Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de deszapezire


Anunt de participare numarul 85737/04.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma de Administrare a Domeniului Public si Privat a judetului Cluj
Adresa postala: str. Av. Badescu nr. 3-5 , Cluj-Napoca, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400082, Romania, Punct(e) de contact: Juliette Magradean, Tel.0264-594.262, Email: [email protected], Fax: 0264-594.262, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de deszapezire
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: drumuri judetene din judetul Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de deszapezire Cod 102.1.Pregatirea drumurilor pentru sezonul de iarna
Cod 102.2.Aprovizionarea cu materiale pentru combaterea lunecusului
Cod 102.3.Asigurare si montare panouri de parazapezi
Cod 102.4.Deszapezirea manuala si mecanica
Cod 102.5.Informari privind starea drumurilor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90620000-9 - Servicii de deszapezire (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de deszapezire in valoare de 3.400.000 lei pentru 5 loturi -5 zone.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 400, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 16.11.2009 pana la 31.03.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare Lot 1-Zona 1:6.800 leiLot 2-Zona 2:13.300 leiLot 3-Zona 3:8.700 leiLot4-Zona4:2.700 leiLot 5-Zona 5:2.500 lei .Garantie de buna executie5%
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere in conform art 44 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
conform documentatiei de atribuire-Declaratie de eligibilitate, declaratie privind neincadrarea in art 181 din OUG 34/2006;certificat constatator emis de Registrul Comertului, certificat privind plata impozitelor si taxelor vizat certificat de inregistrare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
conform documentatiei de atribuire : -cifra de faceri pe ultimii 3 ani bilant contabil la 30.06.2009 si 31.12.2008 vizat
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra de afaceri medie globala pe ultimii trei ani in functie de lot trebuie sa fie minim de: Lot 1-Zona 1:1.360.000 leiLot 2-Zona 2:2.660.000 leiLot 3-Zona 3:1.740.000 leiLot 4-Zona 4 :540.000 leiLot 5-Zona 5:500.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
conform documentatiei de atribuire -prezentarea unui contract similar incheiat in ultimii 3 ani experienta similara, recomandari, graficul de prestare lista cu subcontractanti declaratie privind personalul, declaratie privind utilajele, certificat ISO
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- prezentarea unui contract similar incheiat in ultimii 3 ani al carui obiect este de aceeasi natura si complexitate cu serviciile ce urmeaza a fi prestate, in valoare egala sau mai mare de: Lot 1-Zona 1:204.000leiLot 2-Zona 2:399.000leiLot 3-Zona 3:261.000leiLot4- Zona 4:81.000leiLot 5-Zona 5:75.000leiSau cel mult 3 contractesimilare incheiate in ultimii trei ani al caror obiect este de aceeasi natura si complexitate cu serviciile care urmeaza a fi prestate , in valoare egala sau mai mare decat: Lot 1-Zona 1:340.000 leiLot 2-Zona 2:665.000 leiLot 3-Zona 3:435.000 leiLot 4-Zona 4:135.000 leiLot 5-Zona 5:125.000 lei- Ofertantii vor face dovada ca dispun demijloace de transporttehnologic autobasculante echipate pentru lucrarilede iarna.Utilajele necesare executarii a lucrarilorsunt cuprinse in caietul de sarcini-anexa 2.2- Ofertantii vor face dovada ca dispun deminim o baza de deszapezire pentru fiecare lot, dotata cu spatii de depozitare inchise si platforme de depozitare-Ofertantii vor face dovada ca dispun despatii pentru depozitarea diverselor materiale si dispozitive a fondantilor chimici si materiale antiderapante.-Ofertantii vor face dovada ca dispun de spatiile necesare pentru bazeconform caietului de sarcini si planului operativ (anexa 2.3, 2.4)- Ofertantii vor face dovada ca dispun dedotarile necesare pentru desfasurarea in bune conditii a activitatii de permanenta pe perioada iernii(anexa 2.12)-Ofertantii vor face dovada cadispun de statii radio fixe si mobile, minim 3 statii pe fiecare lot (anexa 2.7, 2.8)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
licitatie electronica cu faza finala organizata cu o singura runda ; criteriul de atribuire pretul ponderat cel mai mic , alte informatii conform documentatiei de atribuire
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.10.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.10.2009 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.10.2009 10:00
Locul: sediul regiei, str.Aviator Badescu, nr.3-5, Cluj-Napoca
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoane imputernicite in scris din partea ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleus, nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala: Piate Stefan cel Mare , nr.1, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264593865, Fax: 0264593866
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic-Regia Autonoma de Administrare a Domeniului Public si Prvjat a Judetului Cluj
Adresa postala: str.Aviator Badescu, nr.3-5, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400082, Romania, Tel.0264594262, Fax: 0264594262
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.09.2009 13:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer