Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de curierat pentru livrarea la domiciliul titularilor a permiselor de conducere si a certificatelor de inmatriculare a vehiculelor


Anunt de participare numarul 74811/04.04.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma Administratia Patrimoniului Protocolului de Stat Bucuresti
Adresa postala: Moliere nr.6-8, sectorul 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011964, Romania, Punct(e) de contact: Loreta Liliana Licht, Tel.0212080414, Email: [email protected], Fax: 0212080403, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: administrare de imobile pe baza de tarife sau contracte
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de curierat pentru livrarea la domiciliul titularilor a permiselor de conducere si a certificatelor de inmatriculare a vehiculelor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
2 - Servicii de transport terestru, inclusiv servicii de transport in vehicule blindate, si servicii de curier, exceptand transportul postal
Locul principal de prestare: Livrarile se fac de la sediul Directiei Regim Permise de Conducere si Inmatricularea Vehiculelor (DRPCIV) din Sos Pipera nr.49, Sector 2, Bucuresti pe tot teritoriul Romaniei - servicii de curierat pentru livrarea la domiciliul cetateanului a permiselor de conducere si a certificatelor de inmatriculare a vehiculelor.
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 50, 000, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul contractului consta in livrarea unui numar maxim de 5.000.000 de documente (permise de conducere si certificate de inmatriculare a vehiculelor), pe parcursul a 4 ani, la domiciliul solicitantilor.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
64120000-3 - Servicii de curierat (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Maximum 5.000.000 de documente.
Valoarea estimata fara TVA: 50, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 30000 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea.
b) Declaratie pe propria raspundere ca nu se afla in niciuna din situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006.
c) Declaratia pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura.
d) Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, fondului asigurarilor sociale de sanatate si ajutorul de somaj - formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara. Documentele privind obligatiile de plata trebuie sa fie emisecu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor.e) Pentru persoane juridice romane: - Certificat de Inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala.
PRECIZARE: Operatorii economici vor prezenta documente edificatoare din care sa rezulte in mod clar obiectul principal de activitate al ofertantului, obiect care trebuie sa corespunda intocmai cu serviciile ofertate.
Pentru persoane juridice straine: - Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil aferent ultimului an fiscal vizat si inregistrat de organele competente si/sau, dupa caz, rapoarte anuale sau scrisori de bonitate din partea bancilor, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Experienta similara.b) Lista principalelor prestatii in domeniul de activitate aferent obiectului contractului in ultimii 3 ani.
c) Declaratie pe proprie raspundere privind disponibilitatea parcului de autovehicule pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.
d) Declaratie pe proprie raspundere privind existenta minim a unui agent in fiecare oras resedinta de judet din Romania. Solicitarea are la baza procedura agreata de D.R.P.C.I.V. pentru livrarea documentelor in 3 pasi, respectiv doua incercari la domiciliul titularului documentului si a treia la sediul S.P.C.R.P.C.I.V. Daca si dupa a doua incercare de livrare, trimiterea nu a fost incredintata destinatarului, aceasta se preda Serviciului Public Comunitar Regim Permise de Conducere si Inmatriculare a Vehiculelor (S.P.C.R.P.C.I.V.) din resedinta de judet.
e) Declaratie pe proprie raspundere privind efectivul mediu anual al personalului angajat in ultimii trei ani si a personalului insarcinat cu managementul contractului.
f) Standarde de asigurarea calitatii (managementul calitatii) ISO9001/2000.
g) Dovada notificarii ca operator de date cu caracter personal, conform Legii nr. 677/2001 cu modificarile si completarile ulterioare, daca ofertantul prelucreaza datele cu caracter personal la care are acces conform justificarii DRPCIV.
h) Informatii privind subcontractatii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara - Ofertantul va dovedi prin orice documente justificative (recomandari, contracte, comenzi, etc.) ca in ultimii 3 ani a avut 3 contracte insumate in cantitate de 600.000 livrari door-to-door sauun contract de 375.000 livrari.PRECIZARE: Operatorii economici vor prezenta minim 2 (doua) recomandari emise in perioada 2007-2009, din partea altor beneficiari/clienti pentru contracte similare.Cerinta minima referitoare la parcul auto - minim 100 de autovehicule.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.05.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.05.2009 10:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.05.2009 11:00
Locul: Sediul autoritatii contractante din Bucuresti, str. Moliere nr.6-8, Sector 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Deciziile considerate nelegale pot fi atacate in termen de 10 zile, conform legislatiei in vigoare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
R.A. A.P.P.S.
Adresa postala: Str. Moliere nr.6-8 Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011964, Romania, Tel.0212080414, Fax: 0212080403
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.04.2009 11:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer