Licitatie Publica - Servicii de deratizare si dezinsectie
Anunt de participare (utilitati) numarul 133351/24.02.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania de Apa Somes S.A.
Adresa postala: B-dul 21 Decembrie 1989 nr. 79, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400604, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii, Tel. +40 264430050, In atentia: ing. Maria Calatan, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 264430886, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Operator regional licentiat clasa I
Activitate (activitati)
- Ap?
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de deratizare si dezinsectie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Obiectivele Companiei de pe raza judetului Cluj si ajudetului Salaj.
Codul NUTS: RO11 - Nord-Vest
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile de deratizare si dezinsectie au ca obiectiv principal protectia sanatatii personalului angajat al Companiei si mediului in care acesta isi desfasoara activitatea, impotriva efectelor daunatoare generate de rozatoare, diferite insecte, care sunt purtatoare de boli microbiene si parazitare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90923000-3 - Servicii de deratizare (Rev.2)
90921000-9-Servicii de dezinfectie si de dezinsectie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform precizarilor din caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 127, 900RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 1.400 lei.Valabilitatea garantiei de participare va fi de 60 de zile, incepand cu data limita de depunere a candidaturilor.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si se poate constitui prin: depunere directa la casieria S.C.CAS S.A. sau prin una din modalitatile prevazute la art.86, alin.(1) din HGR 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul in care garantia de participare se constituie prin virament bancar, aceasta se depune in contul IBAN RO28 RNCB 0106 0007 6744 0001 deschis la BCR filiala Cluj-Napoca de catre Compania de Apa Somes S.A. IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% din cuantumul garantiei de participare cu conditia demonstrarii ca se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii(IMM)-(Formular nr. 17).Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, operatorul economic pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din situatiile: a) Isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) Oferta sa fiind castigatoare, refuza sa semneze contractul in perioada de valabilitate a ofertei.In masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge o eventuala contestatie, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, suma calculata conform art.278^1, alin (1), lit.(a) din OUG 34/2006Restituirea garantiei de participare se face dupa semnarea contractului de prestari servicii, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind calitatea de participant la procedura (Formularul nr.3)Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG.34/2006 a operatorului economic/tertului sustinator(Formularul nr.6)Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG.34/2006 a operatorului economic/tertului sustinator(Formularul nr.6a)Certificatul de participare la procedura cu oferta independenta.(Formularul nr.7).Certificatul de Atestare Fiscala (datorii la bugetul consolidat general), din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata a lunii anterioare datei limita de depunere a ofertei.Certificatul de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata a lunii anterioare datei limita de depunere a ofertei.Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006.(Formularul nr.8).Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de incheiere a acordului-cadru care are ca obiect, , Furnizare Clor lichid, , sunt: Dorin Ciataras, Rodica Filip, Calin Neamtu, Doina Ivan, Maria Calatan, Gabriela Gabor.Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, atunci fiecare operator va trebui sa prezinte si sa indeplineasca cerintele prevazute la III.2.1.a).Daca ofertantul beneficiaza de sustinerea financiara si/sau tehnica si profesionala a unui tert sustinator atunci tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, 181( lit.a, c1 si d) si art. 69^1 din OUG 34/2006.In acest sens tertul sustinator va prezenta: Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG.34/2006(Formularul nr.6)Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG.34/2006 (Formularul nr.6a)Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006.(Formularul nr.8). Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei, din care trebuie sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul acordului-cadru trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, pentru conformitate, prezentarea documentului in original/copie legalizata.Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, atunci fiecare asociat va demonstra ca indeplineste cerinta pentru partea din acordul-cadru pe care o realizeaza.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Candidatul va face dovada ca media cifrei de afaceri globala din ultimii 3 ani este de minim 255.000 lei. Daca un grup de operatori economici depun candidatura comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% din media cifrei de afaceri globale pe ultimi 3 ani, cu conditia demonstrarii ca se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii.
In cazul in care operatorul economic sau grupul de operatori economici beneficiaza de sustinerea financiara a unei/unor terte persoane, atunci tertul sustinator va face dovada indeplinirii integrale a cerintei solicitate privind capacitatea economica si financiara.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Candidatul va face dovada ca in ultimii trei ani a prestat servicii similare in valoare de minim 100.000 lei.Daca un grup de operatori economici depun candidatura comuna, atunci cerinta va fi indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
Licenta ANRSC
Autorizatie de mediu
Autorizatie fitosanitara
Autorizatie sanitara de functionare
Candidatul va face dovada ca are in dotare cel putin urmatoarele mijloace si echipamente necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului: pulverizatoare portabile manuale si mecanice, generatoare de ceata, autoutilitare pentru deplasarea la obiectivele unde se vor presta serviciile.Daca un grup de operatori economici depun candidatura comuna, atunci cerinta se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tehnice ale tuturor membrilor grupului.
Candidatul va face dovada ca are personal angajat calificat pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Daca un grup de operatori economici depun candidatura comuna, atunci cerinta se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor umane ale tuturor membrilor grupului.
In cazul in care operatorul economic sau grupul de operatori economici beneficiaza de sustinerea capacitatii tehnice si profesionale a unei terte persoane, atunci se va prezenta o declaratie si un angajament ferm la persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.
Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a avea obligatia legalizarii acestei asocieri.Legalizarea asocierii se va face daca oferta comuna este declarata castigatoare
In situatia in care, candidatul intentioneaza sa subcontracteze o parte dincontractul de servicii, are obligatia de a preciza partea / partile, pe care urmeaza sa le subcontracteze, datele de recunoastere ale subcontractantilor, precum si specializarea acestora. In situatia in care operatorul economic este desemnat castigator, are obligatiade a prezenta contractul/contractele incheiate cu subcontractantii, contracte care trebuie sa fie in concordanta cu oferta si care se vor constitui in anexa lacontract.
Documente/certificate emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii ISO 9001:2008 sau echivalent.In cazul unei asocieri, aceasta cerinta va fi indeplinita de fiecare asociat in parte.
Documente/certificate emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului de management de mediu ISO 14001:2008 sau echivalent.In cazul unei asocieri, aceasta cerinta va fi indeplinita de fiecare asociat in parte.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
AP-163-2011-GG
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.03.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.03.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.03.2012 11:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor de preselectie nu este permisa: - prezentarea unei declaratii, pe proprie raspundere, prin care candidatul sa confirme ca indeplineste cerintele de preselectie; -completarea ulterioara cu certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea acestora.La etapa de negociere vor participa numai candidatii preselectati. Autoritatea contractanta va transmite candidatilor preselectati, prin fax, invitatii scrise, in care se vor preciza urmatoarele: data si ora depunerii ofertelor preliminare, respectiv data si ora la care va avea loc negocierea fiecarei oferte preliminare, in parte.Negocierile se vor desfasura cu fiecare candidat preselectat, in parte, in cel putin o runda.In cazul in care doua sau mai multe oferte prezinta in cadrul propunerii financiare acelasi pret si sunt clasate pe locul I, autoritatea contractanta va solicita candidatilor preselectati care au depus aceste oferte, o noua propunere financiara, in plic inchis.In acest caz, contractul de servicii va fi incheiat cu candidatul preselectat a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. Compania de Apa Somes S.A. - Oficiul Juridic
Adresa postala: B-dul 21 Decembrie 1989 nr.79, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400604, Romania, Tel. +40 264591444, Email: [email protected], Fax: +40 264430886
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.02.2012 15:51