Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de dactilografiere, prelucrare text, tehnoredactare computerizata, tiparire si livrare a Buletinului informativ al Primariei Sectorului 1


Anunt de participare numarul 86391/16.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Sector 1 (Primaria Sectorului1 Bucuresti)
Adresa postala: Banu Manta 9 Sect. 1 Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011224, Romania, Punct(e) de contact: Directia Investitii, Tel.021.3191013, 021.3191014/186, In atentia: Marcel Bogdan, Email: [email protected], Fax: 021/3191027, Adresa internet (URL): www.primariasector1.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de dactilografiere, prelucrare text, tehnoredactare computerizata, tiparire si livrare a Buletinului informativ al Primariei Sectorului 1
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
15 - Servicii de publicare si tiparire contra unei taxe sau pe baza unui contract
Locul principal de prestare: Bucuresti, sectorul 1
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: 5, 500, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acordul - cadru va asigura prestarea urmatoarelor servicii nencesare autoritatii contractante: servicii de dactilografiere, prelucrare text, tehnoredactare computerizata; servicii tiparire; servicii de livrare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79550000-4 - Servicii de dactilografiere, de prelucrare de text si de tehnoredactare computerizata (Rev.2)
79824000-6-Servicii de tiparire si de distributie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Vor fi prestate servicii de dactilografiere, prelucrare text, tehnoredactare computerizata, tiparire si livrare al "Buletinului Informativ al Primariei Sectorului 1" (12 numere pe an, intr-un tiraj de 85.000 de exemplare pe editie)
Valoarea estimata fara TVA: 5, 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de 100.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare - bugetul consolidat al Primariei Sectorului 1
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa privind informatii generale despre ofertant (Formular V.1.1), Declaratie privind eligibilitatea (Formular V.1.2); Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/ 2006 (Formular V.1.3;Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formular V.1.4); Certificat de atestare fiscala emis de organul fiscal competent; Certificat de atestare fiscala emis de organul fiscal al autoritatii administratiei publice locale (vor fi prezentate certificate in original sau copie legalizata, valabile la data deschiderii ofertelor, conform prevederilor Codului de Procedura Fiscala al Romaniei); certificat constatator emis de oficiul teritorial al Registrului Comertului (emis cu cel mult 30 de zile calendaristice inainte de data deschiderii ofertelor, din care trebuie sa rezulte ca desfasoara activitati similare serviciilor solicitate original sau copie legalizata); certificat de inregistrare fiscala - copie simpla
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.bilanturile contabile la 31.12.2006, 31.12.2007 si 31.12.2008.2.declaratie privind cifra medie de afaceri globala din anii 2006, 2007, 2008
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Vizate si inregistrate de organele competente (copii simple)2.Cifra medie de afaceripe 2006, 2007, 2008 sa fie cel putin 700.000, 00 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Va fi prezentata lista principalelor contracte privind serviciile de dactilografiere, prelucrare text (grafica), tehnoredactare computerizata, tiparire si livrare prestate in ultimii trei ani (2006, 2007, 2008) - Formularul V.4.1.
2.Ofertantii vor prezenta minim doua recomandari din partea altor beneficiari.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. mimim 2(doua) contracte incheiate si indeplinite in ultimii 3(trei) ani, avand ca obiect prestarea de servicii de tehnoredactare computerizata, tiparire si livrare.2. calitatea serviciilor executate in contracte similare sa fie cel putin buna
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
oferta financiara
55%
Descriere:
2.
propunerea tehnica
20%
Descriere:
3.
termen de livrare (distributie) al brosurii
25%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.10.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.10.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.10.2009 12:00
Locul: Primaria Sectorului 1, Sos. Bucuresti-Ploiesti nr. 9-13, Directia Investitii, etajul III
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Cel mult cate doi reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferta in termenul specificat la IV.3.4. - cu imputernicire si act de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti - Sectia a VIII-a Contencios administrativ si Fiscal
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021/3191493; 021/3195180, Email: [email protected], Fax: 021/3191649; 021/3198246
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria sectorului 1 - Serviciul legislatie, Avizare Contracte
Adresa postala: Sos. Bucuresti-Ploiesti nr. 9-13, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011222, Romania, Tel.021/3191013/114, Email: [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.09.2009 13:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer