Licitatie Publica - Servicii de deratizare,dezinfectie si dezinsectie
Anunt de participare (utilitati) numarul 111108/09.11.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala: Sucursala HidrocentraleBistrita-Piatra NeamtStr. Lt. Draghiescu, nr. 13, Piatra Neamt, jud Neamt, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610125, Romania, Punct(e) de contact: Birou Contracte, Tel. 0233-207141, Email: [email protected], Fax: 0233-207130, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala cu capital majoritar de stat
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de deratizare, dezinfectie si dezinsectie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Locatiile specificate in caietul de sarcini.
Codul NUTS: RO214 - Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: 47, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de deratizare, dezinfectie si dezinsectie pentru o suprafata de 22.214 mp.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90923000-3 - Servicii de deratizare (Rev.2)
90921000-9-Servicii de dezinfectie si de dezinsectie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de deratizare, dezinfectie si dezinsectie pentru o suprafata de 22.214 mp.
Valoarea estimata fara TVA: 23, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare 940 lei; garantia de buna executie 5% din valoarea contractului subsecvet
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociati cu contract autentificat la notariat;subcontractanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind situatia personala a operatorului economic ;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006 ;Certificat de participare la procedura cu oferta independenta;Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului ;Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului ;Certificat de inregistrare fiscala in scopuri de TVA emis de Ministerul Finantelor Publice ? ANAF;Declaratie privind calitatea de participant la procedura
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara- Se va prezenta un serviciu similarfinalizat , pentru prestarea serviciilor de deratizare, dezinsectie si dezinfectie pentru o suprafata de minim 22.000 mp, insotit de recomandare/document constatator din partea beneficiarului pentru prestarea efectuata realizata in ultimii 3 ani ;Operatorul economic va avea personal calificat si atestat de Directia de Sanatate Publica.Se vor prezenta copiii la calificarile si atestarile personalului;Ofertantii vor prezenta dovada certificarii sistemului de management de asigurare a calitatii conform SR EN ISO 9001/2000 sauechivalentul acestuia ;Standarde EMAS / standarde de gestiune ecologica bazate pe seriile de standarde europene sau internationale in domeniu, certificate de organisme conform cu legislatia comunitara ori cu standardele europene sau internationale privind certificarea/ certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene / orice alte probe sau dovezi in masura in care probele/ dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Se va desfasura intr-o singura runda.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
NT 12881
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.11.2010 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.11.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.11.2010 12:00
Locul: Sucursala HidrocentraleBistrita-Piatra Neamt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentatntii imputernici ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. Stavropoleosnr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +4(021)/310.46.41, Email: [email protected], Fax: +4(021)/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Sucursala HidrocentraleBistrita-Piatra Neamt ; Birou Contracte-consilier juridic Loredana Maxim
Adresa postala: Str. Lt. Draghiescu, nr. 13, Piatra Neamt, jud Neamt, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610125, Romania, Tel. 0233-207.141, Fax: 0233-207130
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.11.2010 15:29