Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de deratizare, dezinsectie si dezinfectia vagoanelor de calatori, a ramelor electrice si a automotoarelor ce apartin de R.T.F.C. Brasov


Anunt de participare (utilitati) numarul 96737/23.03.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala: Regionala de Transport Feroviar de Calatori Brasov, str.Iuliu Maniu nr.45 A, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500091, Romania, Punct(e) de contact: Birou Achizitii, Tel.0733662672; 0268/477063; 0268/549668, In atentia: Mamina Liuta , Pipos Sebastian, Email: [email protected], Fax: 0268/477063, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de deratizare, dezinsectie si dezinfectia vagoanelor de calatori, a ramelor electrice si a automotoarelor ce apartin deR.T.F.C. Brasov
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
20 - Servicii anexe si auxiliare transportului
Locul principal de prestare: subunitati R.T.F.C. Brasov, conform caietului de sarcini
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de deratizare, dezinsectie si dezinfectia vagoanelor de calatori, a ramelor electrice si a automotoarelor ce apartin deR.T.F.C. Brasov, conform caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90921000-9 - Servicii de dezinfectie si de dezinsectie (Rev.2)
90923000-3-Servicii de deratizare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 155, 008.42RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in cuantum de 2000 lei, garantie de buna executie 5 % din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontract
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Declaratie privind eligibilitatea, b) Declaratie privind neincadrarea in stare de faliment ori lichidare, nu a avut condamnari in ultimii 3 anic) Declaratie ca ofertantul nu se afla in nici una din situatiile prevazute la Art. 5 alin. 1 din Legea nr. 21/1996 privind concurenta
d) Certificat constatator emis de Of.Reg.Com. din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde procedurii
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Bilant contabil la 30.06.2009 (vizat de organele competente)b) Declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) lista cu servicii similare prestate in ultimii 3 ani si o recomandare in original, emisa de beneficiarul serviciilorb) declaratie pe proprie raspundere referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune
c) declaratie pe propria raspundere referitoare la pregatirea profesionala si calificarea personalului
de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru prestarea serviciilord) declaratie pe propria raspundere referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani
e) declaratie pe propria raspundere privind masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic lepoate aplica in timpul indeplinirii contractului
f) declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic
g) declaratie pe propria raspundere privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontractezeh)Ofertantii persoane juridice romane trebuie sa indeplineasca cerintele OMT 290/2000, adica prestatorul serviciilor solicitate in Caietul de Sarcini sa prezinteAutorizatie de Furnizor Feroviar si Certificat de Omologare Tehnica sau Agrement Tehnic Feroviar, pentru servicii de deratizare, dezinsectie si dezinfectie a vagoanelor de calatori/rame electrice/automotoare, in termen de valabilitate;
Ofertantii persoane juridice straine trebuie sa prezinte certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea serviciilor, identificate clar prin referire la specificatii sau standarde relevante, in conformitate cu cerintele solicitate in caietul de sarcini si prevederile OMT 290/2000, in termen de valabilitate;
i)se va prezenta Licenta A.N.R.S.C. clasa 1, in termen de valabilitate
j) aviz de la organele sanitare autorizate pentru utilizarea substantelor si materialelor in procesul de deratizare, dezinsectie si dezinfectie
k) pentru solutiile utilizate in procesul de deratizare, dezinsectie si dezinfectie se vor prezenta Aviz sanitar de la Ministerul Sanatatii, Declaratie de conformitate, Certificate de calitate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
RTFC BV 22/2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.04.2010 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.04.2010 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.04.2010 11:00
Locul: Sediul Regionalei de Transport Feroviar de Calatori Brasov, str. Iuliu Maniu, nr. 45 A, cam. 203 (se
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este atasata anuntului de participare si se descarca de pe site-ul www.e-licitatie.roObservatie : SNTFC "CFR CALATORI" SA nu incheie contracte aferente infrastructurii de transport de interes national.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3 , Localitatea: , Cod postal: , Romania , Tel., Email: , Fax: , Adresa internet (URL): , Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Bd.Eroilor nr.5, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania, Tel.0268-41.37.41, Email: [email protected], Fax: 0268-47.51.46
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al Regionalei de Transport Feroviar de Calatori Brasov
Adresa postala: str.Iuliu Maniu nr.45 A, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500091, Romania, Tel.0268-410233 int. 144533
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.03.2010 19:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer