligatiile exigibile ale acestuia la data de 25 ale lunii anterioare celei in care se depun ofertele
In cazul unei asocieri, acesta declaratie trebuie sa fie prezentata de fiecareasociat.Conditie de calificare: - Cu exceptia impozite si taxe pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora si/sau operatorii economicicare fac dovada ca nu au obligatia achitarii acestora, operatorii economici care figureaza cu datorii restante/neachitate (indiferent de cuantumul acestora) la bugetele componente ale bugetului general consolidat si/sau la alte fonduri care urmeaza regimul juridic al impozitelor, taxelor, contributiilor si al altor sume datorate acestuia (bugetului general consolidat) sau catre bugetul local la data de 25 ale lunii anterioare celei in care se depun candidaturile/ofertele in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care operatorul este stabilit, vor fi exclusi din procedura aplicata; In situatia in care s-au acordat inlesniri la plata, asa cum se mentioneaza mai sus, operatorul economic va prezenta inscrisuri edificatoare in acest sens.
- Oferta va fi considerata inadmisibila daca: a fost depusa de un candidat/ofertant care a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic; in ultimii 2 (doi) ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile candidatului/ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia; a fost condamnat, in ultimii 3 (trei) ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala; prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor/ cerinetelor/conditiilor de calificare si selectie.
Nota:
a. Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare;
b. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art.180 si 181 din OUG 34/2006, atunci operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta: fie o declaratie pe propria raspundere; fie o declaratie autentica (art. 58 din Legea nr. 36/1995) data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.; fie orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de general consolidat si bugetul local, in conformitate cu conditiile solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul in cursori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii acordului cadru.c. Perioada de valabilitate a documentului nu presupune verificarea indeplinirii conditiilor/cerintelor de calificare/selectie, aceasta verificare efectuindu-se pentru luna anterioara celei in care se depun candidaturile/ofertele. Inexistenta datoriilor fata de bugetul general consolidat si la alte fonduri care urmeaza regimul juridic al impozitelor, taxelor, contributiilor si al altor sume datorate bugetului general consolidat, se va demonstra la o data corelata cu termenul legal al scadentei de plata si nu la termenul de valabilitate al documentului la data depunerii sau deschiderii ofertelor. 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
Ofertantul va prezenta un Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial, care atesta domeniul sau de activitate. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondenta in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC.Certificatul se depune in original sau in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".
NOTA:
a) documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (din categoria carora face parte si certificatul constator emis de O.R.C.) nu pot fi prezentate, in favoarea ofertantului, de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori;
b) in cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte;
c) si persoanele fizice autorizate au obligatia de a prezenta Certificatul constatator, data fiind obligativitatea inregistrarii acestora la ORC, conform prevederilor OUG 44/2008, cu modificarile si completarile ulterioare.
d) in etapa evaluarii ofertelor, inaintea transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita, ofertantului clasat pe primul loc, sa prezinte Certificatul constatator in original sau in copie legalizata, pentru conformitate, daca anterior a fost depus in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.2. In situatia in care candidatul/ofertantul se incadreaza in prevederile art. 3 din Legea 176/2000 ? republicata si OMS 1636/2007, se va depune aviz emis de Ministerul Sanatatii cu respectarea normelor metodologice aplicabile, in baza evaluarii competentei si a capabilitatii persoanelor fizice sau juridice, dupa caz, de a realiza activitatile pentru care solicita avizul.Nota:
a. Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
b. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului castigator prezentarea pentru conformitate a documentului probant in original sau copie legalizata notarial. c. In cazul depunerii unei candidaturi/oferte individuale + sustinere, sustinatorul nu poate si nu are obligatia indeplinirii acestei cerinte.
d. In cazul depunerii unei candidaturi/oferte individuale + subcontractare, subcontractantul poate indeplini aceasta conditie daca se incadreaza in prevederile art. 3 din Legea 176/2000 ? republicata si OMS 1636/2007.
e. In cazul depunerii unei candidaturi/oferte comune (in asociere) asociatii au obligatia de a demonstra indeplinirea conditiei numai pentru partea din contract pe care o realizeaza si daca se incadreaza in prevederile art. 3 din Legea 176/2000 ? republicata si OMS 1636/2007;
f. In cazul depunerii unei candidaturi/oferte comune (in asociere) + sustinere, asociatii au obligatia de a demonstra indeplinirea conditiei numai pentru partea din contract pe care o realizeaza si daca se incadreaza in prevederile art. 3 din Legea 176/2000 ? republicata si OMS 1636/2007; Sustinatorul nu poate si nu are obligatia indeplinirii acestei conditii.
g. In cazul depunerii unei candidaturi/oferte comune (in asociere) + subcontractare asociatii au obligatia de a demonstra indeplinirea conditiei numai pentru partea din contract pe care o realizeaza; Subcontractantul poate indeplini aceasta conditie daca se incadreaza in prevederile art. 3 din Legea 176/2000 ? republicata.
h. In conformitate cu art. 11 alin (3) din OUG 34/2006, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica informatiile prezentate de catre candida/ofertant prin consultarea mijloacelor edificatoare (orice site oficial al unei institutii publice sau al unei alte entitati abilitate prin lege in acest scop, in masura in care sursa de date respectiva contine informatii actualizate.
- Pentru asocieri, subcontractari si sustineri, indeplinirea conditiilor de calificare se va verifica conform reglementarilor legale aplicabile privind formularea criteriilor de calificare si selectie
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatiigenerale Formularul 1 Date de identificare ale ofertantului, principala piata a afacerilor precum si media cifrei de afaceri globale, care vizeaza activitatea pe ultimii 3 ani , trebuie sa fie egala sau mai mare decat valoarea serviciilor din contractul subsecvent cu cea mai mare valoare -3.000.000 Lei.
Echivalenta leu/euro se face prin raportarea la cursulmediuBNR aferent fiecaruian in parte (www.bnr.ro).
-Pentru alte monede decat Euro, se transforma mai intai in Euro, utilizand cursul mediu pentru anii respectivi, publicat pe site http: //ec.europa.eu/budget/inforeuro. Pentru transformareaEuro in Lei se vor urma indicatile de mai sus.Nota: Pentru asocieri, subcontractari si sustineri, indeplinirea conditiilor de calificare se va verifica conform reglementarilor legale aplicabile privind formularea criteriilor de calificare si selectie.
Bilanturile contabile pentru2009-2011 sau, dupa caz, rapoarte anuale emise de auditori financiari sau societati specializate sau alte documente edificatoare, cu conditia ca acestea sa contina informatii relevante prin care ofertantul probeaza capacitateaec-financiara.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se prezinta formularul nr 1 in original Cifra medie de afaceri va fi determinata ca medie aritmetica a cifrelor de afaceri obtinute de ofertant in ultimii 3 ani .Valorile vor fi exprimate in lei, la cursul lei/euro mediu.Documente probante : anexe bilant, rapoarte de audit , balante de verificare la 31 decembrie sau alte documente edificatoare, cu conditia ca acestea sa contina informatii relevante prin care ofertantuldemonstraza cifra de afaceri ;Echivalentulleu/euro se face prin raportare la cursulmediu BNR aferent fiecarui an in parte (www.bnr.ro).Pentru alte monede decat Euro, se transforma mai intai in Euro, utilizand curs mediu pentru anii respectivi , publicatpe site http: //ec.europa.eu/budget/inforeuro. Pentru transformareaEuro in Lei se vor urma indicatatile de de mai sus.-xerocopii semnate si stampilate de reprezentantul legal cumentiunea ?Conform cu originalul.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul vaprezenta "Lista principalelor prestari de servicii similare din ultimii 3ani", din care sa rezulte ca a derulat unul sau mai multe contracte ce au avut ca obiect prestari de servicii in unitati de stat sau private cu profil de activitate similar (nu identic)cu cel al autoritatii contractante, contract/e a caror valoare cumulata este de cel putin 2000000 lei.Pentru indeplinirea cerinteise vor prezenta documente/certificate din care sa rezulte seviciul prestat, beneficiarii, valori, cantitati cat si modul de indeplinire a acestora.
Personal general
Declaratie privind personalul angajat sau de care poate dispune operatorul
economic pentru indeplinirea contractului - Completare Formular 9 ce va fi
insotit de copia contractelor de munca inregistrate la organismele competente / declaratii de disponibilitate si inscrisi ca agent curatenie/operator curatenie -Ministerul Muncii si Ministerul Invatamantului sau viza revisal ? copie conform cu originalul si fise de aptitudine medicala, aceasta din urma fiind
solicitata ofertantului castigator inainte de incheierea contractului
Utilajele, instalatiile, echipamentele tehnicePentru demonstrarea potentialului tehnic al candidatului/ofertantului, acesta
trebuie sa sa faca dovada ca poate dispune de utilaje, instalatii, echipamente tehnice (sa poata fi disponibilizate)indiferent de forma de detinere-in proprietate prin inchiriere , comodat etc., specifice profesionale necesare indeplinirii serviciilor/activitatilor conform cerintelor mentionate in caietul de sarcini, pentru intreaga perioada de prestare a celui mai mare contract subsecvent ce se va atribui in urma incheierii acordului cadru,
determinate conform necesitatilor concrete impuse de complexitatea si
riscurile asociate contractului si ?Ordinului MSP nr. 261 din 6 februarie 2007
pentru aprobarea Normelor tehnice privind curatarea, dezinfectia sisterilizarea in unitatile sanitare?
INFORMATII PRIVIND SUSTINEREAIn cazul in care candidatul/ofertantul isi demonstreaza situatia economica sifinanciara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prinprezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ofertantului resursele invocate.
Informatii privind subcontractantii -dupa caz-Prezentarea urmatoarelor formulare: 1. Acord de subcontractare ? MODEL AS 2. Partea sau partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora ? Formular 12G. va prezenta si documentele subcontr.ref la datele de recunoastere a subcontr.propusi (Formularul 1 Informatii generale).
STANDARDE PRIVIND ASIGURAREA CALITATII
Dovada implementarii si mentinerii unui sistem de management al calitatiipentru servicii de curatenie si igenizare in conformitate cu ISO 9001:2008 sau echivalent
Dovada implementarii si mentinerii unui sistem de management de mediu pentru servicii de curatenie si igenizare in conformitate cu ISO 14001:2005 sau
echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentarea - Formular 6 2. si anexa in originalsi in copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul, documente/certificate din care sa rezulte seviciul prestat, beneficiarii, valori, cantitati cat si modul de indeplinire a acestora.? Completare Formular 9 ce va fi insotit de copia contractelor de munca inregistrate la organismele competente / declaratii de disponibilitate si certificate de calificare agent curatenie/operator curatenie, eliberatede Ministerul Muncii si Ministerul Invatamantuluisau viza revisal? copie conformcu originalul si fise de aptitudine medicala, aceasta din urma fiind solicitata ofertantului castigator inainte de incheiereacontractului..Prezentarea declaratia referitoare la echipamenteletehnice specifice ? original;Documente probante: Documente de proprietate privind detinereain dotare (contracte inchiriere , comodatsau ori ce alta forma prin care se face dovada detinerii - conform Ordinului PresedinteluiANRMAP nr 509/2011) a echipamentelor /utilajelor profesionale necesare pentru indeplinirea tuturor activitati precizate in caietul de sarcini.Nota: a. Inscrisurile prezentate pentru demnostrarea cerintei, trebuie sa demonstreze atat dreptul de proprietate sau de folosinta ori existenta reala a posibilitatii asigurarii echipamentelor minimenecesare, cat si capacitatea si/sau caracteristicile tehnice ale acestora.b. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul sa verifice, daca va considera necesar, disponibilitateade resurse declarate in cadrul documentelorde calificarePentru tertul sustinator se solicita angajamentul ferm de sustinere financiara in forma autentica (original ),
instrument juridic care sa garanteze autoritatii contractante faptul ca, in cazul in care contractantul intampina dificultati pe
parcursul derularii contract, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor
contractuale prin implicarea sa directa. Sustinatorul raspunde pentru prejudiciile cauzate autoritatii contractante ca urmare a
nerespectarii obligatiilor prevazute in angajament, aceasta din urma avand posibilitatea de actiune directa impotrivasustinatorului. Angajamentul ferm prezentat de ofertantul
castigator va face parte integranta din contractul de achizitie publica. Angajamentul de sustinere va trebui sa respecte conditiile specifice prevazute la art. 11_1 din H.G. nr. 925/2006.Totodata se vor prezenta documente justificative prin care se
face dovada indeplinirii criteriilor de calificare pentru care acorda
sustinerea.Informatii privind subcontractantiiPrezentarea urmatoarelor formulare:
