Licitatie Publica - Servicii de deservire generala
Anunt de participare (utilitati) numarul 79510/05.06.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI OLTENIA S.A. TG-JIU
Adresa postala: Exploatarea Miniera de Subteran Motru, strada Severinului nr. 3, judetul Gorj, Localitatea: Motru, Cod postal: 215200, Romania, Punct(e) de contact: Calin Gigi, Tel.0725/538110, 0720/666126, In atentia: Dep. Achizitii Publice, Fax: 0253/410067, Adresa internet (URL): www.cnlo.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Prospectare i extragere a crbunelui i a altor combustibili solizi
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de deservire generala
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
14 - Servicii de administrare, intretinere si curatenie a imobilelor
Locul principal de prestare: EMS Motru: Sector Lupoaia, Sector Plostina II, Casa Sindicatelor.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de deservire generala a sediilor ad-tive ale subunitatilor EMS Motru.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de deservire generala.
Valoarea estimata fara TVA: 222, 500RON
II.2.2) Optiuni
Da
Suplim.cu max.1/3 din val.serv.prog.in urmat.an, max.4 luni, conf.art. 6, alin.(3) din HG 925/2006
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 03.08.2009 pana la 31.12.2009
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Gar.particip.4400 lei, pt.IMM-uri se accepta 2200 lei, gar.de buna executie 5% din val.contract.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii, modalitati legale de plata, functie de disponibilitati, in termen de 90 de zile.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Societate, iar in cazul asocierii mai multor ofertanti, asocierea va fi legalizata prin desemnarea unui lider, fara ca prin aceasta asociere sa se formeze o noua persoana juridica.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prez.declaratii pe propria rasp.sau alte doc.echival.din care sa rezulte ca op.ec.ofertant nu se afla in nici una din sit.prev.la art.180-181 din OUG 34/2006 si/sau cazier judiciar/certif.echivalent. Pers.juridice romane vor prez.certif.constatator si certif.de inreg., emise de Of. Registrului Comertului de pe langa Cam.de Comert si Ind.Nationala sau Teritoriala. Pers.juridice/fizice straine vor prez.doc.edif.care sa dovedeasca o forma de inreg./atestare ori apart.din punct de vedere prof., in conf.cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezidentDoc. vor fi prez.in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant financiar contabil curent;scris de bonit de la banci sau de la societ. recunoscute de auditfin-cont precum si orice alte doc legale edif.; cifra medie anuala de af. pe ult. 3ani 1000000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale; fisa de informatii privind experienta similara, declaratia privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii trei ani; cel putin doua recomandari de la alti beneficiari-daca in cursul ultimilor 3 ani s-a executat prestarea acestor servicii la subunitati din cadrul S.N.L.O. Tg-Jiu, acestea se vor prezenta obligatoriu.Resurse umane: pers.muncitor-minim 40 de persoana angajate cu contract de munca, cel putin 2 ani vechime in prestari servicii de deservire generala; operatorul economic sa nu se afle in program de restructurare. Se vor prezenta obligatoriu copii ale contractelor de munca si adeverinta de la Inspectoratul Teritorial de Munca, unde este inregistrat operatorul economic, precum ca nu se afla in program de restructurare. In cazul in care nu sunt prezentate aceste acte, ofertantul este descalificat.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.07.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.07.2009 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.07.2009 11:00
Locul: Sediul EMS Motru
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0300800, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova, Sectia Comerciala si de Contencios Administrativ
Adresa postala: str. Nicolae Titulescu, nr. 4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200136, Algeria
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Legislatie Comerciala al EMS MOTRU
Adresa postala: Strada Severinului nr.3, judetul Gorj, Localitatea: Motru, Cod postal: 215200, Romania, Fax: 0253/410067
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.06.2009 12:57