Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de deszapezire si interventii la drumurile judetene in iarna 2008-2009


Anunt de participare numarul 67945/04.11.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN IALOMITA
Adresa postala: B-DUL UNIRII NR.4, Localitatea: Slobozia, Cod postal: 920012, Romania, Punct(e) de contact: RODICA BATRINU, Tel.0243230200, In atentia: Martin Gheorghe, Email: [email protected], Fax: 0243232400, Adresa internet (URL): www.cicnet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de deszapezire si interventii la drumurile judetene in iarna 2008-2009
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Drumuri judetene Ialomita conform documentatiei de atribuire
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de deszapezire si interventii la drumurile judetene in iarna 2008-2009
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90620000-9 - Servicii de deszapezire (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Vezi liste de cantitati documentatie de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 798, 319RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie participare - 15.000 lei;Garantie buna executie - 5% din pretul contractului fara TVA;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul propriu al Judetului Ialomita
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. eligibilit. Form.1;
Decl.neincad. in situat.prevaz. la art.181 din O.U.G. nr.34/2006 Form.2;
Cert. achit.oblig. de plata a taxelor si impoz. catre buget consol. al stat.si catre bugetul local- in orig. sau copie legaliz. valab. la data deschid.ofert.Cert. constat.valab. potrivit specific.emitent.- O.R.C.;Cert. Inregist.(copie);
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Sit. Financ.la 31.12.2007.Decl.cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani- 2.350.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.utilaj.instalat.echip.teh.de care disp.operat.ec. pt.indepl.coresp.contr.de serv. form.4;cerinte min.oblig.: 4 baze de deszap.situate Tandarei, Slobozia, Cazanesti si Urziceni; 2 autofreze, 2 autogred., 4 incarcat., 3 buldoz., 4 autobasc.cu lama, 4 tract.cu lama, 4 autoutilit. LEA, 400 t materiale antiderap., 3.000 l carbur.
Decl.efectiv. medii anuale ale pers. angaj. si al cadr.cond. form.3;
cerinta oblig.: minim 24 muncit.distrib.pe cele 4 baze de deszap.
CV pers. Implic.direct in realiz. cntrac.
Decl.lista princip. prest.serv.in ultimii trei ani (cu cel putin un contr. in val. de 235.000 lei) form.5.
Certif. Conform. cu SRN ISO 9001/2001
Neprezent. tuturor doc. Solicit. la cap.V.1, V.2, V.3, V.4, din Fisa de date a achi. in forma solicit.de achizit.atrage dupa sine descalif.ofert.conf.art.77, alin.2), lit.(a) din H.G. nr.925/2006 cu modif.ult.Decl.subcontr.-form.7
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.12.2008 16:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.12.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.12.2008 11:00
Locul: Sediul Consiliului Judetean Ialomita
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici ofertanti.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul Judetean Ialomita
Adresa postala: B-dul Unirii, nr.4, Localitatea: Slobozia, Cod postal: 920012, Romania, Tel.0243230200, Email: [email protected], Fax: 0243232400, Adresa internet (URL): www.cicnet.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic din cadrul Consiliului Judetean Ialomita
Adresa postala: B-dul Unirii, nr.4, Localitatea: Slobozia, Cod postal: 920012, Romania, Tel.0243230200, Email: [email protected], Fax: 0243232400, Adresa internet (URL): www.cicnet.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.10.2008 16:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer