Licitatie Publica - Servicii de deszapezire 102.INTRETINEREA CURENTA PE TIMP DE IARNA A DRUMURILOR JUDETENE 2011-2015102.
Anunt de participare numarul 123703/18.06.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN OLT
Adresa postala: B.dul A.I. CUZA nr. 14, Localitatea: Slatina, Cod postal: 230025, Romania, Punct(e) de contact: NECA ILIUTA, Tel. 0249431080, Email: [email protected], Fax: 0249431122, Adresa internet (URL): www.cjolt.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de deszapezire 102.INTRETINEREA CURENTA PE TIMP DE IARNA A DRUMURILOR JUDETENE2011-2015102.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare
Locul principal de prestare: DJ din judetul Olt
Codul NUTS: RO414 - Olt
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 5 agenti economici
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 9, 500, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de deszapezire102.INTRETINEREA CURENTA PE TIMP DE IARNA A DRUMURILOR JUDETENE2011-2015
102.1. pregatirea drumurilor pentru sezonul de iarna si la iesirea din iarna
102.2. aprovizionare cu materiale pentru combaterea lunecusului102.3, 102.4 montare , demontare parazapezi
102.5. deszapezire manuala si mecanica
102.6. Informare privind starea drumurilor
Scopul contractului il reprezinta asigurarea unei infrastructurii de transport regionale si locale moderne si durabile , precum si a tuturor celorlalte conditii privind dezvoltarea sistematica a economiei si imbunatatirea calitatii vietii pe timpul iernii.
Intrucat deszapezirea in timp util a intregii retele rutiere de drumuri judetene nu poate fi realizata simultan , asigurarea unei viabilitati corespunzatoare in timpul iernii pe drumurile de importanta economica se obtine prin aplicarea selectiva a masurilor de prevenire si combatere a inzapezirii drumurilor, precum si prin dotarea diferentiata a unitatilor operative (baze dedeszapezire , puncte de sprijin sau de informare ) in concordanta cu intensitatea traficului , importantaeconomicasiadministrativa a sectoarelor de drum respective.Serviciile de deszapezire vor fi executate in conformitate cu prevederile documentatiei tehnico-economice .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90620000-9 - Servicii de deszapezire (Rev.2)
45233141-9-Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caiet de sarcini, Un lot se considera o zona (zonanord, Verguleasa-Leleasca ?lot 1, zona centru ?est, Slatina-Draganesti ? lot 2 , zona centru-vest, Slatina-Bals ?lot 3 , zonasud , Caracal ? lot 4, zona sud , Corabia ? lot 5
Valoarea maxima contractata fara TVA ? 9.500.000 lei pentru 4 ani(2011, 2012, 2013, 2014, 2015) , pentru o iarna medie , din care:
Pentru 2011-2012 ? 2.000.000 lei(lot 1-455.263 lei, lot2-431.159 lei, lot3-474.184 lei, lot4-413.061lei, lot 5-226.333lei)
Pentru 2012-2013 ? 2.200.000 lei(lot1-500.789lei, lot2-474.275lei, lot3-521.602lei, lot4-454.367lei, lot5-248.967lei)
Pentru 2013-2014 ? 2.400.000 lei(lot1-546.316lei, lot2-517.390lei, lot3-569.021lei, lot4-495.673lei, lot5-271.600lei)
Pentru 2014-2015 ?2.900.000 lei(lot1-660.131lei, lot2-625.181lei, lot3-687.567lei, lot4-598.938lei, lot5-328.183lei)
Valoarea estimata fara TVA: 9, 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare-29.000 lei (fara TVA) pentru toate loturile sau pentru fiecare lot, astfel: Lot 1 - 6.601 lei, lot 2 ? 6.252 lei, Lot 3 ? 6.876 lei, Lot 4 -5.989 lei, Lot 5 - 3.282 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Valoarea fondurilor aprobatetotal fara TVA :9.500.000 leidin Bugetul Consiliului Judetean Olt +T.V.A.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea sau subcontractarea conform art.44 si art. 45 din O.U.G. 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. nr.34/2006
-declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. nr.34/2006-declaratie privind calitatea de participant la procedura
-certificate fiscaleprivind impozitele si taxele locale originale
-certificat de inregistrare/inmatriculare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie minim 5.800.000lei fara TVA pentru cele cinci loturi . Pentru fiecare lot, cifra medie de afaceri va fi de : Lot 1, zona 1- nord ? 1.320.262 lei
Lot 2 , zona 2- centru-est ? 1.250.362 lei
Lot 3 , zona 3- centru vest ? 1.375.134 lei
Lot 4 , zona 4- sud ? 1.197.876 lei
Lot 5 , zona 5 ? sud ? 656.366 leiIn cazul unei asocieri , liderul asociatiei , singur sau impreuna cu asociatii trebuie sa asigure aceasta cifra medie de afaceri pentru cele cinci loturi sau pentru fiecare lot.
- Evaluarea se va face pentru fiecare lot sau pe toate loturile, dupa caz.
- bilantul contabilpentru anii 2008, 2009, 2010vizat si inregistrat de organele competente original sau copie conform cu originalul.
- solvabilitate patrimoniala sa fie pozitivaconf. bilantului de la 31.12.2010 si sa respecte art. 9 , lit.e) din HG 834/2009;
- lichiditate generala ? nivelul minim al indicatorului solicitat la 31.12.2010 sa respecte art.9, lit.d) din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioarese va calcula in raport cu bilantul contabil la 31.12.2010, inregistrat la D.G.F.P.
- disponibilitatea bancara- Ofertantii trebuie sa faca dovada printr-o scrisoare bancara ca au sustinerea executiei acestor lucrari, pentru fiecare an 2011-2015, pentru toate cinci loturi sau pentru fincare lot , in cazul unei ierni grele.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
informatii privind experienta similara , ? Se solicita ofertantului sa prezinte cel putin 1 contractsau maxim 5 contracte de prestari de servicii similarede deszapezire, in copie , a caror valoare cumulata sa fie de minim 2.900.000 lei (fara TVA) pentru toate loturile - din una sau maxim 5 lucrari .
Valoarea(fara T.V.A.) a experientei similare pentru fiecare lot va fi minim:
Lot 1, zona 1- nord- 660.131 leiLot 2 , zona 2-centru-est -625.181 lei
Lot 3 , zona 3-centru vest ? 687.567 lei
Lot 4 , zona 4-sud-est -598.938 lei
Lot 5 , zona 5- sud ? 328.183 lei-declaratie privind dotarea cu echipamente tehnice necesare pentru realizarea contractuluiconform caietului de sarcini ;
-declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 3 ani ;
-informatii cu privire la personalul tehnic de specialitate , responsabil tehnic cu executia ;
-documente prin care se atesta respectarea anumitor standarde de protectia mediului(ISO 14001/2005) sau program de mediu , standarde de securitate si siguranta in munca conform ISO 18001/2004 pentru acest tip de servicii .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.08.2011 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.08.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.08.2011 10:00
Locul: sediul C.J.Olt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti legali ai ofertantilor , pe baza de imputernicire
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
- vizitarea amplasamentului de catre ofertanti se va facepe 01.08.2011ora 11, 00 .Locul de intalnire va fi la sediul Consiliului Judetean Olt.Documentatia de atribuire se va atasa invitatiei de participare in SEAP.Operatorii economici vor transmite o scrisoare de interes , cu toate datele de identificare , cel mai tarziu cu doua zile inainte de data deschiderii ofertelor. Toate raspunsurile la solicitarile de clarificari vor fi publicate in SEAP atasate la anuntul de participare , motiv pentru care operatorii economici vor lua toate masurile ce se impun pentru a intra in posesia lor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic din cadrul C.J.Olt
Adresa postala: B-dul A.I.Cuza nr. 14, Localitatea: Slatina, Cod postal: 230025, Romania, Tel. 0249431080, Email: [email protected], Fax: 0249431122, Adresa internet (URL): www.cjolt.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.06.2011 08:49