1. Acord de subcontractare ? MODEL AS2. Partea sau partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora ? Formular 12G.va prezenta si documentele subcontr.ref la datele de recunoastere a subcontr.propusi (Formularul 1 Informatii generalexerocopie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea ?Conform cu originalulNota: a. Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, cerinta se demonstreaza individual de catre fiecare membru in parte pentru partea din contract pa care orealizeaza..b. Documentele prezentate trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor.c. Cerinta privind certificarea SR EN ISO 9001/2008 sau echivalent nu poate fi indeplinita prin intermediul unei alte persoane (tertul sustinator si/sau subcontractant).d. In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat asa cum este solicitat, acesta poate prezenta orice alte probesau dovezi, in masura in care probele/dovezile prezentate sunt edificatoare si confirma asigurarea unui nivel corespunzator alcalitatii.e. In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, autoritatea contractanta va accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.f. Nu se accepta prezentarea de documente care sa ateste ca operatorul economic este in curs de cerificare/recertificarexerocopie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea ?Conform cu originalulNota: a. Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, cerinta se demonstreaza individual de catre fiecare membru in parte pentru partea din contract pa care orealizeaza..b. Documentele prezentate trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor.c. Cerinta privind certificarea SR EN ISO 14001 sau echivalent nu poate fi indeplinita prin intermediul unei alte persoane (tertulsustinator si/sau subcontractant).d. In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat asa cum este solicitat, acesta poate prezenta orice alte probesau dovezi, in masura in care probele/dovezile prezentate sunt edificatoare si confirma asigurarea unui nivel corespunzator alprotectiei mediului.e. In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, autoritatea contractanta va accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.f. Nu se accepta prezentarea de documente care sa ateste ca operatorul economic este in curs de cerificare/recertificare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Precizari specifice conf art. 164 din OUG 34/2006 .Elementele care vor face obiectul procesului repetitiv de ofertare: pretul ofertei. Nu existalimite ale valorilor pana la care elementele prevazute la punctul 1 pot fi imbunatatite. Informatiile care urmeaza a fi puse la dispozitieofertantilor in cursul licit. elect. si momentul in care aceste inf. vor fi disponibile: nr. participantilor in runda respectiva a licit. elect.; preturi noiprezentate in cadrul rundei de licitare de catre ofertanti. Nu se cer diferente minime pentru licitarea noilor oferte. Nr. de runde: 1(una) carese va desf. pe o perioada de 2 zile lucr. Totiofert. trebuie sa fie inscrisi pe site-ul www.e-licitatie.ro pentru a putea part. la etapa de licit. elect. Inf. pe site-ul www.e-licitatie.ro Atrib. se va face pe baza rez. obtinut in urma finalizarii licit. elect. asa cum prevede art. 169 alin. (2) din OUG 34/2006 cu modif. si complet. ulterioare
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
289/10.01.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.03.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.03.2013 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.03.2013 13:00
Locul: INSTITUTUL ONCOLOGIC PROF DR ALEXANDRU TRESTIOREANU, sos.Fundeni nr.252, sectr2, etaj1 serv.achizitii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti si ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
-In cazul in care pretul cel mai scazut va fi acelasi pentru mai multi ofertanti ale caror oferte au fost declarate admisibile ( preturi egale ) se va proceda la solicitarea ofertelor finale de pret pana la departajare. Ofertele vor fi depuse in plic inchis pana la un termen limita clar stabilit ( sicomunicat ofertantilor) de autoritatea contractanta . Ofertantul cu pretul cel mai scazut va fi desemnat castigator. In cazul in care si in urma reofertarii preturile ofertate sunt egale, atunci autoritatea contractanta va solicita o noua oferta de pret, in plic inchis pana departajarea va putea fi posibila.-Ofertantul Conform art. 11, alin (4) din HG 925/2006, pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la art. 176 din ordonanta de urgenta, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin careconfirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.In cazul in care uzeaza de dreptul prevazut la alin. (4), ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
CONF.ART256(2*) DIN OUG 34/2006 ACTUALIZATA 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile prezentei ordonantede urgenta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENT JURIDIC INSTITUTUL ONCOLOGIC PROF. DR. AL. TRESTIOREANU
Adresa postala: Adresa postala: SOS.FUNDENI NR252, SECTOR2, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 022328, Romania, Tel. +40 212271200, Email: [email protected], Fax: +40 213183563, Adresa internet (URL): WWW.IOB.RO
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.01.2013 15:49