Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Servicii de de intretinere spatii verzi ? pentru societatile apartinand Grupului Enel din Romania"


Anunt de participare (utilitati) numarul 136136/29.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA S.A.
Adresa postala: Bd. Ion Mihalachenr. 41-43, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Punct(e) de contact: Maria Tauru, Tel. +40 735310550, Email: [email protected], Fax: +40 735310550, Adresa internet (URL): www.enel.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Intreprindere care desfasoara activitate sectoriala in baza unui drept special sau exclusiv
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
?Servicii de de intretinere spatii verzi ? pentru societatile apartinand Grupului Enel din Romania"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Sedii si locatii din mun.Bucuresti si judetele Ilfov, Giurgiu, Timisoara, Arad, Caras-Severin, Hunedoara, Constanta, Calarasi, Slobozia, Tulcea, conf.anexe 40-10 la caietul de sarcini.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: 836, 039.63RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
prestarea serviciilor de mentenanta spatii verzi si amenajari interioare si exterioare aferente sediilor societatilor Achizitorului.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
77310000-6 - Amenajare si intretinere de spatii verzi (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
10460 ml gazon, 16 plante in alveole, 457 ghivece cu flori.
Valoarea estimata fara TVA: 836, 039.63RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul ce se va retine, in cond art.278ยน alin.1 lit.a) din OUG34/2006, pe loturi- in anexa B.In situatia in care asocierea depaseste cerintele prevazute in Legea 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru IMM, criteriile legate de cuantumul garantiei de participare vor fi indeplinite de catre asociati in proportie de 100% din valoarea ceruta in documentatia de atribuire.Per. valab.a gar. de particip: cel putin egala cu per. valabilitate a ofertei-120 zile de la data limita stab. ptr. depunere oferte.Mod constit: instrument bancaremis de o soc bancara sau de o soc de asigurari-in original;OP sau fila CEC cu confirmarea lor de catre banca, pana la data si ora deschiderii ofertelor in contul: SC ENEL SERVICII COMUNE SA, RO 22054362: RO08 CITI 0000 0007 2507 0004, deschis la CITIBANK Romania S.A. ? pentru LEI.Se va prez. si declr proprie rasp. priv. Incadr. in cat IMM la data de 31.12.2010(daca este cazul)-conf.in original Lg 346/2004, actualiz-form F28. In conf. cu art 278prim-(1) din OUG34/2006, in mas.in care CNSC respinge o contestatie, AC va retine contestatarului din gar. Particip. in rap cu val estim a ct. conf.anexa B-Loturi. Neprez. Gar. Particip., duce la respingerea ofertei in cadrul sedintei de deschidere conf. cu art. 33 alin. 3 lit. b din HG 925/2006 actualiz.Retinerea gar. particip.- conf. leg achiz. publice. 1. Cuantum: 10% (5% pentru IMM-uri) din val.contr., fara TVA. 2. Perioada pentru care se constituie: durata derularii contr. 3. Mod de const: prin depunerea in 15 zile de la incheierea contr.a 0, 5% din val.contr., in contul de garantie bancara de buna executie, restul constituindu-se prin retineri succesive din facturi sau prin Scrisoare de garantie bancara de buna executie sau instrument degarantare emis de o societate de asigurari, care se va depune la AC in 15 zile de la intrarea in vigoare a contractului. Avand in vedere faptul ca AC este o soc.com.cu capital majoritar privat si finantarea contractului se face din surse proprii, si nu din fonduri publice, nu se aplica prevederile HG 1045/2011.4.Garantia se va intocmi in LEI (fara TVA).5. Achizitorul are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie in cel mult 14 zile de ladata finalizarii obligatiilor asumate prin contract, daca nu s-au ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
I)Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Formularul F2-1;II)Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Formularul F2-2;III)Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Formular F 2-3;Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: - Cosmin Trofin- Director Achizitii si Servicii - Ciprian Stefan- Director Adjunct Achizitii.Persoana responsabila cu achizitia: Maria Tauru, Pers.resp.cu gestionare contract: Daniela Lech.IV)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta-Formular F2-4;V)Cerinte referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat inclusiv referitoare la bugetul local - Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale ? in original/copie legalizata /copie lizibila certificata ?conform cu originalul?. (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident).Certificatele mentionate mai sus trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni , conf. Prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal , cu modifcarile si comletarile ulterioare.Se vor prezenta esalonarile aprobate de organismele competente si dovada incadrarii in termen, in cazul existentei unor datorii.Formularele F2.1., F2.2. si F2.3. vor fi completate si depuse si de catre tertul sustinator. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, care se va prezenta in copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, iar pentru conformitate, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, prezentarea certificatului emis de ORC, in original sau copie legalizata; Documente edificatoare care sa dovedeasca o
forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident .
Decl. privind incadrarea intreprinderii in categ. intreprinderi mici si mijlocii(daca este cazul).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita prezentarea cifrei de afaceri globala, care vizeaza activitatea din ultimii 3 ani. Valoarea mediei cifrei de afaceri globala trebuie sa fie mai mare sau egala cu fiecare LOT: LOT -I- 109.000, 00 lei/ 54.500, 00 lei -IMM.; LOT -II- 108.000, 00 lei / 54.000, 00 lei- IMM; LOT -III- 117.200, 00 lei/ 58.600, 00 lei-IMM.In cazul in care exista operatori economici care nu au depus inca bilantul anului 2011, se vor accepta orice alte documente relevante ale operatorilor economici din care sa rezulte cifra de afaceri a acestui an.
2) Informatii privind sit. ec.-fin. din bilantul contabil sau alte documente relevante.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Inf. privind subcontractantii, daca este cazul.Se solicita completarea Formularului F8-pentru fiecare LOT-daca este cazul .In situatia in care
ofertantul intentioneaza sa subcontracteze o parte din contract, are oblig.de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le
subcontracteze, datele de recunoastere ale subcontractantilor, precum si specializarea acestora, iar la incheierea contractului (in situatia in care este desemnat castigator) are obligatia de a prezenta contractul/contractele incheiate cu subcontractantii, contracte care trebuie sa fie in concordanta cu oferta si care se vor constitui in anexa la contract. Odata cu
prezentarea contractului, subcontractantul are obligatia de a prezenta Formularul F 2.3 completat in nume propriu.
In cazul in care operatorul economic care a depus oferta are subcontract.intreaga responsabilitate ii revine operatorului economic respectiv, iar cerintele de calificare trebuie indeplinite de catre acesta.Nr de ani solicitati in ve
Informatii privind asociatii, daca este cazul.
Se solicita completarea Formularului F21/LOT-daca este cazul- si a propriului dosar de calificare de catre asociat.In cazul asocierii, criteriile de calificare referitoare la situatia personala a ofertantului, la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), la
standardele de asigurare a calitatii si standardele de protectie a mediului
trebuie prezentate de fiecare asociat in parte. Situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.In cazul in care o asociere de operatori economici este declarata
castigatoare, relatia contractuala va fi intre autoritatea contractanta si liderul asocierii declarat, inclusiv facturarea.
Cerinte pentru tertul sustinator, daca este cazul.Tertul sustinator va prezenta un angajament ferm incheiat in forma autentica prin care confirma ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate, in cazul in
care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata.Tertul sustinator va prezenta un angajament ferm incheiat in forma autentica
prin care confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate, in cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea acordata.
Tertul sustinator va prezenta completat Formularul F2.1. prin care va declara pe propria raspundere ca nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu
modificarile si completarile ulterioare.
Tertul sustinator va prezenta completat Formularul F2.2. si F2.3.
Ofert. va face dovada cel putin a unei pers. resp. securit si sanat. in munca.
Declaratie pe proprie raspundere prin care ofertantul confirma ca dispune de minimul necesar de echipamente si unelte pentru realizarea serviciului/Lot, conform listei atasate formularului.
Prezentarea unei liste /LOT- care va cuprinde contr. servicii similare prestate in ultimii 3 ani. Lista va cuprinde minim un contract cu o valoare de cel putin: lot I- 54.500, 00 lei fara TVA; lot II- 54.000, 00 lei fara TVA; lot III- 58.600, 00 lei fara TVA.Aceasta lista treb. sa fie insotita de documente (copii contr./copii parti relev. contracte, p.v receptie, etc) prin care sa se confirme restarea acestor tipuri de servicii./recom. emise de beneficiari, in care se vor preciza datele de contact ale benef si modul de indepl. a oblig contractuale pe parcurs.
Declaratie privind personalul responsabil de indeplinirea acordului/Lot
Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele europene relevante.
Certificate emise de organisme independente prin care se atesta respectarea standardelor de calitate, conform SR EN ISO 9001:2008
Informatii privind asigurarea unui nivel corespunzator de protectia mediului in conformitate cu standardele europene relevante.
Certificate emise de organisme independente prin care se atesta respectarea standardelor de calitate, conform SR EN ISO 14001/2005.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Autoritatea contractanta va invita la etapa finala de licitatie electronica toti ofertantii care au depus oferte admisibile.Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: pretul ofertat in Formularul F9.Ofertele de pret introduse in runda de licitare electronica vor fi exprimate in aceeasi moneda in care s-a facut depunerea ofertelor de pret in etapa de depunere oferta (LEI, fara TVA).Licitatia electronica se va desfasura intr-o singura runda. Durata rundei de licitatie electronica va fi de: 1 (una) zi lucratoare.Operatorii economici inregistrati in Sistemul Electronic de Achizitii Publice (S.E.A.P.) trebuie sa detina certificat digital valid pentru acces in sistem.Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.06.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.06.2012 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.06.2012 15:00
Locul: Bucuresti, B-dul. Ion Mihalache Nr.41?43, sectorul 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai acestora.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Modalit departaj a ofertelor cu acelasi pret: Daca pe primul loc, dupa desfasurarea licitatiei electronice, se afla doi sau mai multi ofertanti cu aceeasi valoare a propunerii financiare, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor respectivi o noua oferta financiara in plic inchis. In acest caz contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua oferta financiara are pretul cel mai scazut. Ofertele depuse in plic inchis de catre ofertantii participanti nu pot decat sa imbunatateasca ofertele depuse anterior acestei faze.Docum de atrib este atasata anuntului de participare la sectiunea "Documentatie si clarificari". Eventualele clarificari la documentatia de atribuire vor fi solicitate la fax: 0372/871.908 sau e-mail [email protected] , originalele tuturor documentelor intocmite/emise de catre candidat/ofertant urmand a fi transmise in original la sediul autoritatii contractante: Bucuresti, bd. Ion Mihalache nr. 41-43, sector 1, corpul C, etaj 1, in atentia Serviciului Achizitii-Maria Tauru. Raspunsurile la eventualele clarificari la documentatia de atribuire se vor atasa anuntului de participare la sectiunea "Documentatie si clarificari". Date limita de primire a solicit clarifi: cu 9 zile lucrat. inainte de data limita de depunere oferte, ora limita 17 /adresa: Fax: +40 372871908 sau E-mail: [email protected] limita de transmitere a raspunsului laclarificari: 3 zile lucratoare de la data primirii unei solicitari din partea operatorului economic.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura pentru atribuirea contractului orice ofertant/candidat care in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale fata de ENEL, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia (OUG 34/2006, art. 181, lit.c1).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Pers. vatam poate sesiza CNSC ptr. anul.act. si/sau recunoast. drept. pretins ori a interes legitim, in 5 zile cu ziua urmat. luarii la cunost.Daca cererea priv. continut. doc. atrib.public in SEAP, data luarii la cunost e data public. doc. atrib.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic
Adresa postala: B-dul Ion Mihalache, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0111722, Romania, Tel. +40 372115089, Fax: +40 372871908
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.05.2012 16:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer