Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de deservire generala


Anunt de participare (utilitati) numarul 123886/18.06.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI OLTENIA S.A. TG-JIU
Adresa postala:  STRADA TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, TG-JIU, JUD. GORJ, Localitatea:  Targu Jiu, Cod postal:  COD 210132, Romania, Punct(e) de contact:  GRIGORE DADALAU, Tel. 0374171120;0374171127;0374171129;0374171170;0374171161;0374171117, In atentia:  ing. Ovidiu Popescu, Email:  [email protected], Fax:  0253-222015, 216064, Adresa internet (URL):  www.cnlo.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Nationala sub autoritatea M.E.C.M.A.
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de deservire generala
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
14 - Servicii de curatenie pentru cladiri si servicii de administrare a proprietatilor
Locul principal de prestare: Subunitatile din cadrul S.N.L.O. S.A. Targu-Jiu, aflate pe teritoriul administrativ a trei judete: Gorj, Valcea si Mehedinti.
Codul NUTS: RO41 - Sud-Vest Oltenia
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de deservire impartite pe loturi, astfel:
-lotul I: servicii de curatenie si intretinere curenta a cladirilor (spatii interioare) si intretinere spatii exterioare a sediilor administrative;
-lotul II: servicii de curatatorie si calcatorie echipament de lucru;
-lotul III: servicii de asistenta tehnica ramura miscare, tractiune cai ferate uzinale si district linii;
-lotul IV: servicii de interventie stingere a incendiilor.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90900000-6 - Servicii de curatenie si igienizare (Rev.2)
63711000-6-Servicii anexe pentru transportul feroviar (Rev.2)
75251110-4-Servicii de prevenire a incendiilor (Rev.2)
98310000-9-Servicii de spalatorie si de curatatorie uscata (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform centralizatorului din documentatia de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 8, 092, 970RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.08.2011 pana la 31.07.2012
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare: lot I: 50.000 lei, lot II: 7.000 lei, lot III: 14.000 lei, lot IV: 40.000 lei, conform art.86 din HG 925/2006; garantia de buna executie: 10% din valoarea contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursele de finantare: surse proprii.Modalitati de plata: modalitati legale de plata in functie de disponibilitati in termen de pana la 90 de zile.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-se vor prezenta declaratii pe propria raspundere sau alte documente echivalente din care sa rezulte ca operatorul economic ofertant nu se afla in nici una din situatiile prevazute la articolul 180-181 din O.U.G. 34/2006;
-persoanele juridice romane vor prezenta certificat constatator si certificat de inregistrare emise de oficiul registrului comertului de pe langa camera de comert si industrie nationala sau teritoriala;
-persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident;
-documentele vor fi prezentate in limba in care au fost emise, insotite de traducerea autorizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-bilantul financiar-contabil la 31-12-2010, inregistrat si semnat de directia finantelor publice;
-cifra medie anuala pe ultimii 3 ani: lotul I: 3.500.000 lei, lotul II: 500.000 lei, lotul III: 900.000 lei si lotul IV: 2.500.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-informatii generale;
-informatii privind subcontractantii;
-experienta similara: in ultimii 3 ani unul sau mai multe contracte de servicii identice sau similare celor ofertate, valoarea pentru experienta similara : lotul I: 1.800.000 lei, lotul II: 250.000 lei, lotul III: 450.000 lei si lotul IV: 1.400.000 lei ;
-principalele servicii prestate in ultimii 3 ani, confirmate sau declaratie proprie;
-recomandari;
-informatii privind personalul tehnic - resurse umane;
-informatii privind capacitatea tehnica - resurse tehnice;
-certificarea sistemului calitatii, sau echivalent;
-certificarea implementarii sistemului calitatii pentru mediu, sau echivalent;
-certificarea implementarii sistemului de sanatate si securitate in munca, sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
La procedura pot participa doaroperatorii economici inregistrati in SEAP. Licitatia electronica se desfasoara in 1 (una) runda cu durata de 1 (una) zi cu pas de licitare de 1%.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
21858
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.07.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.07.2011 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.07.2011 12:00
Locul: Sediul S.N.L.O. S.A. Targu-Jiu, Departament Achizitii Publice, sala de licitatii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti din partea operatorilor economici ofertanti.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr.6, sector 3., Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Legislatie al Societatii Nationale a LignituluiI Oltenia SA Targu-Jiu
Adresa postala:  STR. TUDOR VLADIMIRESCU, NR. 1-15, Localitatea:  Targu-Jiu, Cod postal:  210132, Romania, Tel. 0374171177, Fax:  0253222015
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.06.2011 14:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer