Licitatie Publica - SERVICII DE CURATIRE SI IGIENIZARE SPATII PENTRU SH TG JIU
Anunt de participare (utilitati) numarul 120748/05.05.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala: SUCURSALA HIDROCENTRALE TIRGU JIU; Str PRELUNGIREA VASILE ALECSANDRI; Nr 1, Localitatea: Tg Jiu, Cod postal: 210185, Romania, Punct(e) de contact: Birou Contracte, Tel. 0253/207288 sau 0744669145, In atentia: Poenaru Violeta, Email: [email protected], Fax: 0253/218670, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SOCIETATE COMERCIALA
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
SERVICII DE CURATIRE SI IGIENIZARE SPATII PENTRU SH TG JIU
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
14 - Servicii de administrare, intretinere si curatenie a imobilelor
Locul principal de prestare: Spatii apartinind SH Tg Jiu
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICII DE CURATIRE SI IGIENIZARE SPATII PENTRU SH TG JIU
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90900000-6 - Servicii de curatenie si igienizare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 146, 215RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie participare 2800 lei;Garantie debuna executie 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind situatia personala aoperatorului economicIn situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afa intr-una din situatiile prevazute de art. 180 si 181 din OUG 34/2006 actualizata, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de servicii.
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69^1din O.U.G. nr. 34/2006 actualizataIncadrarea in situatiaprevazutala art. 69^1din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006actualizata atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica
-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertei din care sa rezulte ca obiectul de activitate al societatii includeprestarea serviciilor care fac obiectul achizitiei publice- Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului ?xerocopie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.
-Certificat de inregistrare fiscala in scopuri de TVA emis de Ministerul Finantelor Publice ? ANAF ? xerocopie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Experienta similara;
-Declaratieprivind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani-
-Declaratie privindutilajele, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoarea contractului de servicii.- Informatii privind asigurarea cu personal de specialitate ;
-dovada certificarii sistemului de management de asigurare a calitatii conform SR EN ISO 9001/2000 sauechivalentul acestuia asa cum se precizeazala art.193 din Ordonanata de Urgenta a Guvernului nr.34/2006
Se va prezenta in acest sens ocopie dupa certificatul de acreditare;
-Standarde EMAS / standarde de gestiune ecologica bazate pe seriile de standarde europene sau internationale in domeniu, certificate de organisme conform cu legislatia comunitara ori cu standardele europene sau internationale privind certificarea/ certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene / orice alte probe sau dovezi in masura in care probele/ dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului;
Se va prezenta in acest sens ocopiedupa certificatul de acreditare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
2337
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.05.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.05.2011 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.05.2011 12:00
Locul: Birou Contracte; sediul SH Tg Jiu; Str. Prelungirea Vasile Alecsandri; Nr 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Suma valorilor estimate pentru achizitiile pe acelasi cod CPV, cuprinse in programul anual al achizitiilor publice depaseste pragul valoric prevazut la art 124 din OUG 34/2006.Procedura stabilita in programul anual de achizitii pe anul 2011 este licitatie deschisa
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6 , Sect.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021-310.4641, Email: [email protected], Fax: 021-310.4642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIUL JURIDIC AL SH TG JIU
Adresa postala: Str. Prel Vasile Alecsandri; Nr 1, Localitatea: TG JIU, Cod postal: 210185, Romania, Tel. 0253/207201, Fax: 0253/218670
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.05.2011 15:06