Licitatie Publica - Servicii de dezinfectie si dezinsectie a sediilor si statiilor ST Bacau
Anunt de participare (utilitati) numarul 106716/25.08.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: Strada Oituz, nr.41, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600266, Romania, Punct(e) de contact: Maria Draghia, Tel. 0234207165, In atentia: Sucursala de Transport Bacau-Serv. Comercial, Email: [email protected], Fax: 0234517456, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
CN Transelectrica S.A. Bucuresti- Sucursala Transport Bacau
Adresa postala: Strada Oituz nr.41, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600266, Romania, Punct(e) de contact: Secretariat, et.1 -Sucursala de Transport Bacau, Tel. 0234207120, Fax: 0234517456
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Intreprindere publica
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de dezinfectie si dezinsectie a sediilor si statiilor ST Bacau
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
14 - Servicii de administrare, intretinere si curatenie a imobilelor
Locul principal de prestare: Sediile si statiile Sucursalei de Transport Bacau (sediu S.T.Bacau, sediu C.E.Iasi, statiile de transformare Bacau Sud; Focsani Vest; Suceava; Dumbrava; Roman Nord; Munteni; F.A Iasi)
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de dezinfectie si dezinsectie in spatiile din sediile administrative si spatiile tehnologice din statiile electrice de transformare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90921000-9 - Servicii de dezinfectie si de dezinsectie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Suprafata totala este de 12667 mp, repartizata pe locatiile cele mentionate in caietul de sarcini, cap.IV al documentatiei de atribuire, anexa la prezentul anunt in documentatie si clarificari
Valoarea estimata fara TVA: 36, 700RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 700 lei, fara TVA, valabila pana in data de 23.11.2010, garantia de buna executie 10% din pretul contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere. Se solicita legalizarea asocierii pentru grupul de operatori, numai daca oferta comuna este castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a-Decl privind sit pers a operat ec- form2 (atasat: certific constat privind indepl oblig exig de plata a impozit si taxelor catre stat, inclusiv cele locale precum si a contrib de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat in conformitate cu prevederile in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit sediul operatorului economic -formulare tip elib de autorit compet din tara in care operatorul economic este rezident - originale sau copii legalizate, lizibile, cu stampila si semnatura reprezentantului legal al operatorului economoc valab la data deschiderii ofertelor si fara datorii).
-Informatii generale - formularul nr. 3.
Documente care dovedesc capacitatea de exercitare a activitatii profesionale
1.Pentru persoane fizice/juridice romane se solicita: a) CertificatConstatator emis de ORC din care sa rez.ca ofert nu este in stare de faliment si din care sa reiasa obiectul de activitate - inoriginal sau copie legalizatab) Certificat de inregistrare ?copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.
2) Pentru persoane fizice/juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Autorizatie sanitar veterinara de functionare emisa de Directia Sanitara Veterinara si Pentru Siguranta Alimentelor judeteana, in baza careia este permisa desfasurarea activitatii unitatilor si a mijloacelor de transport de scurta durata, supuse controlului sanitar ? veterinar, conform cerintelor legale - Ordinul 16/2010-copie;
2. Autorizatie emisa de Comisia Nationala de Produse Biocide, conform Ordinul nr. 1.321/280/90/2006 si a HG nr. 956/2005, cu modificarile si completarile ulterioare-copie.
3. Certificatul de atestare profesionala a personalului incadrat (cu pregatire in domeniul agricol/biologic/biochimic sau silvic, de nivel superior/mediu) angajat de op ec pt activ de prest de servicii cu produse de uz fitosanitar, emis de Unitatea Fitosanitara in a carei raza teritoriala isi desfasoara activitatea comerciala.
Se dem cerinta prin nominaliz pers incadrat care urmeaza sa presteze efectiv serv solicitate si indeplinesc cerintele conform Ordonantei 41/2007, insotita de contracte individuale de munca sau decizii de numire, semnate si stampilate pentru conform cu orig, valabile la data deschiderii ofertelor (copie).
4.Operat ec, sau grupul de operat ec, pot beneficia si de sustinerea capacit tehn si/sau profes cu respect OUG 34/2006, art.190 si 11^1 din HGR 925/2006 cu modific si compl ulterioare. (prezentarea unui angajam ferm al pers resp incheiat in forma autentica (notariat) prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele invocate
5.Certificatul sistemului de management al calitatii al operatorului economic ? copie.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul de reofertare este pretul ofertei. Exista o singura runda de licitare.Sistemul informatic NU va pune informatii la dispozitia operatorilor economici. Alte precizari cap.9 al DA atasata
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.09.2010 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.09.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 23.11.2010
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.09.2010 11:00
Locul: Sediul Sucursalei de Transport Bacau, strada Oituz nr.41, et.1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare siimputerniciti ai operatorilor economici.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bacau
Adresa postala: Strada Cuza Voda , nr.1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Tel. 0234513296, Email: [email protected], Fax: 0234514275
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
OUG 34/2006, art.256-2, alin. 1, lit. b in termen de cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CN Transelectrica S.A. Bucuresti- Sucursala Transport Bacau-Consilier Juridic
Adresa postala: Strada Oituz nr.41, etaj 1, camera 15, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600266, Afghanistan, Tel. 0234207164, Fax: 0234517456
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.08.2010 09:17