Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de deszapezire a drumurilor judetene, in perioada 15.11.2012-30.03.2013.


Anunt de participare numarul 139004/20.09.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA
Adresa postala: P-ta Independentei nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Achizitii Publice cam.132, Tel. +40 239619600-249, In atentia: Moisiu Nicolae, Email: [email protected], Fax: +40 239619044, Adresa internet (URL): www.portal-braila.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Consiliul Judetean Braila
Adresa postala: P-ta Independentei nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Punct(e) de contact: Registratura Generala
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de deszapezire a drumurilor judetene, in perioada 15.11.2012-30.03.2013.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Reteaua drumurilor judetene din judetul Braila.
Codul NUTS: RO221 - Braila
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Pentru realizarea serviciilor de deszapezire a drumurilor judetene , se are in vedere prestarea urmatoarelor categorii de servicii:
-Imprastierea manuala a materialului antiderapant din gramezi ( cuprinde procurarea materialului antiderapant, transportul si depozitarea in gramezi si imprasierea acestuia pe sectoarele de drum periculoase;
-Imprastierea manuala a materialului antiderapant ( cuprindeprocurarea materialului antiderapant, incarcarea din depozit si imprastiereamanuala aacestuia, inclusiv transportul );
-Imprastierea mecanizata a materialului antiderapant ( cuprindeprocurarea materialului antiderapant, incarcarea din depozit si imprastierea mecanizata a acestuia );
-Curatirea mecanizata a zapezii din care : a) cu autofreza;b) cu alte utilaje ( autogreder, greder semipurtat, autocamion cu lama, buldoexcavator, etc. )
-Curatirea manuala a zapezii ( cuprinde curatirea manuala in zonele in care nu se poate actiona mecanizat ? poduri, podete, pasaje, treceri la nivel, etc.- si asigurarea scurgerii apelor prin realizarea de nise in cordoanele de zapada );
-Degajarea carosabilului de obstacole care blocheaza traficul ( copaci, crengi, etc. mai putin autovehicole implicate in accidente rutiere ), incidente neprevazute provocate de fenomene meteo neprevazute ( vijelii, chiciura )
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90620000-9 - Servicii de deszapezire (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile de servicii sunt consemnate in Caietul de sarcini.
1. Aprovizionare cu material antiderapant dep. mici teren , cu raspandire manuala To 1002. Material antiderapant imprastiat manual To 4003. Material antiderapant imprastiat mecanic To 8004. Actionat cu autofreza Ore 3205 Actionat cu alte utilaje de curatare a zapezii ( autogreder, auto cu lama, etc) Ore 7.5006. Curatat manual zapada Mp 3.1007. Degajarea carosabilului de obstacole care blocheaza traficul Ore 1008. Informare privind starea drumurilor Ore 1.4409. Actionat cu LEA Ore 250010. Asteptat in baza cu autofreza Ore 20011. Asteptat in baza cu alte utilaje de curatare a zapezii (autogreder, auto cu lama, etc) Ore 16.000
Valoarea estimata fara TVA: 2, 489, 236RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
136 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoarea garantiei de participare este de 49.784, 72 lei; Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Garantia de participare se poate constitui prin: - virament bancar in contul Consiliului Judetean Braila, RO37TREZ1515006XXX000215 deschis la Trezoreria Municipiului Braila CF 4205491 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara care are corespondent in Romania ori de o societate de asigurari, in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire(90 zile).Garantia de participare se va constitui conform art.86 alin (1) di HG nr 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, trebuie sa prevada ca este irevocabila si ca plata garantiei se va executa respectand prevederile art.86 alin.(3) lit.?a? si ?b?din HG nr.925/2006.Instrumentul de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari trebuie sa faca referire la toate cazurile privind dreptul autoritatii contractante de a retine garantia de participare sau o parte din garantia de participare, conform: ?art.87, alin.(1) din HG 925/2006.?art. 278^1, alin.(1) din OUG nr.34/2006.In eventualitatea formularii unei contestatii si in cazul respingerii acesteia de catre CNSC, autoritatea va retine din garantia de participare suma de: 6269, 235 lei.Ofertantii tip IMM, conform Legii nr.346/2004, si doresc sa depuna 50% din valoarea garantiei de participare vor depune atasat acesteia Formularul???... Cuantumul garantiei de buna executie - 10% din valoarea fara TVA a contractului.Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului: -prin retineri successive din plata cuvenita pentru facturile partiale conform ord.90, alin.(3) din HG 925/2006, sau, - prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara care are corespondent in Romania sau de o societate de asigurari, conform art.90, alin.(1) din HG 925/2006; Garantia de buna executie constituita printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara care are corespondent in Romania sau de o societate de asigurari, devine anexa la contract si va fi irevocabila si trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa respectand prevederile art.86, alin.(3) lit. ?a? , ?b?, din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modul de restituire a garantiei de buna executie: conform prevederilor art.92 alin.(2) din HG 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Consiliului Judetean Braila
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita ofertantului/candidatului neincadrarea in dispozitiile art. 180 si art 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Formular 12A si 12 B.Se solicita tertului sustinator, neincadrarea in dispozitiile art. 180 si art 181 lit a), c1) si d) din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare prin Legea nr. 279/2011. Formular 12A si 12 B1.Certificat de atestare fiscala stat eliberat de DGFP si Certificat de taxe si impozite locale eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor, in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se solicita neincadrarea in dispozitiile art. 691 conform art.13/Lege 279/2011 privind modificarea si completarea OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareIncadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura. Se va prezenta de catre ofertant/candidat/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator, o declaratie intocmita corespunzator Formularului 3.Gheorghe Bunea Stancu ? PresedinteMija Florin ? VicepresedinteBoboc Catalin - VicepresedinteFilote Nicu ? Secretar al JudetuluiRusu Alina ? Director DEDutu Mioara - Director DAPCPusca Ionel ? Director DTGCMoisiu Nicolae ? Sef Birou Achizitii PublicePuia Vasile ? Consilier DTGCGhenea Georgel ? Consilier DTGCPlopeanu Marta - Consilier DTGCNisipeanu Silviu - Consilier DTGCConsilieri judeteniAvram IonelMinescu BogdanMotoc MarcelCireasa NicuGeorgescu OctavianMortu ViorelNechita OvidiuCortez VasileMeirosu Marilena-EmiliaAncuta George CristianNita NicuJirlaianu NeaguDobrota Marius-ValentinGheorghe StanRadu-Ion SilviuLungu DanutChiru GheorghePintilie Adrian-CornelBogdan RelianaRazmerita Ionut-CosminPascale Alfredo-VasileDudulea CatalinMusceleanu Gabriel-MonuIvan Cristian GabrielNistor MarioaraEftimie StelianaIorgoveanu TanaseAnghelache VasileDumitru BogdanCapatina MarianCertificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului la licitatii cu oferta independenta. Formular 2.Persoane juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii - eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Documentele vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? la care se va alatura traducerea autorizata a acestora in limba romana. Se solicita ca obiectul contractului sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC.Se va prezenta in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? Certificatul constatator emis de ONRC.Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica. Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele ce fac obiectul prezentei achizitii. Documentele constatatoare se vor prezenta in traducere autorizata in limba romana.Documentele se vor prezenta in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Nota: Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori;In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentele in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se sol ca media cifrei de afaceri globale care viz activ pe ult 3 ani sa fie mai mare sau egala cu 4.500.000 lei fara TVA. Fisa de inf gen, ptr ult 3 ani - Form 4.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Formularul nr. 5
In vederea demonstrarii experientei similare, se solicita prezentarea a maximum 3 contracte care au ca obiect prestarea de servicii de deszapezire care sa insumeze o valoare mai mare sau egala cu 2.200.000, 00 lei fara TVA. Se vor prezenta parti relevante ale contractelor in copii cu mentiunea ?conform cu originalul? si certificarea de buna executie/prestare din partea beneficiarului sau documentul constatator emis de beneficiar in conformitate cu prevederile art. 97 (1) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Valorile vor fi exprimate in lei, la cursul lei/euro mediu comunicatde Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv. Anul 2009 1 euro= 4, 2373 lei/euro anul 2010 1 euro= 4, 2099 lei/euro anul 2011, 1 euro= 4, 2379 lei/euro;
Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economicpentru indeplinirea corespunzatoare a contractului-Formularu 9. Dotare minima solicitata (buc): autofreza-2, buldoexcavator-4, autogreder-6, incarcator frontal-4, autobasculante-6, autospeciala LEA-4.
-Documentele care atesta detinerea (dotare proprie/ inchirierea/ alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice implicate in realizarea contractului, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Lista cuprinzand partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze. In cazul castigatorului se solicita completarea si prezentarea acordului de subcontractare pana la semnarea contractului Formularul 14 - Acord de subcontractare Formularul 16
Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economico-financiara si capacitatea tehnico-profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Acordul de asociere va consemna partea/partile din contract pe care urmeaza a fi indeplinite de fiecare semnatar si liderul asocierii care ii reprezinta si pe ceilalti asociati in raporturile cu autoritatea contractanta. Liderul va reprezenta asocierea atat in etapa de ofertare cat si in etapa de contractare. In cazul ofertei comune, fiecare asociat trebuie sa indeplineasca in mod individual conditiile de la punctele III.2.1.a), III.2.1.b) (pentru partea din contract pe care o realizeaza) si III.2.3.b) (de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza). In mod cumulativ pot fi indeplinite conditiile III.2.2 si III.2.3.a). Formularul 15 - Acordul de asociere.
Informatiile privind sistemul de management al calitatii - ISO 9001 :2008/ echivalent; se va prezenta certificatul ISO 9001 :2008/ echivalent/ dovada auditului de certificare in baza careia urmeaza a se emite certificatul in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Informatiile privind masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului ISO 14001 :2005/ echivalent/ dovada auditului de certificare in baza careia urmeaza a se emite certificatul in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.10.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.10.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.10.2012 12:00
Locul: Consiliul Judetean Braila, P-ta Independentei nr.1, Braila, cam.122, etajul 1.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicitii in scris ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In conformitate cu art 11 alin (4) din HGR nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la art.176 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte-inclusiv, diverse valori, cantitati sau altele asemenea. In cazul in care uzeaza de acest drept prevazut la art.11, alin.(4) din HGR nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termen de 3 zile lucratoare de la primirea acesteia. Autoritatea contractanta va lua in considerare acele certificate de atestare fiscala prezentate in urma solicitarii primite chiar daca acestea sunt emise de autoritatile competente ulterior datei de deschidere a ofertelor si, eventual, atesta lipsa datoriilor ulterior respectivei date. In cazul in care doua sau mai multe oferte admisibile, contin in cadrul propunerii financiare preturi egale, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor clasati pe primul loc, care au oferit cel mai mic pret, reofertarea in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Pers vatamata poate sesiza CNSC in vederea anulare act si/sau recunoast drept pretins ori a interes legitim in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta in cond OUG nr 34/2006 despre un act al autor contract considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Braila ? Compartiment Juridic
Adresa postala: P-ta Independentei nr 1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Tel. +40 239619600, Fax: +40 239619044
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.09.2012 12:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer