Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de deservire generala


Anunt de participare (utilitati) numarul 93739/02.02.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI OLTENIA S.A. TG-JIU
Adresa postala: Exploatarea Miniera de Subteran Motru, strada Severinului nr.3, jud.Gorj, Localitatea: Motru, Cod postal: 215200, Romania, Punct(e) de contact: CALIN GIGI, Tel.0720/666126; 0374/178110, In atentia: Departament Achizitii publice, Fax: 0253/410067; 0374/178379, Adresa internet (URL): www.cnlo.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Prospectare i extragere a crbunelui i a altor combustibili solizi
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de deservire generala
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
14 - Servicii de administrare, intretinere si curatenie a imobilelor
Locul principal de prestare: EMS MOTRU: Sector Lupoaia, Sector Plostina II, Casa Sindicatelor.
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de deservire generala a sediilor administrative ale subunitatilor EMS Motru.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de deservire generala conform anexelor nr. 1, 2, 3 si 4 din caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 391, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
suplim.cant.cu max.1/3, max.4 luni de la exp.contr.HG 925/2006, art.6, alin.(3).
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 08.03.2010 pana la 31.12.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Gar.de particip.= 7800, 00 lei. Pt.IMM-uri = 3900, 00 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii, modalitati legale de plata, functie de disponibilitati, in termen de 90 de zile.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Societate, iar in cazul asocierii mai multor ofertanti, asocierea va fi legalizata prin desemnarea unui lider, fara ca prin aceasta asociere sa se formeze o noua persoana juridica.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii: formular 12A si/sau cazier judiciar/certif.echiv si form.12B, autorit.contr.are dr.de a excl.din proced.orice of./candid.care se afla in oricare dintre sit.prev.la art.180-181 din OUG 34/2006; certif.constat.pt.indeplinirea oblig.exigibile de plata a imp., taxelor catre stat inclusiv cele locale, precum si a contrib. pt.asig.sociale, (form.tip elib.de autorit.comp.), op.ec.care nu si-a indepl.oblig.de plata catre buget va fi exclus; se va compl.form.12C decl.de particip.la proced.; certif.constat.(emis cu max.30 de zile inainte de data licitatiei)si certif.de inregistr.emise de Of.Com.de pe langa Camera de Com.si Ind.Nat.sau Terit., doc. edif. care dov.o forma de inregistr./arestare ori apartenenta dpdv prof, in conf.cu prev.legale din tara in care cand./ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii: bilant financiar contabil curent, vizat si inregistr.de org.competente, scrisoare de bonitate de la banci sau de la societ.recunoscute de audit fin.-cont. precum si orice alte doc. legale edif.care dovedesc capacit.ec.fin., cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de cel putin 782000, 00 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale, form.23;fisa de informatii privind experienta similara, form.20-of.va face dov.incheierii si exec.integrale in ult.3 ani a cel putin un contr.pt.serv.similare, orice fisa ref.la un contr.incheiat trebuie sa fie insotita de copie dupa contr.resp.si dupa p.v. de recep.a serv.prest. si recomandarea benef.; lista princip.serv.prest.in ultimii 3a ani, form.12E.Cel putin doua recomandari de la alti beneficiari-daca in cursul ultimilor 3 ani s-a executat prestarea acestor servicii la subunitati din cadrul S.N.L.O. Tg-Jiu, acestea se vor prezenta obligatoriu, recom.se vor prez.in original conf.form.24 si vor fi emise in 2010; inf.ref.la pers, se cons.calif.of.care prin asig.pers.conduce la confirm.exist.unei capacit.de resurse umane de exec.a contr.la cerintele de cal.din caietul de sarcini si indeplineste cond.: pers.muncit.min.40 pers.angajate cu contr.de munca cu cel putin 2 ani vechime in prest.serv.de deserv.gen., op.ec.sa nu se afle in progr.de restructurare.Se vor prez.oblig.copii ale contr.de munca si adev.de la ITM precum ca nu se afla in progr.de restructurare. In cazul in care nr.de pers.mun.nu coresp.cerintelor si op.ec.se afla in progr.de restructurare of.este descalificat. Se va prez.o decl.ref.la ef.medii anuale ale pers.angajat si al cadrelor de cond. in ultim.3 ani, form.12I. Se va prez.o certif.a sist.calit.si copii dupa doc.emise de org.acredit.care certif.implementarea conf.cond.ISO 9001 sau smilar, se va prez.un certif.(autoriz.) de mediu.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.02.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.02.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.02.2010 11:00
Locul: Locul: Sediu EMS Motru, Dep. Achizitii Publice.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos, nr.6, sector 3., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova, Sectia Comerciala si de Contencios Administrativ
Adresa postala: str. Nicolae Titulescu, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200136, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Legislatie Comerciala al EMS MOTRU
Adresa postala: Strada Severinului nr.3, Localitatea: Motru, Cod postal: 215200, Romania, Tel.0734/178121, Fax: 0253/410067
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.02.2010 14:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer