Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE DESERVIRE GENERALA, SERVICII DE INCHIRIERE VEHICULE TRANSPORT PERSOANE, CU SOFER, SERVICII DE INCHIRIERE VEHICULE MARFA, CU SOFER


Anunt de intentie (utilitati) numarul 18727/10.12.2010
Entitatea contractanta
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI OLTENIA S.A. TG-JIU
Adresa postala:  STRADA TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, TG-JIU, JUD. GORJ, Localitatea:  Targu Jiu, Cod postal:  COD 210132, Romania, Punct(e) de contact:  GRIGORE DADALAU, Tel. 0374171120;0374171127;0374171129;0374171170;0374171161;0374171117, In atentia:  ing. Ghioc Stefan Mihai, Email:  [email protected], Fax:  0253-222015, 216064, Adresa internet (URL):  www.cnlo.ro
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) ale entitatii contractante
- Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
SectiuneaII & IV: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII) & Procedura si informatii administrative
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
SERVICII DE DESERVIRE GENERALA
II.2) Tipul de contract
Servicii
14 - Servicii de administrare, intretinere si curatenie a imobilelor
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prest. de diverse serv. de deserv. gen.pentru desfas. in bune cond. a activ. princip. de expl. a lignitului, respectiv: curatenie spatii admin. inter. si exter. (vestiare, spatii sanit. etc.), deserv. instala./centrale term. si electr., serv. de spalat. echip. de lucru etc.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
50720000-8-Servicii de reparare si de intretinere a incalzirii centrale (Rev.2)
50800000-3-Diverse servicii de intretinere si de reparare (Rev.2)
98310000-9-Servicii de spalatorie si de curatatorie uscata (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 04.02.2011
36 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 34, 000, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse de finantare: surse proprii. Modalitati de plata: modalitatile legale de plata in functie de disponibilitati, in termen de 90 de zile.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Procedura de achizitie se va finaliza prin incheierea unui acord-cadru cu o durata de 36 de luni, valoarea estimata fiind pentru toataaceasta perioada. Anuntul vizeaza reducerea termenelor limita de depunere a ofertelor.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
S-21858
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
SERVICII DE INCHIRIERE VEHICULE TRANSPORT PERSOANE, CU SOFER
II.2) Tipul de contract
Servicii
2 - Servicii de transport terestru, inclusiv servicii de transport in vehicule blindate, si servicii de curier, exceptand transportul postal
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Inchiriere de mijloace de transport pentru deplasarea salariatilor, de la domiciliu la locul de munca si retur, din cadrul subunitatilor componente Societatii Nationale a Lignitului Oltenia S.A. Tg - Jiu
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
60172000-4 - Inchiriere de autobuze si de autocare cu sofer (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 04.02.2011
36 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 31, 500, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse de finantare: surse proprii. Modalitati de plata: modalitatile legale de plata in functie de disponibilitati, in termen de 90 de zile.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Procedura de achizitie se va finaliza prin incheierea unui acord-cadru cu o durata de 36 de luni, valoarea estimata fiind pentru toata aceasta perioada. Anuntul vizeaza reducerea termenelor limita de depunere a ofertelor.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
S-21892
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
SERVICII DE INCHIRIERE VEHICULE MARFA, CU SOFER
II.2) Tipul de contract
Servicii
2 - Servicii de transport terestru, inclusiv servicii de transport in vehicule blindate, si servicii de curier, exceptand transportul postal
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Inchiriere de vehicule de transport marfa, cu sofer necesare pentru executarea lucrarilor tehnologice din cariere si alte puncte de lucru.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
60180000-3 - Inchiriere de vehicule de transport de marfuri cu sofer (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 04.03.2011
36 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 38, 250, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse de finantare: surse proprii. Modalitati de plata: modalitatile legale de plata in functie de disponibilitati, in termen de 90 de zile.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Procedura de achizitie se va finaliza prin incheierea unui acord-cadru cu o durata de 36 de luni, valoarea estimata fiind pentru toata aceasta perioada. Anuntul vizeaza reducerea termenelor limita de depunere a ofertelor.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
S-21891
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Valoarea totala estimata a contractului (contractelor) de furnizare de produse sau servicii
Valoarea: 103, 750, 000 Moneda: RON Fara TVA
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
08.12.2010 13:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer