Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - "Servicii de deszapezire si combatere a poleiului prin inchiriere de auto-utilaje (inclusiv deserventi) si forta de munca pe raza U.A.T. BACAU" loturile 1 - 2


Anunt de participare numarul 138945/18.09.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BACAU
Adresa postala: STR. MARASESTI NR.6, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600017, Romania, Punct(e) de contact: CORINA NEAGA, Tel. +40 234581849, Email: [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 234588757, Adresa internet (URL): www.primariabacau.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SEAP-Anunturi de participare - Documentatie si clarificari
Adresa postala: Str. Italiana, nr. 22, Localitatea: Bucuresti, SECTOR 2, Cod postal: 020976, Romania, Punct(e) de contact: [email protected], Tel. +40 213032997, Fax: +40 213032937, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SEAP-Anunturi de participare - Documentatie si clarificari
Adresa postala: Str. Italiana, nr. 22, Localitatea: Bucuresti, SECTOR 2, Cod postal: 020976, Romania, Punct(e) de contact: [email protected], Tel. +40 213032997, Fax: +40 213032937, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
"Servicii de deszapezire si combatere a poleiului prin inchiriere de auto-utilaje (inclusiv deserventi) si forta de munca pe raza U.A.T. BACAU" loturile 1 - 2
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Municipiul Bacau
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 10 agenti economici
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 7, 432, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa estimata pentru contractele subsecvente este de 1 an
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Activitati de prestat: deszapezirea, imprastirea materialelor antiderapante, livrare si aplicare solutii impotriva formarii poleiului, curatarea si transportul zapezii de pe caile publice si mentinerea in stare de functiune a acestora pe timp de polei sau inghet
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90620000-9 - Servicii de deszapezire (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Activitati de prestat: deszapezirea, imprastirea materialelor antiderapante, livrare si aplicare solutii impotriva formarii poleiului, curatarea si transportul zapezii de pe caile publice si mentinerea in stare de functiune a acestora pe timp de polei sau inghet.
Valoare estimata maxima pe toata durata acordului cadru este: Lot 1 = 3.776.200 lei; Lot 2 = 3.655.800 lei.
Cantitatile minime si maxime de servicii estimate a fi atribuite pe durata acordului cadru sunt cuprinse in anexa nr. 1 aferent fiecarui lot (ZONA);
Valoarea estimata fara TVA: 7, 432, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare : Lot 1 = 75.000 lei; Lot 2 = 70.000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei/candidaturii ( = 120 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor). GP se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG 925/2006. In cazul constituirii sub forma de scrisoare de garantie, se va utiliza modelul din sectiunea FORMULARE, in cazul constituirii prin ordin de plata, banii se vor vira in contul Trezoreriei Bacau: RO 28TREZ0615 006X XX00 0234 . Dovada constituirii GP va fi postata in SEAP cu semnatura electronica pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si va fi prezentata in original si la sediu Primariei Bacau, str. Marasesti nr.6 Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare in favoarea Autoritatii contractante: MUNICIPIUL BACAU, asa cum s-a solicitat in fisa de date a achizitiei , vor fi respinse ca inacceptabile. -Intreprinderile mici si mijlocii, au dreptul la o reducere de 50%, a garantiei de participare, daca prezinta declaratia pe proprie raspundere privind incadrarea firmei in categoria IMM-uri, conform Legii nr.346/2004. In masura in care CNSC respinge o contestatie a ofertantului ca nefondata, in baza art. 278^1, OUG 34/2006, i se va retine suma stabilita in conformitare cu prevederile art. mentionat. - Restituirea garantiei de participare se va face conform art. 88, sectiunea I, capitolul VII, din HG 925/2006 actualizata Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului. Garantia de buna executie se va constitui: a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, ce devine anexa la contract, conf. art. 90, alin(1) sau b) prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale conf. art. 90, alin.(3) din HG 925/2006 actualizata. In cadrul contractului subsecvent la cap.12.1, se va mentiona varianta dorita de constituire. Intreprinderile mici si mijlocii, au dreptul la o reducere de 50%, a garantiei de buna executie, daca prezinta declaratia pe proprie raspundere privind incadrarea firmei in categoria IMM-uri, conform Legii nr. 346/2004, privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii actualizata Restituirea garantiei de buna executie in conformitate cu prevederile art.92 alin.(4) din HG 925/2006 actualizata
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerintele solicitate au la baza prevederile art. 180, 181, 182 si 69¹ din OUG 34/2006, actualizata si Ordinul presedintelui ANRMAP, nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaa.Eligibilitate: - neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, actualizata.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006- completarea formularului A, sau certificat echivalent.b.Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, actualizata.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 - completarea formularului B cu anexe: -certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre stat si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat , - certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor locale.Certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se vor prezenta , dupa caz, toate actele doveditoare obtinute pentru inlesniri, esalonari, etc._la plata si toate ordinele de plata cu care s-au efectuat platile pentru inlesnirile sau esalonarile la plata pentru bugetul de stat, comisia avand dreptul de a solicita originalele pentru confirmare ;c.Neincadrarea in prevederile art. 69¹(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, actualizata si caliatea de participant la procedura.Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri: 1. Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri: 1. Romeo Stavarache ?Primar
2. Luchian Dragos -viceprimar3. Sustac Mihai -viceprimar4. Barzu Ilie ? consilier local5. Tescaru Vasile? consilier local6. Stefan Daniel Dragos? consilier local7. Jitaru Corneliu Dan? consilier local8. Nechita Neculai? consilier local9. Bogatu George ? consilier local10. Manolache Cristinel? consilier local11. Dragusanu Vasile? consilier local12. Bujor Costel? consilier local13. Stanciu Stefan? consilier local14. Florea Irina Daniela? consilier local15. Cosma Elena? consilier local16. Scripat Constantin? consilier local17. Ababei Radu? consilier local18. Enasel Maria? consilier local19. Stoican Ilie? consilier local20. Lazar Florin? consilier local21. Huluta Gheorghe? consilier local22. Adam Izabela Elena? consilier local23. Novac Diaconu Laurentiu? consilier local24. Timofte Paul Valerian? consilier local25. Leonard Padureanu ? Administrator public26. Clementina Vinerica ? Director economic27. Cristina Buzdugan ? Director tehnic28. Marcu Viorica - Director Director Directia Servicii Publice
29. Cristi Dumbrava - Director Adj.Directia Servicii Publice
30. Corneliu Gavrilescu ? Director Directia Juridica31. Corina Neaga ?Sef Serviciul Achizitii32. Constantin Barcan ? Consilier ? Serviciul AchizitiiModalitatea de indeplinire: -Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, actualizata - completarea formularului12D- Declaratie privind calitatea de participant la procedura - completarea formularului 12Cd.Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinire: -Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - copletarea formularului G .-Formularele A si B se vor prezenta de toti ofertantii, ofertantii asociati si tertii sustinatori ce vor fi implicati in realizarea obiectului contractului.Formularele 12C si 12D se vor prezenta de toti ofertantii, ofertantii asociati, subcontractantii si tertii sustinatori ce vor fi implicati in realizarea obiectului contractului, -Pentru demonstrarea faptului ca ofertantul/candidatul nu se incadreaza in una dintre situatiile prevazute la art. 180 si 181, acesta poate prezenta orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.-In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor prevazute la alin. (1) sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181, ofertantul/ candidatul poate prezenta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.-In cazul in care exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente. - Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC;Toate documentele solicitate se vor depune in SEAP scanate dupa originale, copii legalizate sau copii lizibile conform cu originalul(dupa caz).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Valoarea medie a cifrei de afaceri globala a operatorului economic (individual sau asociere de operatori economici), pentru ultimii trei ani. Pentru echivalenta in euro, se va tine cont de cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR, pentru fiecare an in parte.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.
Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.O declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani ? completarea formularului F;
Declaratie referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru prestarea serviciilor. Se vor prezenta diplome si atestate pentru persoanele nominalizate, in care sa se evidentieze nivelul studiilor si pregatirea corespunzatoare.
Declaratie referitoare la utilajele de care dispune operatorul pentru indeplinirea contractului de servicii.
Operatorul va detine urmatoarele utilaje:
Lot 1 - 14 buc. buldoexacavatoare; 9 buc. RSP cu lama pentru deszapezire, latime maxima 3 m si cuva > 3 mc, 3 autospeciale (tonaj maxim 3, 5) pentru livrare si aplicare solutie impotriva formarii poleiului (aplicare solutie de clorura de calciu, solutia se va asigura de catre prestatori);18 buc. Minibaker (sau echivalent) pe roti (pneuri), greutate 3, 8-4, 5 tone, cu cupe intre0, 60 m - 1, 20 m, lungime brat fara cupa 4, 7 m, lungime max.3 m, latime max.2 m, inaltimea de aruncare ? 3, 25 m, grade rotatie- 280;8 buc. Incarcatoare;16 buc. Auto ( 30-40 To);2 buc. autogredere;
Lot 2:14 buc buldoexacavatoare; 9 buc RSP cu lama pentru deszapezire, latime maxima 3 m si cuva >3 mc, 3 autospeciala (tonaj maxim 3, 5) pentru livrare si aplicare solutie impotriva formarii poleiului (aplicare solutie de clorura de calciu, solutia se va asigura de catre prestatori);18 buc. Minibaker (sau echivalent) pe roti (pneuri), greutate 3, 8-4, 5 tone, cu cupe intre0, 60 m - 1, 20 m, lungime brat fara cupa 4, 7 m, lungime max.3 m, latime max.2 m, inaltimea de aruncare ? 3, 25 m, grade rotatie- 280;8 buc. incarcatoare; 16 buc. auto( 30-40 To); 1 buc. macara; 1 buc. trailer.
Ofertantii vor face dovada ca dispun de utilajelenecesare prestarii serviciilor de deszapezire conform cerintelor din caietul de sarcini.Declaratia va fi insotita de documente care sa ateste detinerea (dotare proprie/inchiriere/sau alte forme de punere la dispozitie), a utilajelor.Dotarile se vor prezenta distinct pentru fiecare lot ofertat
Declaratie privind subcontractantii, partile din contract pe care acesta/acestia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia/acestora si dupa caz acordul acestuia/acestora. Daca ofertantul nu subcontacteaza o parte din contract, se va prezenta formularul D cu precizarea ? nu este cazul?.
Declaratie privind certificarea sistemului de management al calitatii pentru prestarea serviciilor, conform standardului ISO 9001 sau in cazul in care nu detine acest certificat, se vor prezenta orice alte probe sau dovezi care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.10.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.10.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.11.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi. Pentru locurile 2 - 10 in cazul in care se constata ca ofertele clasate pe aceste locuri au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi, care nu pot fi imbunatatite decat pana la pretul ofertat de operatorul clasat pe locul anterior.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Municipiul Bacau
Adresa postala: Str. Marasesti nr. 6, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600017, Romania, Tel. +40 234581849, Email: [email protected], Fax: +40 234588757, Adresa internet (URL): www.primariabacau
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.09.2012 14:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer