Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de deratizare,dezinfectie si dezinsectie


Anunt de participare (utilitati) numarul 58906/16.07.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala: Sucursala HidrocentraleBistrita-Piatra NeamtStr. Lt. Draghiescu, nr. 13, Piatra Neamt, jud Neamt, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610125, Romania, Punct(e) de contact: Sucursala HidrocentraleBistrita-Piatra Neamt, Tel.0233-207141, In atentia: Titiana IONITA, Email: [email protected], Fax: 0233-207130
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de deratizare, dezinfectie si dezinsectie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
14 - Servicii de administrare, intretinere si curatenie a imobilelor
Locul principal de prestare: Serviciile vor fi prestate In incinta sediuluiSH Bistrita Piatra Neamt si in spatiile interioare amenajarilor hidroenergetice cuprinse in anexa 1 la caietul de sarcini.
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 40, 000 si 160, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de deratizare, dezinfectie si dezinsectie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74721210-4 - Servicii de deratizare (Rev.1)
74721000-9-Servicii de dezinfectie si de dezinsectie (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de deratizare, dezinfectie si dezinsectie efectuate trimestrial , pe o suprafata totala de 25.516 mp, distribuita in 34 de locatii (detaliat in anexa nr.1 la caietul de sarcini).
Valoarea estimata fara TVA: intre 20, 000 si 80, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 2.800 lei;garantia de buna executie 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere cu contract autentificat la notariat.Subcontractanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea ;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006;Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului ;Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului in copieCertificat de inregistrare fiscala in scopuri de TVA
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara- Se vor prezenta 3 servicii similareintocmite, insotite de recomandari/documente constatatoare din partea beneficiarilor pentru cele 3 prestari efectuate, realizate in ultimii 3 ani(2005-2007).Operatorul economic va avea personal calificat si atestat de Directia de Sanatate Publica.Se vor prezenta copiii la calificarile si atestarile personalului. Autorizatie sanitara de functionare prezentata in copie .Documentul va fi in termenul de valabilitate.Ofertantii vor prezenta dovada certificarii sistemului de management de asigurare a calitatii conform SR EN ISO 9001/2000 sauechivalentul acestuia asa cum se precizeazala art.193 din Ordonanata de Urgenta a Guvernului nr.34/2006. Se va prezenta in acest sens ocopie dupa certificatul de acreditare .Standarde EMAS / standarde de gestiune ecologica bazate pe seriile de standarde europene sau internationale in domeniu, certificate de organisme conform cu legislatia comunitara ori cu standardele europene sau internationale privind certificarea/ certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene / orice alte probe sau dovezi in masura in care probele/ dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului;Declaratie privind calitatea de participant la procedura ;Declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte ca la elaborarea ofertei au tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii in conformitate cu normele si reglementarile in vigoare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
10718
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.08.2008 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.08.2008 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.08.2008 12:00
Locul: Sucursala HidrocentraleBistrita-Piatra Neamt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. Stavropoleosnr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.4(021)/310.46.41, Fax: +4(021)/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Centrul de Mediere Neamt
Adresa postala: Str.Anton Vorel Nr.6, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 60125, Romania, Tel.0233-212286; 210230, Fax: 0233-212286; 210230
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
TribunalulNeamt-Sectia Comerciala si Contencios Administrativ
Adresa postala: Bdul Republicii, Nr.16, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610125, Romania, Tel.0233-210247, Fax: 0233-210247
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.07.2008 16:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer