Licitatie Publica - SERVICII DE DEZINFECTIE PRIN NEBULIZARE ELECTRICA PENTRU SUPRAFETE SI MICROAEROFLORA
Anunt de participare numarul 142240/01.03.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL CLINIC FUNDENI
Adresa postala: Sos.Fundeni, nr.258, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 022322, Romania, Punct(e) de contact: Teodor Timariu, Tel. +40 213172194, Email: [email protected], Fax: +40 213180444, Adresa internet (URL): www.icfundeni.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE DEZINFECTIEPRIN NEBULIZARE ELECTRICA PENTRU SUPRAFETE SI MICROAEROFLORA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Platforma Institutului Clinic Fundeni
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 540, 000 si 790, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: lunar
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICII DE DEZINFEC?IE PRIN NEBULIZARE ELECTRICA PENTRU SUPRAFE?E SI MICROAEROFLORA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90921000-9 - Servicii de dezinfectie si de dezinsectie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Frecventa si valoarea contractelor care urmeaza sa fie atribuite(daca se cunosc):
Frecventa si valoarea contractelor ce urmeaza sa fie atribuite: Valoare estimata fara TVA: minim estimat45000 lei-maxim estimat 90000lei.Incheierea contractelor subsecvente se va face numai in functie de necesitatile efective ale autoritatii contractante, cantitatile minime si maxime prevazute fiind estimative.
Valoarea estimata fara TVA: intre 540, 000 si 790, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoarea garantiei de participare este de: 7900 lei;valabilitate 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Ecivalenta pt.o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Garantia de participare se constituie, conform art.86 alin.(1) din H.G.nr.925/2006.Pentru IMM-uri garantia de participare poate fi constituita in cuantum de 50%.Modalitati de constituire: scrisoare de garantie bancara, instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari; virament bancar, confirmat, in contul autoritatii contractante. Se va constitui in cuantum de 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent fara TVA.Modul de constituire: Instrument de garantare emis in conditiilelegii de o societate bancara sau de o societate de asigurari(conf.prev.art.90, al.1 din HG 925/2006, cu modif.si complet.ulterioare)sau retineri succesive din plata facturilor. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti.In cazul in care autoritatea contractanta are calitatea de autoritate publica, institutie publica sau operator economic cu capital integral sau majoritar de stat, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autorit contract(conf.prev art.90, al.3 din HG 925/2006 modif prin art.I din Hot. 1045 din 19.10.2011.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de Stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1:
Declaratie privind eligibilitatea.Completarea formularului anexat;Cerinta nr.2:
Completarea Declaratiei pe proprie raspundere privind inexistenta starii de faliment conform formularului anexat;
Cerinta nr.3:
Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.181 din O.U.G.nr.34/2006, cu modificarile.si completarile ulterioare Completarea formularului anexat.(Atragem atentia ca nici tertul sustinator nu trebuie sa se regaseasca in situatia prevazuta de art.181 lit.a), c1)si d)din O.U.G.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare);
Cerinta nr.4:
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Completarea formularului anexat;Cerinta nr.5:
Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din O.U.G.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare completarea formularului anexat.
(Atragem atentia ca nici tertul sustinator nu trebuie sa se regaseasca in situatia prevazuta de art.69^1, art.186 al.2 si art.190 alin.2 din OUG34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare )
Persoane cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante implicate in procedura de achizitie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire:
MANAGER: Dr.Carmen OrbanDIRECTOR MEDICAL: Dr.Alina TanaseDIRECTOR FINANCIAR-CONTABIL: Ec.Grigore EmiliaDIRECTOR DE INGRIJIRI: As.med.Mocanu Oana OtiliaDr.Ghita Mihaela Camelia
As. Med. Tuica Liliana
Ing.Sandu AndreeaEc.Parvulescuv AdrianEc. Mandrescu Radu
Ec. Stoica FloricaCerinta nr.6:
Declaratie Atestare Fiscala eliberata de Administratia Financira care sa stipuleze ca ofertantul NU are datorii fiscale la bugetul de stat general consolidat, in original/copie legalizata/copie conform cu originalul.
Cerinte privind obligatiile de plata sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensate aprobate de catre organismele competente in domeniu.
Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.
Cerinta nr.7:
Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale ca nu figureaza cu creantele bugetare de plata catre bugetul local, in original/copie legalizata/copie conform cu originalul.Cerinta privind obligatile de plata sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensate aprobate de catre organismele competente in domeniu.Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirii obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.In cazul in care operatorii economici prezinta datorii oferta va fi respinsa potrivit art.36 al.1 lit.b din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Cerinta nr.8:
Informatii privind asocierea- Operatorii economici au dreptul de a asocia cu scopul de a depune oferta comuna.Intr-o astfel de situatie, se va prezenta acordul de asociere din care vor rezulta cel putin urmatoarele:
- faptul ca asociatiei sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea contract;
- nominalizarea liderului asociatiei;
- comunicarile se vor face cu liderul asociatiei;
- platile se vor face catre liderul asociatiei.- partea/partile din contract urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parte. Cerinta nr.9:
Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original/copie legalizata/copie? conform cu originalul?semnata si stampilata de reprezentantul legal.
Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte certificatul constatator in original sau copie legalizata pentru conformitate, in situatia in care a prezentat acest document in copie.
Cerinta nr. 10:
Autorizatie pentru prestari servicii de dezinsectie/dezinfectie/ deratizare pe teritoriul Municipiului Bucuresti, eliberata de Primaria Municipiului Bucuresti, se va prezenta o copie?conform cu originalul? stampilata si semnata de reprezentantul legal.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.12:
Fisa de informatii generale
Date de identificare ale ofertantului, principala piata a afacerilor precum si cifra de afaceri pe ultimii trei ani
Cerinta nr.11:
-Bilantul contabil sau extrase de bilant, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul/candidatul.
Prezentarea ultimului bilant contabil, vizat de organele competente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Date de identificare ale ofertantului, principala piata a afacerilor precum si cifra de afaceri pe ultimii trei ani-Bilantul contabil sau extrase de bilant, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul/candidatul.Prezentarea ultimului bilant contabil, vizat de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.16:
Documentatiei de atribuire, care va fi insotit de certificari/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar, care confirma prestareaprin cel putin un contract similar obiectului contractului. Documentele vor fi prezentate in original .
Cerinta nr.17:
Declaratie pe proprie raspundere privind dotarile tehnice necesare realizarii activitatilor specifice indeplinirii obiectului acordului-cadru;
Autoritatea contractanta solicita ca ofertantul sa utilizeze pentru indeplinirea contractului minim 6 echipamente de nebulizare, in vederea asigurarii dezinfectiei prin nebulizare electrica a suprafetelor si microaeroflorei in toate ariile cu risc in timp util, astfel incat activitatile specifice fiecarei sectii sa se desfasoare in conditii optime.Ofertantul va face dovada ca dispune de echipamentele solicitate prin orice document justificativ, in cazul in care este declarat castigator
Cerinta nr.18:
Forma de prezentare/depunere: original.
Cerinta nr.20:
Certificate de conformitate ISO sau chivalent
implementarea si certificarea unor sisteme de management al calitatii in conformitate cu standardul ISO sau echivalent, emis de un organism de certificare notificat, valabil la data limita de deschidereaofertelor, pentru activitatile ce fac obiectul prezentei proceduri, sau orice alte dovezi care confirma asigurarea cerintelor mentionate anterior sau sa faca cel putin dovada initierii procedurii de certificare In cazul asocierii de operatori economici, cerinta trebuie satisfacuta cel putin de liderul asocierii.
- un sistem de management de mediu pentru servicii in conformitate cu ISO 14001 sau echivalent;
-un sistem de management al calitatii pentru servicii in conformitate cu ISO 9001 sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-un sistem de management al calitatii pentru servicii in conformitate cu ISO 9001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.04.2013 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.04.2013 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.04.2013 12:00
Locul: Institutul Clinic Fundeni - Sala de consiliu, cladirea B, et..1.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, conducerea institutiei, reprezentantii Serv.Intern Specializat in Achizitii Publice si reprezentantii imputerniciti ai societatilor ofertante.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doua sau mai multe oferte intrunesc acelasi pret final, atunci in vederea atribuirii acordului cadru de achizitie publica se va solicita respectivilor ofertanti, pentru departajare, o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut,
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de exercit.a cailor de atac este prev.la art.256^2, alin.(1), lit.a)din OUG.nr.34/2006 Termen de 10 zile incepand cu ziua urmat.luarii la cunost.de catre contestat.despre un act al autoritat.contract.pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Institutul Clinic Fundeni ? Biroul Juridic
Adresa postala: Sos.Fundeni, nr.258, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 022322, Romania, Tel. +40 213172194, Email: [email protected], Fax: +40 213180444, Adresa internet (URL): www.icfundeni.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.02.2013 12:28