Licitatie Publica - Servicii de curatenie si intretinere a birourilor
Anunt de participare numarul 139807/20.10.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Agentia de Plati pentru Dezvoltare Rurala si Pescuit
Adresa postala: Strada Stirbei Voda 43, Sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010103, Romania, Punct(e) de contact: Cristian Sasu, Tel. +40 214022756, Email: [email protected], Fax: +40 214022753, Adresa internet (URL): www.apdrp.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de curatenie si intretinere a birourilor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
14 - Servicii de curatenie pentru cladiri si servicii de administrare a proprietatilor
Locul principal de prestare: Sediile autoritatii contractante prevazute in Caietul de sarcini
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: 800, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa atribuirii contractelor subsecvente va fi anuala.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Autoritatea contractanta doreste sa incheie un acord cadru in baza caruia sa incheie contracte subsecvente pentru achizitionarea serviciilor de curatenie si intretinere birouri.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90919200-4 - Servicii de curatare a birourilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 800, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 16.000 lei - se va constitui prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 zile de la data limitastabilitapentrudepunereaofertelor.In masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a acordului cadru, 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei;Ofertantul va avea posibilitatea de a constitui garantia de participare si prin virament bancar, in cuantum de 2% din valoarea estimata a achizitiei, avand urmatoarele date: Titular cont: Agentia de Plati pentru Dezvoltare Rurala si PescuitNr. cont: RO37TREZ7005005XXX000177Deschis la: A.T.C.P.M.B. Cuantumul garantiei de buna executie in lei: 10 % din valoarea contractului subsecvent fara TVA.Garantia de buna executie se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara ori de catre o societate de asigurari.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.
Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, nu mai vechi de 30 de zile.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
Bilantul contabil incheiat in ultimul an fiscal
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
? Declaratie privind lista principalelor prestari in ultimii 3 ani
- Copii ale informatilor relevante dintr-un contract care sa fi avut ca obiect prestarea de servicii similare, dus la bun sfarsit.- Minim o recomandare care sa ateste seriozitatea ofertantului in indeplinirea obligatiilor contractuale si prestarea de servicii similare in perioada ultimilor 3 (trei) ani ;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Pot participa numai operatorii economici care sunt inregistrati in SEAP si care au primit din partea acesteia invitatie on-line departicipare la faza finala de licitatie electronica prin intermediul SEAP.In cazul in care ofertantul nu figureaza inregistrat in SEAP, oferta depusa in cadrul acestei proceduri nu va putea fi luata in considerare.Informatiile care vor fi disponibile ofertantilor pe parcursul desfasurarii licitatiei electronice sunt: - preturile sau valorile noi prezentate in cadrul licitatiei;
- numarul de participanti inscrisi;Elementele ofertei care vor face obiectul procesului repetitiv de ofertare sunt: - valoarea ofertata;Numarul rundelor de licitatie: 1Durata rundei de licitare: 1 ziLicitatia electronica se va incheia dupa terminarea primei runde de licitare.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.11.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.12.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.12.2012 12:00
Locul: Sediul autoritatii contractante din str. Stirbei Voda 43, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor, in baza unei mputerniciri scrise.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul ofertelor clasate pe primul loc cu preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Agentia de Plati pentru Dezvoltare Rurala si Pescuit - Directia Juridica si Contencios
Adresa postala: Str. Stirbei Voda 43, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010103, Romania, Tel. +40 214022756, Fax: +40 214022753
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.10.2012 13:19