Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de curatenie si intretinere, salubrizare si colectare selectiva deseuri menajere si asimilate, dezinsectie, dezinfectie si deratizare


Anunt de participare (utilitati) numarul 145879/20.08.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
R.A.Aeroportul Cluj-Napoca
Adresa postala: Str.Traian Vuia, Nr.149, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400397, Romania, Punct(e) de contact: Gabriela Zanc, Tel. +40 264307500, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 264416712, Adresa internet (URL): www.airportcluj.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie autonoma
Activitate (activitati)
- Activit??i aeroportuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de curatenie si intretinere, salubrizare si colectare selectiva deseuri menajere si asimilate, dezinsectie, dezinfectie si deratizare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
14 - Servicii de curatenie pentru cladiri si servicii de administrare a proprietatilor
Locul principal de prestare: R.A. Aeroportul Cluj-Napoca, str. Traian Vuia nr. 149-151, Cod Postal 400397, Cluj-Napoca, Jud. Cluj, Romania
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Incheierea unui contract de prestari servicii de curatenie pentru Aeroportul International Cluj-Napoca.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
90500000-2-Servicii privind deseurile menajere si deseurile (Rev.2)
90921000-9-Servicii de dezinfectie si de dezinsectie (Rev.2)
90923000-3-Servicii de deratizare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietului de sarcini si anexelor la Caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 3, 740, 613.7RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
60 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garat.de particip.este de 74.812, 27lei(echivalenta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile).Constit.garant.de particip.se va face in conf.cu art86dinHG 925/2006.Modalitati de constituire: viram.bancar sau instrument de garantare emis in condit.legii de o soc.bc.ori de o soc.de asigurari care se prezinta in original, in cuantumul si pt.perioada prevazuta in doc.de atribuire.Conturi bc: RO12BTRL01301202919844XX RON sau RO58BTRL01304202919844XX EURO, deschise la BT Cluj.In cz.in care garant. se va constitui prin scrisoare de garant.de particip, se va prezenta in original in conf.cu Formularul Z. Dc.scris.de garant.de particip.este emisa de catre o soc.de asigurari, atunci ofertantul va prezenta si polita de asigurare conf.modelului stabilit in Formularul Z, fara nicio alta condit.suplimentara.In cz.contrar ofertantul se va exclude din procedura.Per.de valab.a garant.de particip.trebuie sa fie cel putin egala cu per.de valab.a ofertei, respectiv 90 zile de la data limita de primire a ofertelor.In cz.extinderii per.de valab.a garant.de particip.va fi prelungita in mod corespunz.Se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia, ca nefondata de catre CNSC suma calculata conf.preved.Art.278^1/OUG34/2006.In orice situat, dovada constit.garant.de particip.trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pt.deschid.ofertelo.Restit.garantiei se face pe baza solicitarii trasmise de oper.eco.Pt.oper. econ.incadrati conf.legii in categ.IMM, se va aplica reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garant.de particip.Se vor respecta preved. Anexei nr.1.In cz depunerii de oferte in asociere, garant. de particip. trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii gr.de oper.economici.Garant.de particip. emisa in alta lb.decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in lb. romana. a)Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.b)Garantia de buna executie emisa de o societate de asigurari va respecta modelul stabilit in Formularul G, fara nicio alta conditie suplimentara. Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale conform art. 90, alin. (3) din HG 925/2006 modificata prin HG 1045/2011. In cazul in care garantia va fi constituita prin scrisoare de garantie de buna executie, aceasta se va prezenta in original, in cuantumul si in perioada convenita a contractului si in conf cu Formularul 15. Daca scrisoarea de garantie bancara de buna executie este emisa de catre o societate de asigurari, atunci ofertantul va prezenta si polita de asigurare. Scrisoarea de garantie de buna executie in alta limba decat romana va fi prezentata in original insotita de traducerea autorizata in limba romana.c)Se vor respecta prevederile Anexei nr. 2.d)In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii ale aeroportului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conf.art. 44 din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Cerinta obligatorie: Declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formularul 1.
2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006
Cerinta obligatorie: prezentare Formular 3 ? Declaratie privind eligibilitatea - Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006
Cerinte obligatorii: - prezentare Formular 4 - Incadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
4.Informatii privind indeplinirea obligatiilorCerinte obligatorii: - Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat.
- Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local.
Certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Acestea se vor prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
5. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta completat in conformitate cu Formularul 5.
6. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 ? Formularul 6. Persoanele cu functii de decizie din cadrul RA Aeroportul Cluj-Napoca in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Ciceo David ? Director General, Zanc Gabriela ? Director Comercial, Florian Corina ? Director Economic, Mocean Petru ? Director Tehnic, Pop Iuliu ? Director Operational, Sabau Marius- Sef Birou Achizitii Publice, Todoran Vlad ? Oficiu Juridic.
NOTA 1: Documentele vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor exceptie facand Certificatele fiscale. Daca in tara unde ofertantul este rezident nu se pot emite situatii de plata la data de mai sus atunci ofertantul va prezenta certificatul respectiv la data posibila si o declaratie pe propia raspundere privind modul de plata in tara in care este rezident.
NOTA 2: Pentru persoane juridice straine, operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate prin traducere in limba romana legalizate la notariat.
NOTA 3: Persoanele fizice sau juridice straine si romane care desfasoara activitati in strainatate trebuie sa prezinte documentele edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii si a obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Se vor accepta:
- certificate ? echivalent
- cazier juridic ? echivalent
- declaratii pe propria raspundere date in fata unui notar, autoritati administrative sau judiciare sau asociatii profesionale
NOTA 4: Certificat privind plata taxelor si impozitelor catre stat-eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat (buget consolidat)din care trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.NOTA 5: Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente. 1.Persoane juridice/fizice romane
Cerinta obligatorie: Certificat constatator de la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului, ofertantul isi vaasuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC.
2.Persoane juridice/fizice straine
Cerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional enumerate la punctele III.2.1. a) si III.2.1. b) 1. in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (se va anexa traducerea autorizata in limba romana).
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul dea solicita ofertantilor prezentarea si altor documente in cazul in care cele nominalizate la alineatul precedent nu sunt relevante.
3.Se solicita pentru persoane juridice/fizice romane si straine:
Detinerea de catre ofertant in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor a autorizarii data de catre Autoritatea Aeronautica Civila Romana (A.A.C.R.), ca agent aeronautic civil, pe numele ofertantului, conform Ordinului nr. 2459 din 2006 sau certificate europene echivalente, pentru alte activitati supuse respectarii unor cerinte aeronautice specifice (Cod AAZ):
-servicii de curatenie si intretinere ale cladirilor civile si industrial (inclusive servicii dezinsectie, dezinfectie si deratizare)
-salubrizare, gestionare deseuri menajere si colectare selective deseuri menajere
-servicii de preluare, transport si predare spre eliminare deseuri periculoase provenite din activitati aeroportuare
-curatenie, intretinere si deszapezire drumuri acces incinta si parcari auto
-intretinere spatii verzi aeroportuare
Asociatii, prin cumul trebuie sa faca dovada ca detin autorizatia A.A.C.R. la data limita de depunere a ofertelor. Ceilalti asociati sau subcontractanti care nu detin certificat de autorizare trebuie sa respecte prevederile art. 6.1, lit. (e) din Reglementarea aeronautica civila romana nr. 0 din 2006 privind autorizarea agentilor aeronautici civili in domeniul aeroportuar ? RACR-AD-AACDA si sa detina certificatele de autorizare la data inceperii prestarii serviciilor.Certificatele de autorizare se vor prezenta in oricare din formele: original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
NOTA 1: Documentele solicitate la cap. III.2.1.b) pct. 1 si 2 vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor si se vor prezenta pentru ofertant si ofertant asociat in oricare din formele: original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Acestea pot fi certificate echivalente emise de organisme abilitate din alte state ale U.E. In conformitate cu prevederile art. 183 din O.U.G. nr. 34/2006, autoritatea contractanta va lua in considerare certificate echivalente emise de organisme abilitate din tara in care ofertantul este rezident (se va anexa traducerea autorizata in limba romana), chiar daca ofertantul si/sau ofertantul asociat este rezident intr-un stat ce nu este membru al U.E.
In cazul asocierii mai multor persoane juridice, cerintele de la pct. III.2.1. b) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte.
NOTA 2: Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la pct.III.2.1.b), ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere conform art. 11, alin. (4) si (5) din HG 925/2006. In caz contrar, are obligatia de a prezenta certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare.
NOTA 3: Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentului solicitat la pct. III.2.1.b)1. in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Situatia elementelor patrimoniale
1.1. Prezentarea ultimelor 3 bilanturi contabile pe anii 2010, 2011 si 2012, vizate si inregistrate de catre organele competente. Documentele vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor si se vor prezenta pentru ofertant si ofertant asociat.1.2.In cazul in care ofertantul uzeaza de prevederile art. 11, alin. (4) si (5) din HG925/2006, operatorul economic va prezenta o declaratie.
Modalitatea de indeplinire
1.1.Bilanturi contabile1.2.Declaratie pe propria raspundere, daca este cazul.
2.Info pt ultimii 3 ani privind cifra de afaceri
2.1. Media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de min 600.000 euro. Pt ofertantii nou infiintati, se solicita acelasi cuantum al mediei cifrei de afacere globala. Doc vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor si se vor completa pt ofertant si ofertant asociat. Cifra de afacere pentru oper econ incadrati conform legii in categoria IMM va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul min impus.2.2.In cazul in care ofertantul uzeaza de prevederile art.11, alin. (4) si (5) din HG925/2006, oper econ va prez o declaratie.
Modalitatea de indeplinire
2.1. Se va completa Formularul 7 ? Informatii generale. Echivalentul in lei al valorii exprimate in euro se va determina corespunzator cursului lei/euro mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv.2.2.Declaratie pe propria raspundere, daca este cazul.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani1.1.Ofertantul va prezenta o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani. Documentul se va completa pentru fiecare asociat. Daca ofertantul nu are vechime 3 ani, se va prezenta lista serviciilor prestate de la infiintare.
O lista a principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Operatorul economic va respecta prevederile art. 188, alin. (2), lit. a) din OUG 34/2006.1.2.In cazul in care ofertantul uzeaza de prevederile art. 11, alin. (4) si (5) din HG925/2006, operatorul economic va prezenta o declaratie.
Modalitatea de indeplinire
1.1 Se va atasa Formularul 81.2. Declaratie pe propria raspundere, daca este cazul.
2.Experienta similara
2.1. Se solicita lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani din care sa rezulte ca a prestat servicii similare prin cel putin 1 contract maxim 3 contracte a carui/caror valoare cumulata a fost de minim 2.000.000 lei insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate sau client beneficiar.
Contracte similare sunt cele de curatenie si intretinere, salubrizare si colectare selectiva de deseuri menajere si asimilate, dezinfectie, dezinsectie si deratizare in domeniul public sau privat
Nr.de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantul va prezenta documente doveditoare conf. Ordinului nr. 509/2001 privind formularea criteriilor de calificare si selectie, Anexa Nr.1?sectiunea Contracte de servicii, pct.a).Se va sustine indepl.cerintei prin prezentarea unor certificate/doc. emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.In cz. in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul eco. nu are posibilitatea obt. unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea experientei similare se realiz. printr-o declaratie a operatorului eco.
2.2.In cazul in care ofertantul uzeaza de prevederile art. 11, alin. (4) si (5) din HG925/2006, operatorul economic va prezenta o declaratie.
Modalitatea de indeplinire
2.1Se vor prezenta Formularul 8.1 si Formularul 8.2 completate pentru: Echivalentul in lei al valorii exprimate in euro se va determina corespunzator cursului lei/euro mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv.Experienta similara se calculeaza pana la data limita de depunere a ofertelor.
Certificate privind contractele prezentate ca experienta similara.2.2 Declaratie pe propria raspundere, daca este cazul.
3. Detinerea de personal cu pregatire profesionala si calificare corespunzatoare pentru indeplinirea contractului.
3.1. Ofertantul trebuie sa faca dovada disponibilitatii personalului/organismului tehnic de specialitate.Cerinta se va respecta atat pt ofertanti unici, cat si pt ofertanti asociati. Se vor prezenta documente de confirmare, care atesta disponibilitatea fiecarei persoane alocate pentru contract: contracte, angajamente, protocoale sau orice alte documente care pot confirma disponibilitatea acestuia. Se va prezenta o declaratie pe proprie raspundere ca personalul prezentat este disponibil la data incheierii contractului.
In cazul unei asocieri, asociatii prin cumul trebuie sa faca dovada ca detin personal/organism tehnic de specialitate .3.2 In cazul in care ofertantul uzeaza de prevederile art.11, alin (4) si (5) din HG925/2006, operatorul economic va prezenta o declaratie.
Documentul se va completa pentru ofertanti si ofertanti asociati pt partea din contract pe care urmeaza sa o indeplineasca.
Modalitatea de indeplinire
3.1 Se va prezenta Formularul 9 - Declaratie privind informatii de personal, iar in cazul unei asocieri, se va prezenta Formularul 10 ? Centralizator privind informatii de personal (pe asociere).Se vor prezenta documente de confirmare care atesta disponibilitatea fiecarei persoane alocate pentru contract si o declaratie pe proprie raspundere pentru disponibilitatea personalului.
Se vor prezenta CV-urile personalului nominalizat in Formularul 9.3.2. Declaratie pe propria raspundere, daca este cazul.
4.Informatii privind echipamentele tehnice si masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii
4.1. Se vor asigura dotarile necesare pentru indeplinirea contractului de servicii (utilaje, echipament tehnic).
Ofertantul sa aiba in dotare minim urmatoarele utilaje:
- 1 masina automata pentru curatat pardoseli inclusiv accesorii- 2 masini monodisc pentru curatat pardoseli inclusiv accesorii- 4 aspiratoare industriale de praf si lichid inclusiv accesorii
- 10 aspiratoare industriale de praf inclusiv accesorii- un utilaj pentru deszapezit
- o masina pentru maturat spatii exterioare
- 4 carucioare cu ustensile complet echipate
- 10 ustensile pentru sters pardoseli
- 1 scara- 1 schela
Pentru echipamentele si utilajele care nu sunt asigurate din dotare proprie se vor prezenta contractele/conventiile de inchiriere cu furnizorii acestora/prezentarea unui angajament.Pentru echipamentele si utilajele proprii se vor prezenta copii dupa balanta analitica a mijloacelor fixe semnata de catre conducatorul unitatii sau copii dupa contractele de vanzare-cumparare sau copii dupa contractele de leasing, pentru a face dovada ca acestea sunt din dotare proprie.
4.2. In cazul in care ofertantul uzeaza de prevederile art. 11, alin. (4) si (5) din HG925/2006, operatorul economic va prezenta o declaratie.
Modalitatea de indeplinire
4.1. Se va prezenta Formularul 11.Se vor prezenta documente doveditoare pentru dotarile necesare.4.2. Declaratie pe proprie raspundere, daca este cazul.
5.Informatii privind subcontractantii (daca este cazul)
5.1. In cazul in care ofertantul va subcontracta o parte din contractul respectiv, acesta are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul ce urmeaza a fi indeplinit de catre acestia si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.
Modalitatea de indeplinire
5.1. Se va prezenta Formularul 12 ? Lista cu subcontractantii si specializarea acestora, insotita si de acordurile de subcontractare si Formularul 6.
6. Informatii privind asocierea (daca este cazul)
6.1. Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, contractul de asociere se va legaliza la Notariat si va deveni anexa la contract. In cazul asocierilor se va prezenta acordul de asociere, iar partile vor executa contractul in procentele in care s-au angajat in ?Acordul de asociere?. Schimbarea (inlocuirea) asociatilor sau declararea unui nou asociat se va face cu acordul beneficiarului, in conditiile legii.
Modalitatea de indeplinire
6.1. Se va prezenta Formularul 13 ? Acord de asociere si Formularul 6.
1. Informatii privind standardele de asigurare a calitatii1.1. Certificat care atesta implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii activitatilor desfasurate in conformitate cu cerintele SR EN ISO 9001/2008 sau certificate echivalente emise de organisme abilitate din alte state ale Uniunii Europene.Prezentarea unor documente care atesta implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii. Se solicita pentru ofertantul unic sau in cazul unei asocieri, pentru fiecare asociat pentru partea din contract pe care o realizeaza.1.2.In cazul in care ofertantul uzeaza de prevederile art. 11, alin.(4) si (5) din HG925/2006, operatorul economic va prezenta o declaratie.
Modalitatea de indeplinire
1.1 Prezentarea Certificatului de conformitate a implementarii unui sistem de management al calitatii in conformitate cu cerintele SR EN ISO 9001/2008 eliberat de catre organism acreditate, valabil la data limita de depunere a ofertelor1.2. Declaratie pe propria raspundere, daca este cazul.
2. Informatii privind standardele se asigurare a protectiei mediului
2.1. Certificat care atesta implementarea si mentinerea unui sistem de management de mediu in conformitate cu cerintele SR EN ISO 14001/2008 saucertificate echivalente emise de organisme abilitate din alte state ale Uniunii Europene.
Prezentarea unor documente care atesta implementarea si mentinerea unui sistem de management de mediu. Se solicita pentru ofertantul unic sau in cazul unei asocieri, pentru fiecare asociat pentru partea din contract pe care o realizeaza.2.2.In cazul in care ofertantul uzeaza de prevederile art. 11, alin.(4) si (5) din HG925/2006, operatorul economic va prezenta o declaratie.
Modalitatea de indeplinire
2.1. Prezentarea Certificatului de conformitate a implementarii unui sistem de management de mediu in conformitate cu cerintele SR EN ISO 14001/2008 eliberat de catre organism acreditate, valabil la data limita de depunere a ofertelor2.2.Declaratie pe propria raspundere, daca este cazul.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.09.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.10.2013 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.10.2013 11:00
Locul: R.A. Aeroportul Cluj-Napoca, str. Traian Vuia, nr. 149
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti din partea fiecarui ofertant care a depus o oferta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Daca doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc contin acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au ofertat cel mai mic pret o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carei noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC in vederea anularii actului si/sau recunoasterii dreptului pretins ori a interesului legitim, in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta potrivit art. 2562 din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic
Adresa postala: str. Traian Vuia, nr. 149, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400397, Romania, Tel. +40 264416702, Email: [email protected], Fax: +40 264416712
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.08.2013 10:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer