Licitatie Publica - Servicii de curatenie si igienizare
Anunt de participare (utilitati) numarul 129084/24.08.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
S.N. AEROPORTUL INTERNATIONAL TIMISOARA TRAIAN VUIA S.A.
Adresa postala: com.Ghiroda str.Aeroport nr.2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300790, Romania, Punct(e) de contact: Mirela Gheorghiu, Tel. 0256 386007, Email: [email protected], Fax: 0256 386007 ;0256 490705, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Activit??i aeroportuare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de curatenie si igienizare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
14 - Servicii de curatenie pentru cladiri si servicii de administrare a proprietatilor
Locul principal de prestare: Sediul Aeroportului International Timisoara, str. Aeroport, nr 2, localitatea Ghiroda, jud. Timis
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de servicii de curatenie pe aeroportul International Timisoara este imperios necesara bunei desfasurari a activitatilor societatii.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90900000-6 - Servicii de curatenie si igienizare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea serviciilor de curatenie si igienizare pe aeroportul Timisoara, care se vor achizitiona sunt cele mentionate in specificatia tehnica a caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 820, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 16000 lei. Garantia de buna executie: 5% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea si declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, ambele completate in conformitate cu Formularele B si B1 (capitolul III ).Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formularul B3, cap. III).
Certificat de atestare fiscala, privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local, eliberat de Primarie sau de catre o autoritate administrativ ? teritoriala de pe raza careia societatea isi are sediul social. Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice sau de alt organ de atestare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social. Certificatele vor fi valabilela data deschiderii ofertelor si se vor prezenta in original sau copie certificata ?conform cu originalul?. Pentru persoane juridice / fizice straine: - ofertantul va prezenta documente edificatoare (certificate, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi traduse in limba romana.Certificat constatator, emis de Oficiul National al Registrului Comertului ?emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, Certificat de inregistrare emis de OficiulNational al Registrului Comertului - CUI ? copie (stampilat ? ?cf. cu originalul? )
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale (Formularul B2 de la capitolulIII), care cuprinde si cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani (2008, 2009 si 2010) si care nu poate sa fie mai mica de 1.600.000 lei.
Bilantul contabil la data de 31.12.2010, vizat si inregistrat de organele competente, insotit de dovada depunerii la organele competente (confirmare de depunere) ? in copie nelegalizata, semnata si stampilata- ?Conform cu originalul? , de catre ofertant sau, dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul / ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara. Se va completa Anexa 9 cu informatii din bilanturile contabile din anii 2008, 2009 si 2010.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.09.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.10.2011 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.10.2011 10:00
Locul: SN AEROPORTUL INTERNATIONAL TIMISOARA - TRAIAN VUIA SA, Biroul Achizitii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Maxim 2 persoane imputernicite pentru fiecare ofertant in parte.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 300052, Romania, Tel. 0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic al Aeroportului International Timisoara
Adresa postala: Str. Aeroport, nr. 2, localitatea Ghiroda, jud. Timis, Localitatea: Ghiroda, Cod postal: 0300786, Romania, Tel. 0256386007, Fax: 0256386007
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.08.2011 09:46