Licitatie Publica - Servicii de deservire generala
Anunt de participare (utilitati) numarul 113380/28.12.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI OLTENIA S.A. TG-JIU
Adresa postala: STRADA TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, TG-JIU, JUD. GORJ, Localitatea: Targu Jiu, Cod postal: COD 210132, Romania, Punct(e) de contact: GRIGORE DADALAU, Tel. 0374171120;0374171127;0374171129;0374171170;0374171161;0374171117, In atentia: ing. Popescu Ovidiu, Email: [email protected], Fax: 0253-222015, 216064, Adresa internet (URL): www.cnlo.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Nationala sub autoritatea M.E.C.M.A.
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de deservire generala
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
14 - Servicii de administrare, intretinere si curatenie a imobilelor
Locul principal de prestare: SUBUNITATILE DIN CADRUL SNLO SA TG-JIU, AFLATE PE TERITORIUL ADMINISTRATIV A TREI JUDETE: GORJ, VALCEA SI MEHEDINTI.
Codul NUTS: RO41 - Sud-Vest Oltenia
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de deservire generala structurate pe meserii si nr. de persoane
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90900000-6 - Servicii de curatenie si igienizare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Centralizator necesar estimat de asigurat din Documentatia de Atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 11, 216, 328RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.03.2011 pana la 01.03.2012
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia participare 100.000 lei RON, in cont: RO 49 RNCB 0149 0345 6255 0007 - BCR TG-JIU.Garantia de buna executie: 10%din valoarea contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursele de finantare: surse proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cazul asocierii mai multor ofertanti, asocierea va fi legalizata cu desemnarea unui lider-fara obligatia ca prin aceasta asociere sa se formeze o noua persoana juridica.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta declaratii pe propria raspundere sau alte documente echivalente din care sa rezulte ca operatorul economic ofertant nu se afla in nici una din situatiile prevazute la articolul 180-181 din OUG 34/2006.
Persoanele juridice romane vor prezenta Certificat constatator si Certificat de inregistrare, emise de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala.
Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.
Documentele vor fi prezentate in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-bilantul financiar-contabil la 30-06-2010 inregistrat si semnat de Directia Finantelor Publice;
-cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani :11.000.000 lei RON.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-informatii generale;
-informatii privind subcontractantii;
-experienta similara: in ultimii 3 ani unul sau mai multe contracte de servicii identice sau similare celor ofertate, valoarea pentru experienta similara5.000.000 lei RON;
-principalele servicii in ultimii 3 ani, confirmate sau declaratie proprie;
-recomandari;
-informatii privind personalul tehnic -resurse umane;
-informatii privind capacitatea tehnica -resurse tehnice;
-certificarea sistemului calitatii;
-certificarea implementarii sistemului calitatii pentru mediu;
-certificarea implementarii sistemului de sanatate si securitate in munca;
-efectivele medii ale personalului angajat in ultimii 3 ani.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
La procedura pot participa doar operatorii economici inregistrati in SEAP. Licitatia electronica se desfasoara in 1 (una) runda cu durata de 1 (una) zi cu pasul de licitare de 1%.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
21858
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.02.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.02.2011 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.02.2011 10:00
Locul: sediul SNLO Tg.-Jiu, Departamentul Achizitii Publice-Secretariat-sala de licitatii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti din partea operatorilor economici ofertanti
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: StrStavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova, Sectia Contencios Administrativ si Fiscal - cale de atac.
Adresa postala: str. Nicolae Titulescu, nr. 4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200136, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Legislatie al SOCIETATIINATIONALE A LIGNITULUI OLTENIA SA Targu.-Jiu
Adresa postala: Str. Tudor Vladimirescu, nr. 1-15, Localitatea: Targu.-Jiu, Cod postal: 210132, Romania, Tel. 0374171177, Fax: 0253222015
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.12.2010 13:47