Licitatie Publica - Servicii de deservire generala
Anunt de participare (utilitati) numarul 24929/26.07.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI OLTENIA S.A. TG-JIU
Adresa postala: EXPLOATAREA MINIERA DE SUBTERAN MOTRU, Strada SEVERINULUI nr.3, JUD. GORJ, Localitatea: Motru, Cod postal: COD 215200, Romania, Punct(e) de contact: Paulin Miliana, Tel.0253-410022, 0720666417, In atentia: Birou Atributii Contracte, Email: [email protected], Fax: 0253-410067, Adresa internet (URL): www.cnlo.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Prospectare i extragere a crbunelui i a altor combustibili solizi
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de deservire generala
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
14 - Servicii de administrare, intretinere si curatenie a imobilelor
Locul principal de prestare: Subunitati EMSMOTRU
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de curatenie, supraveghere ventilatoare, statii ventilatoare, exploatare centrale telefonice, supraveghere sedii ad-tive
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74740000-8 - Diverse servicii de curatenie (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de curatenie, supraveghere ventilatoare, statii ventilatoare, exploatare centrale telefonice, supraveghere sedii ad-tive
Valoarea estimata fara TVA: 314, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
suplimentare 1/3 val contract, pe 4 luni, conform art6, al3, HG 925/2006
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 03.09.2007 pana la 31.12.2007
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Gar part 6200 RON, pentru IMM-uri se accepta 3100 lei.Gar buna exec 5% din val contr.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii. modalitati legale de plata, functie de disponibilitati
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Societate, iar in cazul asocierii mai multor ofertanti, asocierea va fi legalizata prin desemnarea unui lider, fara ca prin aceasta asociere sa se formeze o noua persoana juridica
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prez.declaratii pe propria rasp.sau alte doc.echival.din care sa rezulte ca op.ec.ofertant nu se afla in nici una din sit.prev.la art.180-181 din OUG 34/2006 si/sau cazier judiciar/certif.echivalent, Pers.juridice romane vor prez.Certif.constatator si Certif.de inreg., emise de Of. Registrului Comertului de pe langa Cam.de Comert si Ind.Nationala sau TeritorialaPers.juridice/fizice straine vor prez.doc.edif.care sa dovedeasca o forma de inreg./atestare ori apart.din punct de vedere prof., in conf.cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezidentDoc. vor fi prez.in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata in limba romana
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1-bilant fin-cont, scris de bonit de la banci sau de la societ recunosc de audit fin-cont precum si orice alte doc legale edif 2-cifra medie anuala de af pe ult 3ani 1000000 RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale, fisa de informatii privind experienta similara, declaratia privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii trei ani, cel puti doua recomandari de la alti beneficiari, daca in cursul ultimilor 3 ani s-a executat prestarea acestor servicii la subunitati din cadrul S.N.L.O. Tg-Jiu, acestea se vor prezenta obligatoriu.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.08.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: contravaloarea documentatiei se va achita la casieria EMSMOTRU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.08.2007 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.08.2007 11:00
Locul: Sediu EMSMOTRU
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Stavropoleos nr.6, sector3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova, Sectia Comerciala si de Contencios Administrativ
Adresa postala: str. Nicolae Titulescu, nr. 4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200136, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Legislatie Comerciala al EMSMOTRU
Adresa postala: Strada SEVERINULUI nr.3 , ,Localitatea: MOTRU, Cod postal: 215200, Romania, Tel.0253410022, Fax: 0253410067
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.07.2007 11:27