Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE DEPOLUARE PE CANALELE NAVIGABILE DUNARE - MAREA NEAGRA SI POARTA ALBA - MIDIA NAVODARI


Anunt de participare (utilitati) numarul 92417/23.12.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA ADMINISTRATIA CANALELOR NAVIGABILE SA CONSTANTA
Adresa postala: STR.ECLUZEI AGIGEA NR.1, CONSTANTA, Localitatea: Agigea, Cod postal: 907015, Romania, Punct(e) de contact: Sirbu Camelia, Tel.0241702722, Email: [email protected], Fax: 0241737711, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Activitti portuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
SERVICII DE DEPOLUARE PE CANALELE NAVIGABILE DUNARE - MAREA NEAGRA SI POARTA ALBA - MIDIA NAVODARI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
2 - Servicii de transport terestru, inclusiv servicii de transport in vehicule blindate, si servicii de curier, exceptand transportul postal
Locul principal de prestare: Canalele navigabile CDMN si CPAMN
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 792, 600RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Categoriile de lucrari care constituie obiectul serviciilor de ecologizare in situatia producerii poluarilor accidentale la obiectivele aflate in patrimoniul companiei:
a)Depoluarea apei din canalele nevigabile afectata de poluari accidentale cu hidrocarburi pentru situatii de depoluari sub forma de irizatii;
b)Depoluarea apei din canalele nevigabile afectata de poluari accidentale cu hidrocarburi pentru situatii de depoluari sub forma de pelicula;
c)Depoluarea si refacerea solului afectat de hidrocarburi deversate accidental pe suprafetele administrate de catre achizitor;d)Depoluarea si refacerea constructiilor hidrotehnice afectate de hidrocarburi deversate accidental pe zonele administrate de catre Beneficiar;e)Preluarea si predarea la instalatii specializate a apelor de santina si a apelor menajere de la navele proprii ale Beneficiarului si de la anvele care tranziteaza canalele navigabile sau care opereaza in porturile navigabile, precum si in situatii de urgenta la solicitarea armatorilor;f)Ridicarea deseurilor de orice natura depozitate neorganizat pe teritoriul aflat in patrimoniul sau administrarea companiei si preluarea deseurilor solide de la navele care tranziteaza canalele navigabile sau care opereaza in porturile canalelor navigabile;
g)Curatirea interioara a rezervoarelor de combustibil existente la punctele de lucru ale Achizitorului;
h)Dotarea punctelor de lucru ale achizitorului cu materiale specifice pentru ecologizare omologate.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90000000-7 - Servicii de evacuare a apelor reziduale, de eliminare a deseurilor, de igienizare si servicii privind mediul (Rev.2)
90513000-6-Servicii de tratare si eliminare de deseuri menajere si deseuri nepericuloase (Rev.2)
90722200-6-Servicii de decontaminare a mediului (Rev.2)
90732300-0-Tratare sau reabilitare a solurilor poluate (Rev.2)
90913200-2-Servicii de curatare a rezervoarelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform fisa de date
Valoarea estimata fara TVA: 792, 600RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare: 2000 lei(inclusiv TVA)garantia de buna executie 10 % din valaoarea contractului, 5% pentru IMM
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
*Cazier fiscal pentru firma;*Declaratie privind eligibilitatea;*Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 / OG34/2006;
*Certificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata la bugetul general consolidat al statului;*Certificat de plata impozite si taxe locale;
*Declaratie privind calitatea de participant la procedura;*Certificatul constatator
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
*Situatii de raportare financiara la data 31.12.2007 si 31.12.2008 ;*Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani 200000 lei
*Declaratie pe propria raspundere ca nu figureaza in evidentele ANAF ca inactiv (conf. Cod fiscal Art.21 alin.4, lit.r);
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Informatii generaleb)Experienta similara: 180000 lei.
c)Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani
d)Declaratie privind efectivul mediu angajat al personalului angajat si al cadrelor e conducere
e)Ofertantul va prezenta declaratia privind asigurarea cu personal de specialitate pentru indeplinirea contractului
f)Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
19088/17.12.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.01.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.01.2010 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.01.2010 12:00
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantul, imputernicit legal in scris, autorizat sa angajeze ofertantul in procedura de atribuire.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Din motive de natura tehnica, anexa nr.9 din caietul de sarcini, care reprezinta o hartaprivind Planul de amplasament al CDMN si CPAMN, nu poate fi atasata in SEAP.Aceasta ANEXA se poate obtine in urma unei solicitari scrise transmisa pe fax la sediul CN ACN SA(nr.fax 0241/737711). Informatii privind aceasta harta se pot obtine la nr.telefon 0241/702721.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Str. Traian, Nr. 23, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900743, Romania, Tel.0241/616003, Fax: 0241/616003
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compania Nationala Administratia Canalelor Navigabile SA Constanta - Oficiul Juridic
Adresa postala: Str.Ecluzei Agigea, nr.1, Localitatea: Constanta, Cod postal: 907015, Romania, Tel.0241/702700, Fax: 0241/737711
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.12.2009 15:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer