Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de deszapezire, a drumurilor judetene in perioada 19.12.2011 - 30.03.2012


Anunt de participare numarul 131276/20.10.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA
Adresa postala:  P-ta Independentei nr.1, Localitatea:  Braila, Cod postal:  810210, Romania, Punct(e) de contact:  Biroul Achizitii Publice, cam.132, Tel. 0239.619.600, In atentia:  Moisiu Nicoae, Fax:  0239.619.044, Adresa internet (URL):  www.portal-braila.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA
Adresa postala:  P-ta Independentei nr.1, Localitatea:  Braila, Cod postal:  810210, Romania, Punct(e) de contact:  Biroul Achizitii Publice, cam.132, Tel. 0239/619600/249, In atentia:  Moisiu Nicolae, Fax:  0239/619044
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA
Adresa postala:  P-ta Independentei nr.1, Localitatea:  Braila, Cod postal:  810210, Romania, Punct(e) de contact:  Biroul Achizitii Publice, cam.132, Tel. 0239/619600/249, In atentia:  Moisiu Nicolae, Fax:  0239/619044
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA
Adresa postala:  P-ta Independentei nr.1, Localitatea:  Braila, Cod postal:  810210, Romania, Punct(e) de contact:  Registratura Generala, Tel. 0239/619600/249, Fax:  0239/619044
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de deszapezire, a drumurilor judetene in perioada 19.12.2011 - 30.03.2012
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Reteaua drumurilor judetene din Judetul Braila.
Codul NUTS: RO221 - Braila
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Pentru realizarea serviciilor de deszapezire a drumurilor judetene, se are in vedere prestarea urmatoarelor categorii de servicii:
-Imprastierea manuala a materialului antiderapant din gramezi ( cuprinde procurarea materialului antiderapant, transportul si depozitarea in gramezi si imprasierea acestuia pe sectoarele de drum periculoase;
-Imprastierea manuala a materialului antiderapant ( cuprindeprocurarea materialului antiderapant, incarcarea din depozit si imprastiereamanuala aacestuia );
-Imprastiere mecanizata a materialului antiderapant ( cuprindeprocurarea materialului antiderapant, incarcarea din depozit si imprastierea mecanizata a acestuia );
-Curatirea mecanizata a zapezii din care :
?cu autofreza;
?cu alte utilaje (autogreder, greder semipurtat, autocamion cu lama, buldoexcavator, etc.)
-Curatirea manuala a zapezii (cuprinde curatirea manuala in zonele in care nu se poate actiona mecanizat ? poduri, podete, pasaje, treceri la nivel, etc.- si asigurarea scurgerii apelor prin realizarea de nise in cordoanele de zapada);
-Degajarea carosabilului de obstacole care blocheaza traficul (copaci, crengi, etc. mai putin autovehicole implicate in accidente rutiere), incidente neprevazute provocate de fenomene meteo neprevazute (vijelii, chiciura)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90620000-9 - Servicii de deszapezire (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de deszapezire, a drumurilor judetene in perioada 19.12.2011 - 30.03.2012 in conformitate cu cerintele CAIETULUI DE SARCINI ? CAPITOLUL II a prezentei documentatii.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 509, 551RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 19.12.2011 pana la 30.03.2012
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar de partic: 47000, 00 RONper de valab=60 zile; gar de buna exec=10% din val fara TVA a contr.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Consiliului Judetean Braila
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Form 12A - Decl de elig.Form 12B ? Decl priv neincadr in prev art. 181 din OUG nr.34/2006
Decl priv neincadr in prev art. 691 din OUG nr. 34/2006-Formularul 3
Certif de partic cu of indep, conf Ord Presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 priv pun in apl a certif la lic cu of indep-Form 2.Certif const priv plata oblig catre bug gen cons de stat elib de D.G.F.P. din care sa reiasa ca of nu are dat catre Bug gen cons, in luna ant celei in care se depun of, in orig/cop leg/ cop liz cu ment ?conf cu orig?
Certif priv pl oblig catre bug loc elib de catre dir de spec din cadrul Primariilor in a caror raza terit activ of (sed princ, suc, sed sec, pcte de lucru) din care sa reiasa ca of nu are oblig rest la bug loc, in luna ant celei in care se depun of, in orig/cop leg/ cop liz cu ment ?conf cu orig?
Certif const elib de ORC, cu cel mult 30 de zile inainte de data dep of, care sa ateste ca of are dreptul sa desf activ ec, care le includ si pe cele ce fac obprez achiz, in orig/cop leg/ cop lizibila cu ment ?conf cu orig?.
Pers jur straine vor prez orice docum edif ptr dovedirea elig - elibde aut ale tarii de orig (certif, caziere judiciare sau alte docum echiv) prin care sa dov ca si-a indeplinit oblig de plata imp, taxelorsi contrib catre bug de stat si bug locin conf cu cer solicde aut contr.
Docum vor fi prezin orig/cop leg/ cop lizibila cu ment ?conf cu orig?, la care se va alatura traducerea autorizata a ac in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale Formular 4.-cifra de afaceri globala in ultimii 3 ani, sa fie de4.000.000, 00 lei fara TVA. Cursul mediu de referinta al B.N.R. pentru conversia Leu/Euro este de 1 Euro = 4, 0433 Lei.
-Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente in valoare de 200.000, 00 leiPerioada pentru care operatorul economic trebuie sa faca dovada ca detine aceste resurse este de 60 de zile. Documentele doveditoare se vor prezenta in original
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Formularul nr. 5
Aceasta lista va fi insotita de cel putin un document (contract/proces verbal de receptie) care sa confirme prestarea de servicii in valoare de 1.500.000 lei fara TVA.
2. Lista referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului-Formularul 9
- Documentul care atesta detinerea (dotare proprie/ inchirierea/ alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice implicate in realizarea contractului, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
3.ISO 9001 :2008/ echivalent/ dovada auditului de certificare in baza careia urmeaza a se emite certificatul, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
4.Certificatul ISO 14001 :2005/ echivalent/ dovada auditului de certificare in baza careia urmeaza a se emite certificatul, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.12.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.12.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.12.2011 12:00
Locul: Consiliul Judetean Braila, P-ta Independentei, cam.122, etajul 1, Braila
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputerniciti in scris ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str. Stavropoleus nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile se depun in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA-COMP. JURIDIC
Adresa postala:  P-ta Independentei nr.1, Localitatea:  Braila, Cod postal:  810210, Romania, Tel. 0239/609600/223, Fax:  0239/619044
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.10.2011 12:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer