Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE DESZAPEZIRE A DRUMURILOR JUDETENE DIN JUDETUL ALBA


Anunt de participare numarul 109685/19.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Alba
Adresa postala:  Piata Ion I.C.Bratianu nr.1, Localitatea:  Alba Iulia, Cod postal:  510118, Romania, Punct(e) de contact:  Camelia Elena Galac Vitan, Tel. 0258-813380, 0258-811982, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0258-813325, Adresa internet (URL):  www.cjalba.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE DESZAPEZIRE A DRUMURILOR JUDETENE DIN JUDETUL ALBA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Drumurile judetene din judetul Alba, clasificate conform H.G.R. nr.540/2000
Codul NUTS: RO121 - Alba
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: 3, 923, 285RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICII DE DESZAPEZIRE A DRUMURILOR JUDETENE DIN JUDETUL ALBA, clasificate conform H.G.R. nr.540/2000
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90620000-9 - Servicii de deszapezire (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile minime si maxime estimate, pe categorii de servicii pentru acordul cadru sunt prezentate in anexa C la caietul de sarcini.
Cantitatile minime si maxime estimate, pe categorii de servicii pentru primul contract subsecvent sunt prezentate in anexa D la caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 923, 285RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: Lot 1:60.000 lei ; Lot 2:15.000 leiGarantie de buna executie 5 % din valoarea fara T.V.A. a fiecaruicontract subsecvent acordului-cadru.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget propriu
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind situatia personala a operatorului economic; certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale; certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget; Certificat constatator emis de O.R.C.; Certificat de inregistrare emis de O.R.C.;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declararea cifrei de afaceri medie globala pe ultimii trei ani (2007, 2008, 2009)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani; Fisele de experienta similara; Declaratie privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii angajat in indeplinirea contractului;Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice proprii sau inchiriate, de care poate dispune ofertantul pentru indeplinirea contractului de servicii; Certificat ISO 9001:2000 sau orice alte documente prezentate de operatorul economic care sa confirme implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
prezentarea unui contract similar incheiat in ultimii 3 ani al carui obiect este de aceeasi natura si complexitate cu serviciile ce urmeaza a fi prestate, in valoare egala sau mai mare de: Lot 1:500.000 leiLot 2:150.000 leiSau prezentarea a trei contracte similare incheiate in ultimii 3 ani a caror obiect este de aceeasi natura si complexitate cu serviciile ce urmeaza a fi prestate, in valoare egala sau mai mare de: Lot 1: .750.000 leiLot 2: .200.000 lei(proprietate sau chirie) unui minim de utilaje/echipamente specifice, conform anexei E la caietul de sarcini;In cazul in care un ofertant prezinta oferta pentru ambele loturi, acesta va face dovada disponibilizarii cumulat a minimului de utilaje de la cele doua loturi, conform anexei E la caietul de sarcini.Ofertantii vor face dovada ca detin in proprietate sau chirie minim 5 baze de deszapezire pentru lotul 1 si minim o baza de deszapezire pentru lotul 2, dotate cu spatii de depozitare inchise si platforme de depozitare.In cazul in care un ofertant prezinta oferta pentru ambele loturi, acesta va face dovada detinerii cumulat, in proprietate sau chirie a minimului de baze de la cele doua loturi.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.11.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.12.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.12.2010 12:00
Locul: Sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 310 46 41, Email:  [email protected], Fax:  021 310 46 42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Alba
Adresa postala:  P-ta I.I.C. Bratianu, nr. 1, Localitatea:  Alba Iulia, Cod postal:  510118, Romania, Tel. 0258 810 282, Email:  [email protected], Fax:  0258 810 286
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic contencios - Consiliul Judetean alba
Adresa postala:  Piata I.I.C. Bratianu nr.1, Localitatea:  Alba IUlia, Cod postal:  510118, Romania, Tel. 0258/811380, Email:  [email protected], Fax:  0258/812694, Adresa internet (URL):  www.cjalba.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.10.2010 13:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer