Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de dezinsectie, larvicidare si tratamente fitosanitare


Anunt de participare numarul 40208/04.12.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia de Servicii Publice Municipale - Primaria municipiului Iasi
Adresa postala: Soseaua Nationala nr. 43 et. 5, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700237, Romania, Punct(e) de contact: Valentin Cutitaru, Tel.0232 / 263542, Email: [email protected], Fax: 0232 / 277650
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de dezinsectie, larvicidare si tratamente fitosanitare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
14 - Servicii de administrare, intretinere si curatenie a imobilelor
Locul principal de prestare: Municipiul IASI
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
se intentioneaza atribuirea unui contract de prestari servicii pe raza mun. Iasi in urmatoarele domenii: dezinsectie, larvicidare si tratamente fitosanitare pe suprafetele exprimate in procente in caietul de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74721000-9 - Servicii de dezinfectie si de dezinsectie (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform procentului pe suprafete precizat in caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 400, 000 si 2, 100, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
gar. de participare in val.de 28000 lei, plata prin OP in ct. RO82TREZ4065004XXX000379 sau prin scrisoare de gar bancara si gar de b. executie 5% din valaorea contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere / subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita completarea formularelor 12A si 12BCertificat privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale la care este arondat;
Certificatul privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelorsi contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat;
Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal (in original), din care sa rezulte existenta codurilor activitatii care fac obiectul achizitiei si anume: - codul CAEN 7470 activitati de intretinere si curatare a cladirilor (activitati de deratizare, dezinsectie si dezinfectie in orice structuri neagricole)
- codul CAEN 0141 activitati de servicii anexe agriculturii (tratamente fitosanitare)
>Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului copie certificata de ofertant
>Autorizatii: - Autorizatie pentru prestari servicii cu produse de uz fitosanitar (0141);
- Autorizatia pentru detinerea si utilizarea de produse si substante toxice de catre persoanele juridice;
- Aviz PSI .- