Licitatie Publica - servicii de curatenie zilnica de intretinere, pe o suprafata totala utila de 900 mp pentru ORCT Arges
Anunt de participare numarul 58457/11.07.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
OFICIUL NATIONAL AL REGISTRULUI COMERTULUI
Adresa postala: Bucuresti, sector 3, B-dul Unirii nr 74, bl J3b, tronson II+III, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030837, Romania, Punct(e) de contact: VALENTIN VLADU, Tel.316.08.09, Email: [email protected], Fax: 316.08.08, Adresa internet (URL): www.onrc.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
servicii de curatenie zilnica de intretinere, pe o suprafata totala utila de 900 mp pentru ORCT Arges
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
14 - Servicii de administrare, intretinere si curatenie a imobilelor
Locul principal de prestare: sediul ORCT Arges situat in Pitesti, B-dul I.C. Bratianu nr. 29, Judetul Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestarea serviciilor de curatenie zilnica de intretinerepentru ORCT Arges;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74750000-1 - Servicii de curatare a birourilor (Rev.1)
74722000-6-Servicii de curatare a ferestrelor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prestarea serviciilor de curatenie zilnica de intretinere, pe o suprafata totala utila de 900 mp.( ocupata de birouri, arhiva, magazii, spatii comune si spatii tehnice) din imobilul situat in Pitesti, B-dul I.C. Bratianu nr. 29, Judetul Arges, in care isi desfasoara activitatea Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Arges.
Valoarea estimata fara TVA: 25, 500RON
II.2.2) Optiuni
Da
ONRC are dreptul de a prelungi durata contractului pe o perioada de maxim 4 luni de la 31.12.2008;
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 3 luni incepand de la data atribuirii contractului
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.09.2008 pana la 31.12.2008
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare 135 lei. Garantia de buna executie in valoare de 10 % din valoarea contractului de servicii, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
subcontractare, asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificate constatatoare, prezentate in original sau copie legalizata (ce se vor returna ofertantului) si copie, in termen de valabilitate, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, a impozitelor, taxelor, contributiilor si a altor venituri, inclusiv cele locale, astfel:
a) certificat/certificate de atestare fiscala pentru persoane juridice, eliberate de Ministerul Finantelor Publice sau unitatile sale subordonate care au calitatea de creditor bugetar;
b) certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, emis de organul administratiei publice locale competente.
-Declaratie de eligibilitate ;
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006.Vor fi exclusi de la procedura de achizitie ofertantii care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006.
Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul in raza caruia isi are stabilit sediul social cu maxim 30 de zile calendaristice inainte de data sedintei de deschidere a ofertelor, prezentat in original sau copie, semnata si stampilata - Conform cu originalul de catre ofertant, din care sa rezulte ca:
a) obiectul de activitate al ofertantului include prestarea serviciilor ce fac obiectul achizitiei;
b)nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura de insolventa.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale;
Ultima situatie financiara vizata de primire de catre administratia financiara de care apartine ofertantul. Situatia financiara se va prezenta in copie, semnata si stampilata - Conform cu originalul de catre ofertant.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Minim 3 recomandari din partea altor beneficiari/clienti, in original sau copie semnate si stampilate - Conform cu originalul de catre ofertant. Se vor lua in considerare numai recomandarile venite din partea unor beneficiari cu care ofertantul a incheiat contracte avand ca obiect prestarea de servicii de curatenie.Fisa/fise privind experienta similara.
Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, obiectul contractului, perioada de prestatie, beneficiari. Declaratie pe propria raspundere din care sa reiasa faptul ca, la elaborarea ofertei au tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca, la protectia muncii si la protectia mediului, in conformitate cu normele si reglementarile legislative in vigoare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
indeplinirea in ultimii 3 ani a cel putin un contract in valoare totala de cel putin 13.500, 00 lei, fara TVA, al carui obiect a fost prestarea de servicii de tipul celor ofertate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.08.2008 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.08.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.08.2008 12:00
Locul: sediul ONRC, Bucuresti, B-dul Unirii nr 74, bl J3b, tronson II+III, Dir Ec, etaj 6
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr 5, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021.319.51.80, Email: [email protected], Fax: 021.319.51.83, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleus nr 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridica a Oficiului National al Registrului Comertului
Adresa postala: B-dul Unirii nr 74, bloc J3b, tronson II+III, mezanin, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030837, Romania, Tel.021.316.08.04, Email: [email protected], Fax: 021.316.08.03, Adresa internet (URL): www.onrc.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.07.2008 14:11