Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE CURATENIE SI IGIENIZARE


Anunt de participare numarul 99142/01.05.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
TRIBUNALUL BUCURESTI
Adresa postala: Str. Gheorghe Danielopol, nr. 2-4, SECTOR 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040095, Romania, Punct(e) de contact: GHEORGHITA DUB, Tel.0213187726, Email: [email protected], Fax: 0213187719, Adresa internet (URL): www.tmb.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
TRIBUNALUL BUCURESTI
Adresa postala: Bdul. Unirii, Nr. 37, Sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030823, Romania, Punct(e) de contact: Gheorghita Dub, Tel.021.318.77.26, Email: [email protected], Fax: 021.318.77.19, Adresa internet (URL): www.tmb.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
TRIBUNALUL BUCURESTI
Adresa postala: Bdul. Unirii, Nr. 37, Sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030823, Romania, Punct(e) de contact: Gheorghita Dub, Tel.021.318.77.26, Email: [email protected], Fax: 021.318.77.19, Adresa internet (URL): www.tmb.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
TRIBUNALUL BUCURESTI
Adresa postala: Bdul. Unirii, Nr. 37, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030823, Romania, Punct(e) de contact: Gheorghita Dub, Tel.021.318.77.26, Email: [email protected], Fax: 021.318.77.19, Adresa internet (URL): www.tmb.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
Altele: Activitati de justitie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE CURATENIE SI IGIENIZARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
14 - Servicii de administrare, intretinere si curatenie a imobilelor
Locul principal de prestare: In Bucuresti: Bdul. Unirii, nr. 37, sector 3;Str.Ghe.Danielopol, nr.2-4, sector 4;Str. Stirbei Voda, nr.115, sector 1;str. Ilfov, nr.6, Sector 5.In Judetul Ilfov: str. Stirbei Voda nr.24, Buftea;Sos. Alexandriei, nr. 140, comuna Cornetu.
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 3, 500, 000EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Lunar, trimestrial si anual, dupa caz, fara reluarea competitiei.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Diverse servicii de curatenie;
Diverse servicii de igienizare (reparatii, zugraveli si vopsitorii la pereti si tavane).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90900000-6 - Servicii de curatenie si igienizare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Diverse servicii de curatenie - servicii curatenie zilnica, lunara, trimestriala; dezinsectie si deratizare; servicii de deszapezire cai de acces spatii din jurul imobilelor si locuri de parcare ce apartin instantelor; curatenie si intretinere a spatiilor exterioare imobilelor aflate in administrare(trotuare, alei si spatii verzi); curatenie si intretinere a parcarilor ce apartin imobilelor.Diverse servicii de igienizare: reparatii, spalare, gletuire, zugraveli si vopsitorii la pereti, tavane, ferestre si usi; colectarea si evacuarea molozului si resturilor de materiale ramase; eliminarea petelor de ciment, vopsea, var; aspirarea, spalarea si lustruirea pardoselii si a suprafetelor dure; spalarea geamurilor, usilor, tocurilor si pervazelor; indepartarea cu abur a autocolantului protector de pe tocurile geamurilor termopan; aspirarea si spalarea peretilor, gresiei si faiantei dupa zugraveli si vopsitorii.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 500, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare - 143.000 lei sau 71.500 lei pentru microintreprinderi; garantia de buna executie - 5% din valoarea contractului subsecvent; conform HG 925/2006 si Documentatiei de atribuire
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare - Buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ofertantul trebuie sa respecte prevederile art. 44, 45 si 46 din OUG 34/2006 privind participarea la procedura de achizitie publica
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea;
-declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006;
-certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si bugetele asigurarilor sociale de stat, eliberat de autoritatile abilitate;
-certificat privind plata taxelor si impozitelor locale, eliberat de autoritatea locala competenta;
-certificat constatator emis de oficiul registrului comertului, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului corespunde cu obiectul procedurii;
-certificat de inregistrare emis de oficiul registrului comertului;
-autorizatia de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa pentru indeplinirea contractului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- fisa de informatii generale, cifra de afaceri;
- media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani financiari (rezultata din activitatea desfasurata in domeniul de activitate aferent obiectului contractului), trebuie sa fie mai mare sau egala cu 1.000.000 lei;
- bilantul contabil pe ultimii trei ani financiari (2009, 2008, 2007), insotit de anexe (contul de profit si pierdere, balanta de verificare la sfarsitul anului) si vizat de organele abilitate;
- lichiditatea generala trebuie sa depaseasca pragul de 90% (Lg>90%) Formula: [active circulante/datorii curente) x 100].
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Fisa de informatii privind experienta similara, desfasurate in ultimii trei ani; Se vor cumula valorile pentru maxim 3 contracte finalizate sau in curs de desfasurare, nu trebuie sa fie mai mica de 3.500.000 lei (fara TVA);
-Declaratie privind dotarile specifice, utilaje, echipamentul tehnic, mijloace de transport si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze numai pentru indeplinirea acestui contract;
-Declaratie privind numarul mediu, in ultimii 3 ani, al personalului angajat, personalul de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului;
-Vechimea in munca in cadrul societatii ofertantului a personalului afectat serviciilor de curatenie si igienizare sa fie de cel putin 6 luni;
-Dispun de minim 60 de persoane pentru aceste servicii si de minim 3 zugravi calificati;
-Minim 50% din personalul angajat este calificat pentru desfasurarea acestor servicii, iar restul personalului angajat este in curs de calificare;
-Declaratie referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului;
-Certificat de atestare pentru Responsabilul cu protectia si securitatea muncii atestat;
-Avize sanitare de conformitate sau Fisa de securitate pentru substantele utilizate;
-Declaratii de conformitate pentru detergentii/substantele utilizati(-te);
-Lista materialelor si consumabilelor utilizate pentru curatenie si igienizare;
-Certificate (atestare) pentru alpinistii utilitari;
-Cazierul judiciar si avizele medicale ale angajatilor resposabili cu indeplinirea contractului;
-Declaratie privind structura si organizarea personalului;
-Documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea: sistemului de management al calitatii pentru firmele ofertante - ISO 9001/2008 sau echivalent; sistemului de management de mediu - ISO 140001/2005 sau echivalent; sistemului de management al sanatatii si securitatii ocupationale - OHSAS 18001/2005 sau echivalent; sistemului de management al responsabilitatii sociale -SA 8000 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Componenta financiara
2.
Termenul de executie al cantitatii lunare impuse pentru serviciile de igienizare
30%
Descriere: pentru cel mai mic nr de zile se acorda - 30 pct.
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementele procesului repetitiv de ofertare: -pretul in lei fara TVA. Numar runde licitare-1; Durata runda licitare-1 zi. Licitatia electronica se va incheia dupa terminarea rundei de licitare.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2096/19.04.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.06.2010 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.06.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.06.2010 12:00
Locul: Tribunalul Bucuresti - Bucuresti, Bdul. Unirii, nr. 37, sector 3, etaj 3, camera 327
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor Alte persoane invitate sa participe la deschidere, cu aprobarea autoritatii contractante si a Comisiei de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este accesibila in SEAP, in format electronic, la adresa de internet: www.e-licitatie.ro si pe site-ul Tribunalului Bucuresti, www.tmb.ro.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.5, sector 5 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021.319.51.80, Email: [email protected], Fax: 021.319.16.74, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
TRIBUNALUL BUCURESTI
Adresa postala: BDUL. UNIRII, NR. 37, SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030823, Romania, Tel.021.318.77.26, Email: [email protected], Fax: 021.318.77.19, Adresa internet (URL): www.tmb.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.04.2010 11:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer