Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de depanare tehnica de calcul si echipamente periferice


Anunt de participare numarul 83537/04.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
U.M.0296 BUCURESTI
Adresa postala: Str. DINU VINTILA Nr. 8, SECTOR 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021102, Romania, Punct(e) de contact: ANCA FLORESCU, Tel.021.305.47.47, Email: [email protected], Fax: 021.231.49.84, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de depanare tehnica de calcul si echipamente periferice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: municipiul Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 23 agenti economici
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: 423, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de depanare tehnica de calcul si echipamente periferice
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50320000-4 - Servicii de reparare si de intretinere a computerelor personale (Rev.2)
50312300-8-Repararea si intretinerea echipamentului de retea de date (Rev.2)
50312400-9-Repararea si intretinerea microcomputerelor (Rev.2)
50323000-5-Servicii de reparare si de intretinere a perifericelor informatice (Rev.2)
50532400-7-Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului de distributie electrica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile sunt prevazute in Anexa Loturi din prezentul anunt, precum si in documentatia de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 423, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Gar.de part., cu scr.de gar.banc., prez.pe loturi in Sectinuea "Loturi".Gar.de part.se va stab.prin insumarea gar.de part.a fiecarui lot ofertat
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
credite bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea grupului de operatori economici. Se solicita legalizarea asocierii daca oferta comuna este declarata castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea;
b) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006;
c) Certificatul de Atestare Fiscala pentru persoane juridice in original sau copie legalizata, aflat in termen de valabilitate, din care sa rezulte rezulte achitarea integrala a obligatiilor la bugetul consolidat.d) Certificatul fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice in original sau copie legalizata, aflat in termen de valabilitate, din care sa rezulte rezulte achitarea integrala a obligatiilor.e) Pentru persoane juridice romane: Certificatul Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului in original sau copie legalizata, eliberat cu cel mult 90 zile inainte de data desfasurarii procedurii, din care sa rezulte ca au in obiectul de activitate prestarea serviciilor ofertate.
Copia certificatului de inregistrare emis de Camera de Comert si Industrie sau Oficiul National al Registrului Comertului.
f) Pentru persoane juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Fisa de informatii generale care sa cuprinda declaratia privind cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani (2006-2008), in masura in care informatiile respective sunt disponibile. In cazul in care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala la o data mai recenta temenului stabilit, acesta va completa Fisa de informatii generale cu date despre cifra medie de afaceri, corespunzatoare perioadei scurse de la infiintare si pana in 2008.
b) Bilantul contabil la 31.12.2008, vizat si inregistrat sau alte documente emise de ofertantii straini si certificate in sistem international.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Autorizare pentru prestarea serviciilor emisa de producatorii echipamentelor, pentru anul 2009, in original/copie legalizata/traducere autorizata legalizata in cazul in care furnizorul nu este producator (formular 7); daca ofertantii au calitatea de producatori ai echipamentelor vor intocmi o declaratie in acest sens.Daca ofertantul este autorizat de un tert (importator, distribuitor), atunci se solicita autorizarea acestuia de catre producator in original/ copie legalizata/ traducere autorizata legalizata.
b)Lista cuprinzand subcontractantii. Daca nu exista, declaratie.
c)Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani.
d)Documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii sau, in lipsa, orice alte probe sau dovezi care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Participa doar op. econ. inregistrati in SEAP invitati la ac. faza. Licitatia va incepe dupa cel putin 2 zile lucratoare de la transmiterea invitatiei, o runda, cu durata de 1 zi
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.09.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.09.2009 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 24.12.2009
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.09.2009 10:00
Locul: la sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pe baza de imputernicire scrisa si act de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel - Sectia Contencios Administrativ si Fiscal Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.5, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030099, Romania, Tel.021/319.51.80
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prevederilor O.U.G.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic
Adresa postala: Str. Dinu Vintila nr. 8, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021102, Romania, Tel.021.305.47.47, Email: [email protected], Fax: 021.231.49.84
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.07.2009 13:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer