Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de curatenie si igienizare spatii interioare si exterioare si servicii de colectare si transport deseuri menajere la AIBB-AV si servicii de curatenie hoteliera, interioara si exterioara la Complexul de pregatire Club Aeroporturi Bucuresti Eforie


Anunt de participare (utilitati) numarul 118181/31.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CN Aeroporturi Bucuresti SA
Adresa postala:  Str.Calea Bucurestilor, nr.224E, oras Otopeni, jud. Ilfov, Localitatea:  Otopeni, Cod postal:  075150, Romania, Punct(e) de contact:  Cristina Dumitrica, Tel. 0212041408, Email:  [email protected], [email protected], [email protected], Fax:  0212041976, Adresa internet (URL):  www.otp-airport.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie Nationala aflata sub autoritatea MTI
Activitate (activitati)
- Activit??i aeroportuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de curatenie si igienizare spatii interioare si exterioare si servicii de colectare si transport deseuri menajere la AIBB-AV si servicii de curatenie hoteliera, interioara si exterioarala Complexul de pregatire Club Aeroporturi Bucuresti Eforie Sud
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
14 - Servicii de administrare, intretinere si curatenie a imobilelor
Locul principal de prestare: Pt. Loturile I si II locul de prestare este CNAB - punctul de lucru AIBB-AV sos. Bucuresti-Ploiesti nr.40 sector 1, Bucuresti
Pentru Lotul III locul de prestare este Club Aeroporturi Bucuresti Eforie Sud
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lot.IServicii de curatenie si igienizare spatii interioare si exterioare AIBB-AVLot.IIServicii de colectare si transport deseuri menajere la AIBB-AV
Lot.III Servicii de curatenie hoteliera, interioara si exterioarala Complexul de pregatire Club Aeroporturi Bucuresti Eforie Sud
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90900000-6 - Servicii de curatenie si igienizare (Rev.2)
90511000-2-Servicii de colectare a deseurilor menajere (Rev.2)
90512000-9-Servicii de transport de deseuri menajere (Rev.2)
90514000-3-Servicii de reciclare a deseurilor menajere (Rev.2)
90911000-6-Servicii de curatare a locuintelor, a constructiilor si a ferestrelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de curatenie si igienizare spatii interioare si exterioare si servicii de colectare si transport deseuri menajere la AIBB-AV si servicii de curatenie hoteliera, interioara si exterioarala Complexul de pregatire Club Aeroporturi Bucuresti Eforie Sud
Valoarea estimata fara TVA: 6, 019, 800RON
II.2.2) Optiuni
Da
Lot.I serv. sup.=665000 ron inclus in val estimata se pot achizi conf.252 lit.k din OUG 34/2006
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
LotI garan.de part.50000 ron si de execut. 10% din val. contr.LotII garan.de part.10000 ron si de execut. 10% din val. contr.LotIII garan.de part. 2200 ron si de execut. 10% din val. contr.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Doc care dov situatia personala a of
I. Pt pers. fiz/jur ro
1.Decl privind eligi
2.Cert de atest fisc. pt pers. jurid.- AFP ? orig sau copie legal
3.Cert privind imp si taxele locale pt pers jur, DITL? orig sau copie legal
4.Cert Ord.ANRMAP nr. 314/2010
II. Pt pers. juri. st care au o suc. inreg. in Ro va prezenta cumulativ atat doc. aferente suc care sunt identice cu cele solicitate pers. jur. ro si doc. sim ale societatii-mama
III.Pt pers. fiz/jur. straine prezinta doc. sim. celor sol. pers. fiz./jur. ro emise de o aut. competenta traduse si legal in lb ro.
Capacitatea de exercitare a activitatii prof.
I. Pt pers. fizice/jurid. romane:
PTLOT I
1.Cert. const.ORC ? orig.sau copie legal.;
2.Cert. de inmat. ORC ? fotocopie;
3.Cert. AACR serv in aerop (salubrizare), PT LOT II
1.Cert. const, ORC ? orig. sau copie legal.;
2.Cert. de inmat.ORC ? fotocopie;
3.Licenta ANRSC pe numele ofertantului- fotocopie.
PT LOT III
1.Certif. const, emis de ORC ? orig. sau copie legalizata;
2.Certif. de inmatriculare de la ORC ? fotocopie;
Pt pers fizice/jur straine: PENTRU LOTUL I
1. Doc edif pt forma de inregis ca pers jur, in conf cu prev leg din tara in care of este rez.
2. Auto.AACR serv in aerop (salubrizare).PT LOT II
1. Doc edific pt forma de inreg ca pers jur, in conf cu prev leg din tara in care of este rez.
2. Licet ANRSC pe numele of ? fotocopie
PT LOT III
1. Doc edific pt forma de inreg ca pers jur, in conf cu prev leg din tara in care of este rez.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Experienta similara
Se solicita ca ofertantul sa fi incheiat in ultimii 3 ani :
PT LOT I - cel putinun cont. cu obiect servcuratenie si igenizare spatii interioare si exterioarepentru o sup de cel putin 10.000 mp;
PT LOT II - cel putinun contract cea avut ca obiect servicii de colectare si transport deseuri menajere;
PT LOT III - cel putinun cont cu obiect servcuratenie si igenizare spatii interioare si exterioarepentru o supraf. de cel putin 500mp.
In acest sens se va completa/lot Formularul H3, contr si recomandare .
2. Resurse umane
PT LOT I
Se solicita ca of sa detina min 24 de pers pt prest serviciilor ce fac ob contr, resp 6 pers/tura in permanenta.
Copie dupa contractul individual de munca vizat ITM, a fiecarei persoane angajate pt indeplinirea contractului.
3. Resurse tehnice
PT LOT II
Se solicita ca of sa detina min 3 autospeciale, utilaje necesare pentru prest serv ce fac ob cont, dotate coresp pentru activitatea de ridicare deseuri menajere.
Decl ref la utilajeledetinute de catre of (prop, inchir, leas, etc.) pt indeplinirea corespunzatoare a cont insotita de documente prin care se va face dovada celor declarate.
4.Info privind partea/partile din cont ce urmeaza sa fie indeplinite de catre subc si specializarea acestora.
PT LOT I, II, III
Se solicita prezentarea listei cuprinzand subc si partea/partile din cont ce urmeaza sa fie indeplinite de catre acestia, insotita si de acord de subc (Formular H4 din Sectiunea IV).
In cazul in care nu exista subc se va depune o decl in acest sens.
5. Pt. LOT I, II, IIIISO 9001 iar pt. LOT II se solicita si ISO14001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.05.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.05.2011 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.05.2011 10:00
Locul: CNAB din calea Bucurestilor, nr.224E, Otopeni, Ifov, centru Logistic
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stravropoleos, nr.6, sector.3 , Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compania Nationala Aeroporturi Bucuresti SA-Serviciul Juridic
Adresa postala:  Calea Bucurestilor nr. 224 E, Judetul Ilfov, Localitatea:  Otopeni, Cod postal:  075150, Romania, Tel. 021/2041442, Fax:  021/2014990.
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.03.2011 10:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer