Licitatie Publica - Servicii de curatenie spatii si cladiri administrative apartinand S.H. Curtea de Arges
Anunt de participare (utilitati) numarul 104518/22.07.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala: PRIN SUCURSALA HIDROCENTRALE Curtea de Arges, B-dul Basarabilor nr. 82-84, Localitatea: Curtea de Arges, Cod postal: 115300, Romania, Punct(e) de contact: SERVICIUL CONTRACTE, Tel. 0248507289, In atentia: DANIELA HANCHES, Email: [email protected], Fax: 0248507238, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de curatenie spatii si cladiri administrative apartinand S.H. Curtea de Arges
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de curatenie spatii si cladiri administrative apartinand S.H. Curtea de Arges
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Scopul contractului este achizitionarea de servicii de intretinere si curatenie, conform Caietului de sarcini nr. 7194/23.06.2010
IMPORTANT: Achizitorul isi rezerva dreptul de a achizitiona noi servicii, similare serviciilorcare fac obiectul prezentei documentatii , de la operatorul economic castigator al acestui contract, cu respectarea prevederilor art. 252, lit k) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Valoarea estimata fara TVA: 374, 091RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantiei de participare: 4.000 lei, Garantia de buna executie: 5% din pretul contractului, fara TVA,
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare din surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conf. art. 44 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind situatia personala a a operatorului economic.2.Certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor la bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania.
3. Certificat Constatator, emis de Oficiul Registrului Comertului cu maxim 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, in original sau copie legalizata4.Pentru persoane fizice romane-Autorizatie de functionare sau altele echivalente, in original sau copie legalizata5.Persoane juridice /fizice straine Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional si/sau copie dupa pasaport
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
EXEMPLE DE PREZENTARE A NOTELOR EXPLICATIVE LA SITUATIILE FINANCIARE ANUALEb) Prezentareacel putin a unuicontract sau maxim 3 contracte , incheiat/incheiate si finalizat/finalizate, in ultimii 3 ani, al caruiobiecteste prestarea de servicii similarede genul celor solicitate in prezenta documentatie de atribuire si careare o valoare INSUMATAde minim 350.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.?Declaratie privind lista principalelor prestariexecutatein ultimii 3 ani?, 2.?Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere?, 3.Sistemului de management al calitatii conform ISO 9001:2008 in societatea lor sau echivalent, pe domeniu de activitate specific activitatiipentru care se solicita oferta.Se va prezenta in acest sens Copie dupa certificatul de acreditare care sa fie valabilla data deschiderii ofertelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica se desfasoara intr-o singura runda;"ofertantii pot vedea cea mai buna oferta?, si?ofertantii pot vedea numarul de participanti inscrisi la licitatie?
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.08.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.08.2010 13:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
93zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.08.2010 13:30
Locul: Sucursala Hidrocentrale Curtea de Arges, B-dul Basarabilor nr. 82-84, Curtea de Arges, Jud. Arges
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National deSolutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Pitesti - Sectia Contencios Administrativ
Adresa postala: Str. Victoriei, nr. 22, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110017, Romania, Tel. 0248219375, Email: [email protected], Fax: 0248219376
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatii vor fi solutionate potrivit Cap.IX din OUG nr.34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ( OUG nr.19/2009, OUG nr. 72/2009 si OUG nr.76/30.06.2010
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic SH ARGES
Adresa postala: B-DUL BASARABILOR NR. 82-84, Localitatea: CURTEA DE ARGES, Cod postal: 115300, Romania, Tel. 0248507208, Email: [email protected], Fax: 0248507238
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.07.2010 10:13