Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE CURATENIE SI INTRETINERE A TERENURILOR


Anunt de participare numarul 140101/02.11.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic de Urgenta Bagdasar-Arseni
Adresa postala: Sos. Berceni nr.10-12, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041914, Romania, Punct(e) de contact: Cristina Tutu, Tel. +40 213347350, Email: [email protected], Fax: +40 213347387, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE CURATENIE SI INTRETINERE A TERENURILOR
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
14 - Servicii de curatenie pentru cladiri si servicii de administrare a proprietatilor
Locul principal de prestare: SPITALUL CLINIC DE URGENTA BAGDASAR ARSENI SOS BERCENI NR. 10-12 BUCURESTI
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 8, 680, 118.09 si 11, 996, 534.05RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: este lunar sau semestrial. Valoarea celui mai mic contract subsecvent de servicii este de249927.79 lei fara TVA. Valoare celui mai mare contract subsecvent de servicii este de 2999133.51 lei fara TVA conform caietului de sarcini anexat.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICII DE CURATENIE SI INTRETINERE A TERENURILOR CONFORM CAIET DE SARCINI ANEXAT
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
77314000-4-Servicii de intretinere a terenurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
SERVICII DE CURATENIE SI INTRETINERE A TERENURILOR CONFORM CAIET DE SARCINI ANEXAT
Valoarea estimata fara TVA: intre 8, 680, 118.09 si 11, 996, 534.05RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare reprezinta 1 % din valoareamaxima estimata fara TVA ( se regaseste in Caietul de sarcini publicat in SEAP) este de 119965, 34lei.Garantie de participare se constituie astfel: Garantia de participare se constituie astfel :1. Scrisoare de garantie bancara in favoarea Spitalului Clinic de Urgenta Bagdasar Arseni ?formularul 62. Ordin de plata in contul spitalului RO84TREZ7045005XXX000150 Trezoreria Sector 4 Cod Fiscal 4943871 3. A unei sume in numerar, in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare.4.Printr-un Instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de catre o societate de asigurari, conform prevederilor art.86, alin (1) din HG 925/2006 cu completari si modificari ulterioare.In cazul respingerii unei contestatii depuse la CNSC, in conformitate cu dispozitiile art.278¹ lit.c) din OUG nr.34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare, autoritatea contractanta va retine contestatorului o suma conform Art sus amintit (7.980 lei + 0, 01% din ceea ce depaseste 4.200.001 lei;)Perioada de valabilitate a garantiei pentru participaretrebuie sa fie cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei-90 de zile. Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului subsecvent de servicii fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de furnizare se va realiza :1. Scrisoare de garantie bancara in favoarea Spitalului Clinic de Urgenta Bagdasar Arseni ?formularul .6.12. Ordin de plata in contul RO84TREZ7045005XXX000150 Trezoreria Operativa Sector 4 Conform HG nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, : 3. Printr-un Instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de catre o societate de asigurari, conform prevederilor art.90, alin (1)-(3) din HG 925/2006 cu completari si modificari ulterioare 4. A unei sume in numerar, in cazul in care valoarea garantiei de de buna executie este redusa ca valoare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular nr. 2;2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular nr. 3 ;3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Formular nr. 3.1;4.Certificat de participare la procedura cu oferta independenta conform Ordin ANRMAP nr. 314/2010? Formular nr.4;5.Declaratie privind conflictul de interese pentru ofertanti/candidati/ofertanti asociati/ subcontractanti/tert sustinator-Formular nr. 3 bis.6.Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local - se va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?7.Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul consolidat
- se va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? Se solicita ca ofertantul sa nu detina datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturileTOATE Persoanele de decizie privind procedura de atribuire sunt Dr Anca Buliman- Manager, Ec. Rosoi Marian- Director Financiar contabil,
Ing Roxana Nicolescu-Sef Serviciu Achizitii Publice, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire
(respectiv, toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire)Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de
autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile
ulterioare. 1.Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului in baza Legii nr.26/1990 ? original/copie legalizata/ copie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea ?Conform cu originalulAutoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate Certificatul Constatator emis de ONRC, in original sau copie legalizata, in cazul in care acesta nu a fost prezentat in original sau copie legalizata la sedinta de deschidere. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC .Persoanele fizice autorizate: vor prezenta Autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract (copie stampilata conform cu originalul/copie legalizata);In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, publicata in Monitorul Oficial nr. 681/29 iulie 2004, cu modificarile si completarile ulterioare. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM precum si tabelele anexa la aceasta.In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii se va analiza cu privire la asociere in ansamblu. Astfel, chiar daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, daca asocierea in ansamblu nu se incadreaza in categoria IMM oferta depusa de asociati nu va fi considerata ca fiind depusa de un IMM.Documentele vor fi emise pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri/consortiu, sustinator inclusiv fiecare subcontractor, daca este cazul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1Fisadeinformatiigenerale?Formularnr.5-sesolicita ca cerinta minima de calificare ca cifra medieanuala ( in domeniul de activitate afferent obiectului contractului)pe ultimii 3 ani sa fie de minim 3000000. lei.Prez.Copii stampilateconform cu originaluldupa bilant.contabile la31.12.2009, 31.12.2010 si 31.12.2011, vizate, inreg.de catre organele competente.Convertirea in lei si euro, ptr ofertantii romani si straini, se varealiza la cursul mediu comunicat de BNRpentru anul respectiv, : 2009:1 euro=4, 2373 lei;2010:1euro =4, 2099 lei;2011:1 euro=4, 2379 lei 2NivelulIndicatoruluifinanciar lichiditategenerala(active circulante/datorii curente X 100)sa fie minim 100%.Lichiditatea generala va fi calculatala Bilantulde la data de 31.12.2011.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-I.Ofertantul va face dovada prestarii serviciilor in ultimii 3 ani (calculati de la data depunerii ofertei) prin prezentarea a unuia sau mai multor contracte similare cu cele supuse procedurii, contracte a caror valoare insumata trebuie sa fie de2999133.51 Lei. In acest sens se solicita: 1. Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii similare in ultimii 3 ani- Formular 11 2. Fisa de experienta similara aferenta fiecarui contract similar - Formular nr. 12 Pentru fiecare contract declarat in formularul de experienta similara se vor prezenta copii ale fiecarui contract, recomandari /documente constatatoare privind indeplinirea obligatiilor contractuale emise de beneficiarii declarati in fisele de experienta similara ? original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
II. Ofertantul va face dovada ca dispune si se va angaja sa utilizeze pentru indeplinirea obiectuluicontratului un numar minim de: 1.Carucioare profesionale , dotate cu saci speciali de depozitare gunoi si cu sistem performant de dezinfectie cu 2 recipienti: 50 buc.2.Aspiratoare profesional umed/uscat :5 buc.3Masina automata de spalat pardoseli(cu aspirator si perie): 2 buc.4Masina de spalat automata pentru curatat mopuri si lavete: 4 buc.5.Masina de polishare supraf din pvc.6.Masina de maturat curtea :2 bucati ; 7.Masina de tuns iarba: 2 buc ;8.Mopuri profesionale pentru pardoseli ( cu cozi ergonomice): 60 buc;9.Galeti grupsanitar50buc ; 10.Lopeti: 10buc;11.Greble: 10buc ;12.Maturi exterioare: 10buc ;Compl.Declaratiei privind dotarile tehnice-Formularul 7Se vor atasa documente din care sa reiasa ca ofertantul DISPUNE( dotare proprie/inchiriere/alte forme de punere la dispozitie)ale echipamentelor.
III.Ofertantul va face dovada faptului ca in cazul avariilor de orice fel suferite la echipamentele/utilajele folosite pentru indeplinirea obiectului contractului, acesta poate asigura desfasurarea activitatii, in continuare si fara intreruperi, Seva completa o decl pe propria raspundere conf.Formularului 8.
IV.Declaratie privind personalul propus pentru indeplinirea contractului: - Lista cu personalul de specialitate responsabil pentru indeplinirea contractului. 1.Documente din care sa rezulte ca ofertantul dispune sau a obtinut angajamentul de participare de la minim o persoana cu studii superioare desemnata pentru asigurarea controlului conformitatii prestatiei la standardele de mediu impuse prin contract( ISO 14001 certificat ca manager al sistemului de mediu, care a participat la activitati similare in cadrul unui proiect similar).
2. Documente din care sa rezulte ca ofertantul dispune sau a obtinut angajamentul de participare de la minim o persoana cu studii superioare desemnata pentru functia de responsabil SSM care a participat la activitati similare in cadrul unui proiect similar 3. Se vor prezenta urmatoarele documente pentru fiecare persoana nominalizata: - Diploma de studii- copie stampilata conform cu originalul - Atestate profesionale corespunzatoare copie stampilata conform cu originalul - CV-uri -Contractele de munca-(copii stampilate conform cu originalul) sau angajamente de participare ale personalului in cazul in care acestea nu sunt angajate cu contract de munca NOTA : Nu se accepta propunerea unor persoane de specialitate care sa ocupe mai multe pozitii din cele mai sus mentionate.
- Lista cu personalul de executie care presteaza serviciile de curatenie: In acest sens, se solicita: 1.Declaratie pe propria raspundere prin care ofertantul se obliga sa efectueze serviciile cu personal calificat- agent de curatenie. 2.Declaratie pe propria raspundere prin care ofertantul se obliga ca in situatia in care este declarat castigator al procedurii, va completa si transmite catre autoritatea contractanta , de la momentul comunicarii si pana la semnarea acordului cadru urmatoarele: - formularul numarul 9 privind personalul de executie propus pentru indeplinirea contractului, original. - certificatele de calificare profesionala(agent de curatenie) , certificate recunoscute de Ministerul Muncii si d Ministerul Educatiei, copii stampilate conform cu originalul. -contractele de munca vizate de ITM ale personalului de executie, copii stampilate onform cu originalul -fise de aptitudine medicala-copii stampilate conform cu originalul.
Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta ceritificatele/documentele relevante insotite de traduceri in limba romana autorizate si legalizate. In cazul in care candidatul/ofertantul nu detine un certificat de calitate astfel cum este solicitat de catre autoritatea contractanta, aceasta din urma va accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator conform standardelor relevante mentionate mai sus. Pentru demostrarea indeplinirii cerintelor privind standardele, sevor accepta si ofertantii care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca acestia vor primi certificarea
1.Certificat de Sistem de management al calitatii ISO 9001:2008 sau echivalent -copie certificata cu mentiunea ?conform cu originalul" .
2.Certificat Sistem de management de mediu ISO 14001:2005 sau echivalent-copie certificata cu mentiunea ?conform cu originalul"
3.Certificat Sistem de management al securitatii informatiei in conformitate cu ISO 27001:2006 sau echivalent-copie certificata cu mentiunea ?conform cu originalul" Ofertantul trebuie sa prezinte un certificat care sa dovedeasca implementarea si mentinerea unui . management al securitatii informatiei in conformitate cu ISO 27001:2006sau echivalent emis in favoarea sa. Certificatul este solicitat de catre Autoritatea Contractanta deoarece obiectivul securitatii informatiei este de a proteja bunurile informationale ale Autoritatii Contractante, respectiv confidentialitatea informatiilorlegate de pacienti
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
In vederea participarii la licitatia electronica operatorii economici trebuie sa fie inregistrati in SEAP avand certificat digital valid pentru acces in sistem. Informatii disponibile pentru conectare si inregistrare la: http: //www.e-licitatie.ro. Invitatia de participare va fi transmisa pe cale electronica, simultan, tuturor ofertantilor care au depus oferte admisibile si va contine data si momentul de start al licitatiei electronice. Nr.de runde :1. Durata runda: o zi. Licitatia electronica va incepe la doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei.h) Autoritatea contractanta va atribui contractul de achizitie publica cu respectarea prevederilor art. 200 din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare. Atribuirea se va face pe baza rezultatului obtinut in urma finalizarii licitatiei electronice asa cum prevede art. 169 alin. (2) din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioareMoneda in care se exprima oferta de pret: RON
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.12.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.12.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.12.2012 12:00
Locul: SPITALUL CLINIC DE URGENTA BAGDASAR ARSENI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII LEGALI IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doua sau mai multe oferte intrunesc acelasi prêt final , atunci in vederea atribuirii acordului cadruse va solicita respectivilor ofertanti, pentru departajare, o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut,
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conf. Art. 255-(1), si Art. 256 - (1), ^(2), din OUG nr. 34/2006, cu modif si complet ulterioare: termenul de depunere contestatie este de 10 zile de la data luarii la cunostinta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic de Urgenta Bagdasar Arseni
Adresa postala: SOS. BERCENI , NR.10-12, SECTOR 4, ,Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 041914, Romania, Tel. +40 213347350, Fax: +40 2133473587
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.10.2012 09:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer