Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de curatenie si intretinere, salubrizare si colectare selectiva deseuri menajere si asimilate, dezinsectie, dezinfectie si deratizare


Anunt de participare (utilitati) numarul 80333/17.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
R.A.Aeroportul Cluj-Napoca
Adresa postala: Str.Traian Vuia, Nr.149, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400397, Romania, Punct(e) de contact: Gabriela Zanc, Tel.0264-307500, 0264-416702, In atentia: Conducerii R.A.Aeroportul Cluj-Napoca, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0264-416712, Adresa internet (URL): www.airportcluj.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
R.A. Aeroportul Cluj-Napoca
Adresa postala: Str.Traian Vuia, Nr.149, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400397, Romania, Punct(e) de contact: SECRETARIAT, Tel.+40.264.307.500, In atentia: Conducerii R.A. Aeroportul Cluj-Napoca, Email: [email protected], Fax: +40.264.416.712, Adresa internet (URL): www.airportcluj.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
R.A. Aeroportul Cluj-Napoca
Adresa postala: Str.Traian Vuia, Nr.149, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400397, Romania, Punct(e) de contact: SECRETARIAT, Tel.+40.264.307.500, In atentia: Conducerii R.A. Aeroportul Cluj-Napoca, Email: [email protected], Fax: +40.264.416.712, Adresa internet (URL): www.airportcluj.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Activitti aeroportuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de curatenie si intretinere, salubrizare si colectare selectiva deseuri menajere si asimilate, dezinsectie, dezinfectie si deratizare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: R.A.Aeroportul Cluj-Napoca, Str. Traian Vuia nr.149, Cluj-Napoca
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 395, 000EUR
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executarea de servicii de curatenie si intretinere in spatiile interioare si exterioare ale R.A. Aeroportul Cluj-Napoca, salubrizare si colectare selectiva deseuri menajere si asimilate, dezinsectie, dezinfectie si deratizare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
90500000-2-Servicii privind deseurile menajere si deseurile (Rev.2)
90921000-9-Servicii de dezinfectie si de dezinsectie (Rev.2)
90923000-3-Servicii de deratizare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executarea de servicii de curatenie si intretinere in spatiile interioare si exterioare ale R.A. Aeroportul Cluj-Napoca, salubrizare si colectare selectiva deseuri menajere si asimilate, dezinsectie, dezinfectie si deratizare conform prevederilor din Caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 395, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 7900 EuroGarantie de buna executie: 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii, alocatii bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere legalizat in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitateDeclaratie privind inexistenta starii de faliment
Certif. constat. de indepl. oblig. exigib. de plata a impoz. si tax. catre stat, inclusiv cele locale, a contrib. pt. asig. sociale de stat care sa fie in termenele legale de valab
Certificat de atestare fiscala
Pers. jur./fiz. romane certif. constat. emis de O.R.CPers. jur./fiz. straine-doc. care dovedesc o forma de inreg./atest. ori apartenenta din p. de v. profesional conform prev.legale din tara in care ofertantul este rezident
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa informatii generale
Cifra de afaceri medie anuala/ultimii 3 ani sa fie de minim 1mil Euro
Bilantul contabil la 31.12.2008 vizat si inregistrat de organele competente
Obligatii contractuale in derulare
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 (trei) ani insotita de certificari de buna executie care vor contine valori, perioada si locul prestarii serviciilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari (orice declaratie referitoare la un contract incheiat cu un beneficiar /client trebuie sa fie insotita de recomandarea beneficiarului respectiv; se vor lua in considerare doar recomandarile cu calificativul foarte bine si bine)
Autorizatie de mediu pentru servicii de colectare a apelor uzate, colectare si tratare reziduri salubrizare, depoluare si activitati similare, recuperare desuri si resturi metalice reciclabile, recuperare deseuri si resturi nemetalice reciclabile, activitati de curatenie si intretinere a cladirilor
Autorizatie pentru prestari servicii de produse de uz fitosanitar
Standarde de asigurare a calitatii (ISO 9001:2000, ISO 14001:2004sau echivalent)Standarde de atestare a sistemelor de management al sanatatii si securitatii muncii (OH SAS 18001/2007 sau echivalent)
Polita de asigurare de raspundere civila profesionala pentru servicii de curatenie si intretinere
Prezentarea caracteristicilor echipamentelor, materialelor, produselor si tehnicilor folositeDeclaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economicDeclaratie referitoare la efectivul mediu al personalului angajat si al cadrelor de conducere pe ultimii 3 aniExperienta similara: experienta in servicii de colectare si transport deseuri-se solicita sa fi incheiat, in ultimii 3 ani cel putin 2 contracte similare; experienta in dezinsectie, deratizare si dezinfectie-se solicita sa fi incheiat in ultimul an cel putin 3 contracte similare;experienta in servicii de curatenie si intretinere-se solicita sa fi incheiat in ultimii 3 ani cel putin 3 contracte similare
Informatii privind partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de catre subcontractanti si specializarea acestora
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pret
70%
Descriere:
2.
Oferta tehnica
30%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.07.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.07.2009 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.07.2009 10:00
Locul: R.A.Aeroportul Cluj-Napoca, str.Traian Vuia nr.149
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare; o persoana cu scrisoare de imputernicire din partea fiecarui ofertant care a inaintat o oferta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Din motive tehnice (existenta unor planse A3), documentatia de atribuirepoate fi ridicata de la sediul autoritatii contractante in termen de 4 zile de la transmiterea unei solicitari in acest sens.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6 Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+40.21.310.46.41, Email: [email protected], Fax: +40.21.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala: str. Stefan cel Mare nr.1, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel.+40.264.593.865, Email: [email protected], Fax: +40.264.593.866
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Comercial
Adresa postala: str.Traian Vuia nr.149, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400397, Romania, Tel.+40.264.307.500, Email: [email protected], Fax: +40.264.416.712, Adresa internet (URL): www.airportcluj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.06.2009 07:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer