Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE DESERVIRE GENERALA


Anunt de intentie (utilitati) numarul 20606/07.12.2011
Entitatea contractanta
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI OLTENIA S.A. TG-JIU
Adresa postala: STRADA TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, TG-JIU, JUD. GORJ, Localitatea: Targu Jiu, Cod postal: COD 210132, Romania, Punct(e) de contact: GRIGORE DADALAU, Tel. 0374171120;0374171127;0374171129;0374171170;0374171161;0374171117, In atentia: ING. GHIOC STEFAN MIHAI, [email protected], 0720-666107, Email: [email protected], Fax: 0253-222015, 216064, Adresa internet (URL): www.cnlo.ro
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) ale entitatii contractante
- Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
SectiuneaII & IV: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII) & Procedura si informatii administrative
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
SERVICII DE DESERVIRE GENERALA
II.2) Tipul de contract
Servicii
14 - Servicii de curatenie pentru cladiri si servicii de administrare a proprietatilor
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
servicii de intretinere curenta a cladirilor si spatiilor exterioare. Supr. interioara este de aprox.74.000mp/zila 1 schimb sau 3 schimburi, iar cea exterioara de aprox.86.000mp/luna.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
90900000-6 - Servicii de curatenie si igienizare (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 20.06.2012
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 01.09.2012
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 31.08.2013
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 3, 430, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse de finantare: surse proprii. Modalitati de plata: modalitatile legale de plata in functie de disponibilitati, in termen de 90 de zile.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Pentru asigurarea serviciilor de curatenie si intretinere interioara si exterioara a spatiilor aferentesubunitatilor componente ale societatii este necesar personal cu urmatoarele meserii: ingrijitor, electrician, instalator, tamplar si lacatus.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
S-23178
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Valoarea totala estimata a contractului (contractelor) de furnizare de produse sau servicii
Valoarea: 3, 430, 000 Moneda: RON Fara TVA
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
29.11.2011 16:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer