Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE DESZAPEZIRE SI COMBATERE A POLEIULUI PE DRUMURILE JUDETENE DIN JUD. CARAS ? SEVERIN ? ZONELE I-VI, Loturi 1- 6


Anunt de participare numarul 140150/03.11.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia de Administrare a Domeniului Public si Privat a Judetului Caras-Severin
Adresa postala: Pta. 1 Decembrie 1918, Nr. 7, Et. 3, Localitatea: Resita, Cod postal: 320067, Romania, Punct(e) de contact: Lucian Ionescu, Tel. +40 255/228862, Email: [email protected], Fax: +40 255/228863, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
Altele: administrare a domeniului public si privat a judetului CS
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE DESZAPEZIRE SI COMBATERE A POLEIULUI PE DRUMURILE JUDETENE DIN JUD. CARAS ? SEVERIN ? ZONELE I-VI, Loturi 1- 6
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare
Locul principal de prestare: judetul Caras-Severin
Codul NUTS: RO422 - Caras-Severin
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 7, 165, 227 si 10, 791, 552RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Un contract subsecvent/an/fiecare lot / Val celor mai mari contracte subsecvente care se vor incheia pe fiecare lot in parte sunt: Lot1 1014782 lei, Lot2 531732 lei, Lot3 654983 lei, Lot4 374750 lei, Lot5 640066 lei, lot6 380871 lei / Val si cant minime si maxime ale ac cadru pentru fiecare lot in parte si a contractelor subsecvente se regasesc in Caietul de sarcini.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciide deszapezire si combatere apoleiului pe drumurile judetene din judetil Caras-Severin pe cele VIzone : zona Oravita , zona Bocsa , zona Resita , Zona Baile ?Herculane , zona Valea Almajului , zona Caransebes.
- prevenirea si combaterea producerii poleiului- prevenirea si combatereainzapezirii
- servicii de deszapezire- servicii de indepartare a zapezii- asigurare de personal pentru informarea operativa
Lungime totala -673, 56 km ( 22, 60 Km la N.I.2, 516, 46 la N.I.3, 134, 50 laN.I.4 )
Lot nr 1-zona Oravita -213, 46 Km( 147, 36 Km laN.I .3 si 66, 100 Km la N.I.4 )
Lot nr 2-zona Bocsa -87, 20 Km ( 40 Km la N.I .3 si 47, 20 la Km N.I.4 )
Lot nr 3- zona Resita- 113, 60 Km ( 22, 60 Km la N.I .2, 86, 30 la Km N.I .3 si 4, 70 Km la N.I.4 )
Lot nr 4-zona Valea Almajului -65, 50Km ( 49, 00 Km la N.I .3 si 16, 50 Km la N.I.4 )
Lot nr 5-zona Caransebes -121, 600 Km ( 121, 60 Kmla N.I .3)
Lot nr 6-zona Baile Herculane -72, 200 Km ( 72, 20 Km la N.I .3)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90620000-9 - Servicii de deszapezire (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Serviciide deszapezire si combatere apoleiului pe drumurile judetene din judetil Caras-Severin pe cele VIzone : zona Oravita , zona Bocsa , zona Resita , Zona Baile ?Herculane , zona Valea Almajului , zona Caransebes.
- prevenirea si combaterea producerii poleiului- prevenirea si combatereainzapezirii
- servicii de deszapezire- servicii de indepartare a zapezii- asigurare de personal pentru informarea operativa
Lungime totala -673, 56 km ( 22, 60 Km la N.I.2, 516, 46 la N.I.3, 134, 50 laN.I.4 )
Lot nr 1-zona Oravita -213, 46 Km( 147, 36 Km laN.I .3 si 66, 100 Km la N.I.4 )
Lot nr 2-zona Bocsa -87, 20 Km ( 40 Km la N.I .3 si 47, 20 la Km N.I.4 )
Lot nr 3- zona Resita- 113, 60 Km ( 22, 60 Km la N.I .2, 86, 30 la Km N.I .3 si 4, 70 Km la N.I.4 )
Lot nr 4-zona Valea Almajului -65, 50Km ( 49, 00 Km la N.I .3 si 16, 50 Km la N.I.4 )
Lot nr 5-zona Caransebes -121, 600 Km ( 121, 60 Kmla N.I .3)
Lot nr 6-zona Baile Herculane -72, 200 Km ( 72, 20 Km la N.I .3)
Valoarea estimata fara TVA: 10, 791, 552RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
LOT 1- 20.000 lei, LOT 2- 10.000 lei, LOT 3- 13.000 lei, LOT 4 - 7.400 lei, LOT 5- 12.500 lei, LOT 6- 7.500 leivalab.90 zile de la termenul linita de primire a of.In cazul of. din categ. IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea doc. prevazute in Legea nr. 346/2004), gar. de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in doc. de atribuire. In cazul asocierilor fiecare asociat trebuie sa faca dovada ca se regaseste in categoria IMM. Dovada calitatii de IMM: Decl. privind incadrareain categ. IMM-urilor (Formular 21). Gar. de participare se constituie prin una din urmatoarele posibilitati: 1. virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in cond. legii de o societate bancara (scrisoare de garantie bancara) ori de o societate de asigurari. 2. a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu cond. confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii of.; 3. a unei sume in numerar, in cazul in care val. gar. de participare este redusa ca valoare. Cont garantii Trezoreria Resita RO43TREZ1815006XXX001254. Gar. trebuie sa fie irevocabila se prezinta in original. Nota: Gar. de participare va fi prezentata separat, nefiind inclusa in coletul sigilat ce contine oferta si documentele aferente licitatiei. In conf. cu art. 278^1 din OUG 34/2006 lit. a) si b)? Valoare care se va retine este deLOT 1- 6.824, 35 lei, LOT 2- 5.375, 20 lei, LOT 3- 5.744, 95 lei, LOT 4 ? 4.904, 25 lei, LOT 5- 5.700, 20 lei, LOT 6- 4.922, 61 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
sume defalcate din TVA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl privind eligibilitatea Formular nr. 1 privind neicadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioareInformatii generale despre ofertant Formular Nr. 2 privind informatii generale despre ofertantDecl privind calitatea de participant la procedura Declaratie pe proprie raspundere in care ofertantul va declara calitatea in care participa la procedura de achizitie Formular nr. 3Decl privind neincadrarea in prevederile art. 181 (Formular nr.4).Certificatul de atestare fiscala eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in original, copie legalizata la notariat sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificatul de atestare fiscala trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala (ANAF) al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, in original, copie legalizata la notariat sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificatul de atestare fiscala trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertelePentru persoane juridice straineOperatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata la notariat.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular nr. 5Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formular nr.6 . Persoanele care detin functii de decizie din cadrul DADPP C-S: Director Executiv Ianas Roseti ? ordonator principal credite, Director economic Executiv Adjunct, D.A.D.P.P. Caras-Severin - Marinel Stiole, Comisia de evaluare: - Presedinte: Marius Andritoi? Director executiv Adjunct, D.A.D.P.P. Caras-Severin; - Membri: Marinel Stiole ? Director Executiv Adjunct, D.A.D.P.P. Caras-Severin;Dumitru Bunica - Consilier, D.A.D.P.P. Caras-Severin; Laurentia Munteanu ? Consilier, D.A.D.P.P. Caras-Severin;Oana Treanta ? Inspector, D.A.D.P.P. Caras-Severin; - Membri supleanti: Presedinte Clementina Iucu ? Consilier, D.A.D.P.P. Caras-Severin; Maria Dragan ? Consilier, D.A.D.P.P. Caras-Severin; Lucian Ionescu ? Inspector, D.A.D.P.P. Persoane juridice/fizice romane Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul in a carui raza teritoriala isi desfasoara activitatea persoana juridica, insotit de anexa care cuprinde obiectul de activitate necesar pentru indeplinirea contractului ? original, copie legalizata sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul?. Inainte de comunicarea rezultatului procedurii, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului de pe primul loc, pentru conformitate Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata, in cazul in care acesta a fost perezentat in copie lizibila ?conformcu originalul?.Persoane juridice /fizice straine Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional emise de autoritatea competenta din tara in care ofertantul este rezident traduse in limba romana si legalizate la notariat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie de minim LOT 1- 2.000.000 lei, LOT 2- 1.000.000 lei, LOT 3- 1.300.000 lei, LOT 4 ? 740.000 lei, LOT 5- 1.200.000 lei, LOT 6- 750.000 lei - Formularul Nr. 2; 2.
In cazul depunerii unei oferte comune de catre un grup de operatori situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. 3. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate ale documentelor , in limba romana.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Experienta similara Formular 13? Decl. privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani si a contractelor in derulare (inclusiv anexele, va prezenta min. 1 contract de servicii, de minim LOT 1 - 1.014.782 lei, LOT 2- 531.732 lei, LOT 3 - 654.983 lei, LOT 4 - 374.750 lei, LOT 5 - 640.066 lei, LOT 6 - 380.871 lei, recomandari din partea beneficiarului care sa certifice buna prestare a serviciilor. 3.Lista utilajelor, instalatiilor si echipamentelor tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare Formular Nr. 10 (inclusiv anexa).
Ofertantul trebuie sa faca dovada, poate dispune de utilaje si acestea vor fi disponibile .Cerinte min utilaje: LOT 1 ? Dotare minima solicitata (buc) : autogreder 1, autobasc+echip+lama 7, incarcator+buldoexcav 3, utilaj de ridicat 1. LOT 2 - Dotare minima solicitata (buc) : gredersemipurtat 2, autobasc+echip+lama 2 , incarcator+buldoexcav 2, LOT 3- Dotare minima solicitata (buc ) : autogreder 1, autobasc+echip+lama 3, incarcator+buldoexcavator 2, autofreza 1, LOT 4 - Dotare minima solicitata (buc ) : gredersemipurtat 1, autobasc+echip+lama 2, incarcator+buldoexcav 1, LOT 5-. Dotare minima solicitata (buc ) : autogreder 1, autobasc+echip+lama 4, incarcator+buldoexcav 2, LOT 6- Dotare minima solicitata (buc ) : autogreder 1, autobasc+echip+lama 2, incarcator+buldoexcav 1.
PENTRU UTILAJELE OFERTATE PE FIECARE LOT OPERATORII ECONOMICI VOR PREZENTA O DECLARATIE DE DISPONIBILITATE PE TOATA PERIOADA DE DERULARE A ACORDULUI CADRU SI A CONTRACTELOR SUBSECVENTE., PENTRU FIECARE LOT SE SOLICITA EXISTENTA UNUI DISPECERAT CARE SA FUNCTIONEZE PERMANENT 24/24 ORE CARE SA MENTINA LEGATURA CU BENEFICIARUL IN SCOPUL RAPORTARILOR IN CONFORMITATE CU INDICATIV AND 525/2011.
Formularului 11 - Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere (inclusiv anexele). Cerinte minime experti cheie: ? 1 responsabil baza de deszapezire ( inginer , subinginer, tehnician? 1 responsabil tehnic cu controlul calitatii
? 1 responsabil pentru informari operativeSe vor prezenta informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea (se anexeaza CV-uri semnate)Se vor anexa copii diplome, atestate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
5
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.12.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.12.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.12.2012 11:00
Locul: Resita, jud. Caras/Severin, Piata 1 decembrie 1918, nr.7, sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti ai ofertantilor, comisia de evaluare a ofertelor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care va apare situatia existentei de oferte cu preturi egale pentru ofertantii a caror oferte sunt clasate pe primul loc, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor in cauza, prezentarea unor noi oferte de pret, in plic inchis, in vederea atat a asigurarii indeplinirii prevederilor art.2 din OUG 34/2006 cat si a finalizarii procedurii de atribuire a contractului de achizitie publica. Contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos. In cazul in care persoana care semneazadeclaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic (lider, asociat, aubcontractor), se va atasa o imputernicire pentru acesta ? Formularul Nr. 7. Daca exista incertitudini referitoare la documentele prezentate de ofertanti, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita informatii direct de la autoritatile competente. POSIBILITATEA RETRAGERII SAU MODIFICARII OFERTEI Orice ofertant are dreptul de a-si modifica sau retrage candidatura/oferta numai inainte de data limita stabilita pentru depunere. Ofertantul nu are dreptul de a-si retrage sau de a-si modifica oferta dupa expirarea datei limita stabilita pentru depunerea ofertelor, sub sanctiunea excluderii acestuia din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica si a pierderii garantiei de participare. Modificarea sau retragerea de candidaturii/ofertei se realizeaza prin solicitare scrisa in acest sens, depusa pana la data limita stabilita pentru depunere.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa cf preved art.256 2 din OUG 34/2006 (completata si modificata ulterior) cu privire la atribuirea contractelor de achiyitie publica, a contractelor de concesiune lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia de Administrare a Domeniului Public si Privat a Judetului Caras-Severin
Adresa postala: Piata 1 decembrie 1918, nr. 7, et.3, Localitatea: Resita, Cod postal: 320064, Romania, Tel. +40 255228864, Email: [email protected], Fax: +40 255228863
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.11.2012 12:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer