Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - servicii de deszapezire


Anunt de participare numarul 140922/05.12.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC SECTOR 6
Adresa postala: Intr. Av. Lt. Caranda Ghe. nr.9, sector 6, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061521, Romania, Punct(e) de contact: ovidiu papurica, Tel. +40 214102550, Email: [email protected], Fax: +40 214101681, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: administratie publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
servicii de deszapezire
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare
Locul principal de prestare: pe raza sectorului 6
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 800 si 1, 621, 920RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: numar estimat de contracte subsecvente ce vor fi atribuite: 20; valoarea estimata a celui mai mic contract subsecvent: lot1-9504 lei fara TVA, lot2-1800 lei fara TVA; lot3-12000 lei fara TVA; valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent: lot1-498960 lei fara TVA, lot2-108000 lei fara TVA, lot3-360000 lei fara TVA.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
servicii de deszapezire
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90620000-9 - Servicii de deszapezire (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
lot 1 - servicii de deszapezire cu minim 8 buc si maxim 14 buc utilaje multifunctionale pentru deszapezire si combaterea poleiului; lot 2 - servicii de deszapezire cu minim 1 buc si maxim 4 buc incarcatoare frontale; lot 3 - servicii de deszapezire cu minim 4 buc si maxim 8 buc autobasculante.
cantitatile de servicii aferente celui mai mic contract subsecvent: lot 1 - 8 utilaje, lot 2 - 1 incarcator frontal, lot 3 - 4 autobasculante; cantitatile de servicii aferente celui mai mare contract subsecvent: lot 1 - 14 utilaje, lot 2 - 4 incarcatoare, lot 3 - 8 autobasculante
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 800 si 1, 621, 920RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
pentru lot 1 - 19958 lei, lot 2 - 2880 lei, lot 3 - 9600 lei. garantia va fi constituita printr-un instrument de garantare emis de o banca sau o societate de asigurari sau prin virament cu OP vizat de banca emitenta in contul RO59TREZ7065006XXX000135 deschis la Trezoreria Statului sector 6. Dovada constituirii garantiei de participare se va face pana la data limita de deschidere a ofertelor. Ofertantii care sunt IMM pot constitui garantia de participare in cuantum de 50%. Garantia se constituie pentru o perioada de 60 de zile de la data limita de depunere a ofertei. In cazul in care un ofertant depune oferta pentru mai multe loturi, are obligatia de a constitui garantia de participare pentru fiecare lot in parte. Ofertantilor care au formulat contestatii respinse de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor li se va retine suma de: lot 1 - 4777, 92, lot 2 - 1440 lei, lot 3 - 4260 lei conform art.278^1 din oug 34/2006 5% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent constituita cu un instrument de garantare emis de o banca sau o societate de asigurari sau prin virare intr-un cont de garantii deschis la trezoreria statului, in care se va transfera intial 0, 5% din valoarea fara tva a contractului, iar restul de 4, 5% va fi transferat prin retineri succesive.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind situatia personala a operatorului economic, declaratie privind calitate de participant, certificat de participare cu oferta independenta, declaratie pe propria raspundere privind respectarea art.69>1. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sau care aproba bugetul institutiei, care fac obiectul art.69>1 sunt: Rares Serban Manescu ? Primar, Doru Manolache ? Director Economic Primarie, Adrian Nicolae Vigheciu ? Director General, Tudor Cristian - Director General Adjunct, Son Florin - Director General Adjunct, Marius Ambrozie - Director General Adjunct, Stela Sertu ? Contabil Sef, Mariana Claudia Amaranducai ? Consilier juridic, Ovidiu Papurica ? Presedinte comisie de evaluare, Liliana Costea ? Membru comisie de evaluare, Marioara Alexandru - Membru comisie de evaluare, Anton Cristian Ioan, Avramescu Manuel, Butacu Simona Valentina, Buznicea Cristinel, Catrina Eugen George, Eftimie Cristinel, Enache Adrian Nicolae, Gaspar Florentina, Gheorghe Iulian, Jicman Liviu Sebastian, Mihailescu Ion Bogdan, Moisa Constantin, Neacsu Ioana Mihaela, Nicolescu Daniela, Niculae Roxana Nicoleta, Orhei Oliviu Lucian, Petrea Gabriel, Petrescu Conona, Puscas Ionel, Simion Adrian, Spiridon Demirel, Stan Robert, Stan Sorin Cristian, Surulescu Aurelia, Tanasuica Ion, Tulugea Danil, Iacobescu Valeria, Stanescu Dan Gheorghe ? consilieri locali. Restrictiile se extind si asupra sotului/sotiei, rudelor sau afinilor pana la gradul al patrulea ai celor mentionati anterior). Se vor completa formularele atasate (Formularul 12B, 12C, celelalte formulare din sectiunea Formulare, etc.).Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele la bugetul local, certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de datorii scadente la bugetul de stat sau local in luna anterioara celei in care se depun ofertele. certificatele vor fi depuse in original, copie legalizata sau copie simpla lizibila cerificata , ,conform cu originalul". Daca ofertantul desemnat castigator a depus unul sau mai multe din aceste documente in copie simpla, autoritatea contractanta are dreptul ca inainte de incheierea acordului cadru sa ii solicite depunerea documentului sau documentelor in original sau copie legalizata. documentele depuse in alta limba decat limba romana, vor fi insotite obligatoriu de traduceri legalizate. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in termen de valabilitate la data depunerii (original, copie legalizata sau copie lizibila certificata , ,Conform cu originalul), din care trebuie sa reiasa ca detine obiect de activitate, principal sau secundar, care are corespondent in codul CAEN pentru servicii de deszapezire sau servicii de transport
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale despre ofertant. - media cifrelor de afaceri globale pe maxim ultimii 3 ani (exclusiv 2012): pentru lotul 1 - minim 997.920 lei, pentru lotul 2 - 216000 lei, pentru lotul 3 - 720000 lei. Se va completa fisa de informatii generale. Pentru echivalenta leu ? euro se vor utiliza urmatoarele cursuri de schimb medii: pentru anul 2008:1 euro = 3, 6827 lei, pentru anul 2009:1 euro = 4, 2373 lei, pentru anul 2010:1 euro = 4, 2099 lei, pentru anul 2011:1 euro = 4, 2379 lei. Se vor depune documente relevante care sa demonstreze indeplinirea cerintei de calificare privitor la cifra de afaceri, certificate , ,conform cu originalul?. Documentele depuse in alta limba decat limba romana, vor fi insotite obligatoriu de traduceri legalizate.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
In ultimii 3 ani ofertantul trebuie sa fi dus la bun sfarsit cel putin un contract de servicii de deszapezire sau servicii similare, in valoare de: pentru lotul 1 - minim 498.960 lei, pentru lotul 2 - minim 108.000 lei, pentru lotul 3 - minim 360.000 lei. Se va completa formularul privind principalele prestari de servicii similare din ultimii 3 ani si Fisa de experienta similara, care va fi insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.
Ofertantul trebuie sa dispuna prin orice forma legala de urmatoarele utilaje si/sau mijloace de transport: lotul 1-minim 14 utilaje multifunctionale pentru deszapezire si combatere a poleiului, pentru lotul 2- minim 4 incarcatoare frontale, pentru lotul 3-minim 8 autobasculante. Se va completa Formularul 12H. Se vor depune in copie documente care sa faca dovada faptului ca dispune de utilajele si/sau mijloacele de transport solicitate.
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de un numar suficient de conducatori auto si/sau deserventi de utilaje pentru a putea presta serviciile in conditii optime. Se va completa formularul 12I. Se vor depune in copie documentele de calificare ale acestora (permis de conducere, atestat, etc) si documente din care sa reiasa modalitatea de prestare a serviciilor (contract de angajare, contract de colaborare, declaratie de disponibilitate, contract de prestare de servicii, etc).
Ofertantul trebuie sa declare partea/partile din contract indeplinite de subcontractanti. Se va completa Formularul 12G
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.01.2013 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.01.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.01.2013 12:00
Locul: Inrarea Av. Lt. Caranda Ghe. nr.9, sector 6, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoanele imputernicite ale ofertantilor, membrii comisiei de evaluare, observatori UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
in cazul in care vor fi depuse mai multe oferte egale si care au cel mai mic pret, se va solicita ofertantilor respectivi o noua propunere financiara in plic inchis, iar acordul cadru va fi atribuit celui a carui propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art.256^2 din oug 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Administratia Domeniului Public si Dezvoltare Urbana sector 6 - Compartiment Achizitii Publice
Adresa postala: Intr. Av. Lt. Caranda Ghe. nr.9, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061521, Romania, Tel. +40 214102550
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.12.2012 19:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer