Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - servicii de curatenie spatii MTI


Anunt de participare numarul 141019/11.12.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Transporturilor
Adresa postala: Bd. Dinicu Golescu, nr. 38, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: Andreea Andrescu, Tel. +40 0750032212, Email: [email protected], Fax: +40 213196199, Adresa internet (URL): www.mt.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Elaboreaza strategia si reglementarile specifice de dezvoltare a activitatilor de transport
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
servicii de curatenie spatii MTI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
14 - Servicii de curatenie pentru cladiri si servicii de administrare a proprietatilor
Locul principal de prestare: sediul MTI
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 948, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contract subsecvent nr.1de la data semnarii? 31.12.2013- 237.000 lei, Contract subsecvent nr.201.01.2014 ? 31.12.2014 ? 237.000 lei, Contract subsecvent nr.301.01.2015 ? 31.12.2015 ? 237.000 lei, Contract subsecvent nr.401.01.2016 ? 31.12.2016- 237.000 lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asigurarea serviciului de curatenie si intretinere a spatiilor interioare detinute de MTI : curatenie si intretinere, colectarea si evacuarea deseurilor, conform prevederilor caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Avand in vedere faptul ca obiectul acordului cadru se refera la servicii de curatenie, cantitatile minime si maxime sunt exprimate in mp, respectiv
cantitate minima acord cadru :20.193, 50 mp, cantitate maxima acord cadru: 40.386 mp
cantitate minima contract subsecvent :5.000 mp, cantitate maxima contract subsecvent :10.096, 67 mp
Valoarea estimata fara TVA: 948, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 18.960 lei Modul de constituire: potrivit prevederilor art .86, alin.(1) din HG 925/2006, cu modificarile si completarileulterioare, in favoarea autoritatii contractante, conform Formularului 10. Perioada de valabilitate a garantiei: 60 de zile de la termenul limitade depunere a ofertelor . Dovada constituirii garantiei de participare trebuie prezentata in ORIGINAL si anexata/atasata la coletul cu oferta.In cazul ofertantilor care se incadreaza in categoria de intreprinderi mici si mijlocii, stabilita conform Legii nr. 346/ 2004, cu modificarile sicompletarile ulterioare, garantia de participare se va constitui in procent de 50% din suma precizata., ofertantul prezentand, obligatoriupentru aceasta documente care dovedesc incadrarea ofertantului in categoria intreprinderilor mici si mijlocii. In cazul depunerii unei ofertein asociere, toti membrii asocierii trebuie sa faca dovada faptului ca se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii pentru abeneficia de prevederile legii 346/2004. In situatia in care ofertantul constituie instrumentul de garantare in alta moneda decat in lei, echivalenta cursului de schimb lei/EURO va fi cea afisata de BNR, valabila cu 3 zile lucratoare inaintea termenului de deschidere a ofertelor.In masura in care CNSC respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare sumade 4727 lei conform prevederilor art. 2781 alin.(1) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Eliberarea garantiei de participare se va face In conformitate cu prevederile art.88 din H.G. nr.925/2006. 10% din valoarea contractelor subsecvente Modalitatea de constituire, in conformitate cu prevederile art. 90 din H.G. nr. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul subcontractarii se va completa Formularul 9.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006Ofertantii (inclusiv tertul sustinator daca este cazul) nu trebuie sa se
incadreze in situatiile prevazute la art.180 din O.U.G.34/2006. Se va completa si prezenta declaratie privind eligibilitatea ? (Formularul nr. 1, )semnata de catre reprezentantul autorizat.-Neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Se va completa si prezenta Formularul nr. 2 semnat de catre reprezentantulautorizat al ofertantului.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi
depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Se va completa si prezenta Formularul nr. 2A. conform Ordinului ANRMAP nr.
314/2010-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 Se va completa si prezenta Formularul nr. 2B ? (inclusiv subcontractorul
si/sau tertul sustinator). Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si
finalizarea procedurii de atribuire: dl Ministru Ovidiu Ioan Silaghi, dl. Secretar General Tiberiu Barbuletiu, dna. Mariana Ionita - Director
General, dna. Bianca Catinean - Director General, dna. Liliana Musat- Director General , d.na Laura Puscasu ? Sef serviciuDeclaratie privin calitatea de participant la procedura. Se va completa Formular nr. 12
Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele catre stat, precum si a contributiile pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip
eliberate de autoritatile competente), din care sa reiasa ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat, in luna
anterioara celei in care se depune oferta, in original, copie legalizata / autentificata sau copie lizibila cu mentiunea « conform cu originalul ».
Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale (formulare tip eliberate de autoritatile competente), din care sa reiasa ca
ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local, in luna anterioara celei in care se depune oferta, in original, copie legalizata /
autentificata sau copie lizibila cu mentiunea «conform cu originalul» Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in raza caruia este situat sediul ofertantului, din care sa rezulte: obiectul deactivitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit, nume complet, sediul, persoanele autorizate/administratori , faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidare voluntara sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii/dizolvarea
persoaneijuridice.Informatiile cuprinse in certificatul constatator treb sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor .Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care
sa rezulte autorizarea persoanei juridice/fizice straine de a furniza produsele sau a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu reglementarile din tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de
a solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea pentru conformitate a certificatului constatator in original sau copie legalizata inainte
de data semnarii contractului. Documentele emise in alta limba se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Pentru evitarea aparitiei conflictului de interese, atat subcontractantii cat si tertii sustinatori (daca este cazul) vor prezenta certificatul constatator
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani2009, 2010, 2011, de cel putin
474.000 Lei.Se vor prezenta Fisa de inf gen priv cifra de afaceri globala a
ofertantului pentru anii 2009, 2010si2011, F 3.Se vor prezenta bilanturile
contabile2009, 2010, 2011 vizate si inregis de catre org competente in copie
cf cu orig, semnata si stampilata de reprez autorizat al ofertantului sau alte
documente edificatoare.Op ec nerezidenti(straini): In caz in care ptr.op ec nerezidenti, publicarea bilanturilor contabile nu este
prev de legis tarii de origine/tarii in care este stabilit o ec , acesta va
prezenta alte docum edifi care sa reflecte o imagine fidela a situatiei eco si
financiare a op ec.Docum se vor prez insotite de traducerea autorizata a acestora in lb rom.
Ptr.calcul cifr de af se va folos curs BNR 2009:1 euro = 4, 2373lei, 2010:1
euro =4, 2099lei,
2011:1 euro = 4, 2379
Ofertantul va face dovada ca detine o asigurare in cuantum de 237.000 lei
sau echivalentul in euro privind responsabilitatea profesionala.In acest sens
ofertantii vor depune o declaratie pe proprie raspundere privind incheierea
unei asigurari de risc profesional, iar ofertantul desemnat castigator va
incheia polita de asigurare ce va deveni anexa la contract
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a. Se va prezenta Lista privind principalelor prestari de servicii efectuate in
ultimii 3 ani de catre ofertant, formularul 4
b.Fisa de informatii privind experie simil ? Form 5 pentru contractul ce se
doreste a fi prezen drept experienta similara.Ofertan treb sa faca dov ca a prestat serv de curateniein cadrul unui
contract cu o valoare de minim 237.000 lei, in ultimii 3 anii, calculati pana
la data depunerii ofertelor.Se vor prezenta docum dovedit din care sa rezulte indeplini tuturor elemen
solic ca si cerinta minima oblig: - copii ale contractului prezentat sau pag din contract care contin ref priv:
partile contractante, obiectul, durata, pretul si semnaturile/stampila partilor- recomandare/document constatator din partea beneficiarilorDocumentele vor fi prezentate in copie ?conform cu originalul?, purtand
stampila si semnatura reprezen legal al op econo care a depus oferta.Ptr
calculul val menntio mai sus, exprimin alta moneda decat Lei se va folosi
cursul BNR2009:1 euro = 4, 2373lei, 2010:1 euro =4, 2099lei,
2011:1 euro = 4, 2379
Declaratie privind efectivul mediul anual al personalului angajat si al
cadrelor de conducere formularul 6
a. Responsabil( manager)de contract cerinte minime: studii superio,
experienta dovedita prin particip ca responsabil/managerintr-un contract
similar ob.proc. Formularul6A pentru responsabilul de contractb. Agenti de curatenieOfertantul va prezenta documen care sa ateste ca are
personal specializ(20 agenti curatenie calificati + 3 agenti calificati curatenie
certificati de rezerva) personalul utilizat sa fie atestat si calificat pentru categ
de servicii solicitate. Se vor prezenta CV-urile celor 23 persoane, formular
6ASe vor prezenta urma documente pentru fiecare persoananominalizata -
diploma de studii- CV- atestate profesionale corespunzatoare- contract de munca sau angajament de participare al persoanei in cazul in
care aceasta nu este angajata cu contract de muncac. Responsabil protectia mediuluiSe solicita o persoana certificata pentru
protectia mediului in conformitate cu prevederile din OUG 195/2005 privind
protectia mediului.Form6A
Declaratie pe proprie raspundere, sub sanctiunea excluderii din procedura
de achizitie publica, privind dotarile tehnice de care dispune in vederea
derularii acordului cadru.Cerinte minime: Ofertantul va avea in dotare si se va angaja sa utilizeze pentru indeplinirea
obiectului acordului cadru, un numar minim de: Automate pentru spalat pardoseli: 2 bucati, Monodisc de spalat pardoseli: 2 bucati, Aspiratoare de praf si lichide: 6 bucati, Carucioare complet echipate: 7 bucati,
Ofertantii vor proba detinerii echipamentelor mentionate mai sus, prin
documnete justificative.
Certificarea sistemului de management al calitatii pentru ofertant cat si de la
furnizorii de echipamente, ustensile si detergenti ? dezinfectanti, conform
ISO 9001 sau echivalent
Certificarea sistemului de management de mediu pentru ofertant cat si de
la furnizorii de echipamente, ustensile si detergenti ? dezinfectanti, conform
ISO 14001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Reguli de participare la procedura cu etapa finala de licitatie electronica La procedura cu etapa finala de licitatie electronica au dreptul sa participe doar operatorii economici inregistrati in SEAP., cf art.6, alin.(2) din Norma aprb prin H.G.nr.1660/2006, de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica prin mijloace electronice din O.U.G. nr. 34/2006.Informatii aditionale despre licitatiaelectronica: a) elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: pretul; Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1;Licitatia electronica va incepe la o zi lucratoare de la transmiterea invitatiei. Durata unei runde: 1 (una) zi (24 ore), Dupa runda de reofer, operat economi vor transm AC, prin fax la 0213196199, si la registratura MTI, in 24 ore, formularul de oferta cu noilevalori rezultate in urma procesului de reofertelectronica.Informatiile detaliate privind etapa de licitatie eletronica se regasesc in caietul desarcini
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2012/S17-027232 din 26.12.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.01.2013 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.01.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.01.2013 11:00
Locul: sediul MTI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoane imputernicite ale ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256.2 din OUG nr.34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Generala Juridica si Resurse Umane
Adresa postala: B.dul Dinicu Golescu nr.38, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel. +40 21396166, Fax: +40 213122528
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.12.2012 14:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer