Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE CURATENIE SI INTRETINERE TEHNICA A INSTALATIILOR PENTRU SEDIILE CENTRALE APIA


Anunt de participare numarul 46377/14.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA DE PLATI SI INTERVENTIE PENTRU AGRICULTURA
Adresa postala: Bd. Carol I nr. 17, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030161, Romania, Punct(e) de contact: Alexandru Stancu, Tel.021 3054974, Email: [email protected], Fax: 021 3150305, Adresa internet (URL): www.apia.org.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE CURATENIE SI INTRETINERE TEHNICA A INSTALATIILORPENTRU SEDIILE CENTRALE APIA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
14 - Servicii de administrare, intretinere si curatenie a imobilelor
Locul principal de prestare: Sediile centrale APIA din Bd. Carol I, nr. 17, sector 2, BUCURESTI si Str. Cernisoara, nr. 92A, sector 6, BUCURESTI.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se solicita prestarea de servicii de curatenie si intretinere tehnica a instalatiilor pentru sediile centrale APIA pentru o suprafata estimata de 5.500 mp, conform caietului de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74730000-5 - Servicii de curatenie specializate (Rev.1)
50720000-8-Servicii de reparare si de intretinere a incalzirii centrale (Rev.1)
50800000-3-Diverse servicii de intretinere si de reparare (Rev.1)
74873000-9-Servicii de gestionare de imobile si instalatii (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se solicita prestarea de servicii de curatenie si intretinere tehnica a instalatiilor pentru sediile centrale APIA pentru o suprafata estimata de 5.500 mp, conform caietului de sarcini.
Autoritatea contractanta estimeaza ca va prelua in administrare/folosinta si alte locatii fata de cele prezente, cu o suprafata aproximativa de 2.500 mp.
Valoarea estimata fara TVA: 121, 944EUR
II.2.2) Optiuni
Da
Se prevede posibilitatea prelungirii duratei contract dupa 31.12.2008, cu cel mult 4 luni.
Calendarul provizoriu al contractelor ulterioare: 4 luni de la data adjudecarii contractului
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.05.2008 pana la 31.12.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 6.000 lei sau 1.613 euro -SCRIS. DE GARANTIE BANCARA, Garantia de buna executie: 6% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contractul va fi finantat din bugetul autoritatii contractante pe anul 2008
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociatie legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie de eligibilitate 2.Declaratie privind neincadrarera in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34 / 2006 3.Certificat fiscal, valabil la data deschiderii ofertelor, eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, 4.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, valabil la data deschiderii ofertelor, care sa ateste indeplinirea obligatiilor exigibile de plata. Certificat constatator din care sa rezulte obiectul de activitate. Certificatele vor fi prezentate in original sau copie stampilata, semnata si cu mentiunea conform cu originalul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completare Formular F04 Informatii generale din sectiunea formulare. 2. Bilant la 31.12.2006 sau 31.12.2007, vizat si inregistrat de organele competente ( copie stampilata, semnata si cu mentiunea conform cu originalul pe fiecare pagina)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Nu se solicita niveluri minime ale indicatorilor economici.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Experienta similara.2.Resurse tehnice3. Resurse umane.4.Recomandari din partea altor beneficiari.5.Declaratie privind conditii de munca si protectia
muncii.6.Declaratie privind protectia mediului.7.Autorizatia de functionare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantii trebuie sa faca dovada ca au inceput si finalizat, in ultimii 3 ani, cel putin un contract care a avut ca obiect prestarea de servicii de curatenie si cel putin un contract care a avut ca obiect prestarea de servicii deintetinere tehnica de instalatii. Nu se solicita o valoare minima a contractelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
DIA 1617/11.03.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.04.2008 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.04.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.04.2008 11:00
Locul: Sediul Agentiei de Plati si Interventie pentru Agricultura, DIRECTIA INVESTITII, ADMINISTRATIV
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor, pe baza de imputernicire scrisa
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Da
Programul estimat de publicare a anunturilor viitoare: 01.02.2009
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
DOCUMENTATIA ESTE ATASATA LA PREZENTUL ANUNT SI SE POATE DESCARCA DE LA ACEEASI ADRESA WEB WWW.E-LICITATIE.RO
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.3104641, Email: [email protected], Fax: 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
DIRECTIA JURIDICA SI CONTENCIOS DIN CADRUL A.P.I.A
Adresa postala: BD. CAROL I, NR. 17, SECT. 2, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030161, Romania, Tel.021/3054828, Fax: 021/3054829
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Cel mult 5 zile de la data luarii la cunostiinta de catre contestatar despre un act al autoritatii contractante
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
AGENTIA DE PLATI SI INTERVENTIE PENTRU AGRICULTURA
Adresa postala: Bd Carol I nr. 17 , sector 2 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030161, Romania, Tel.021 3054974, Fax: 021 3150305
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.03.2008 17:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer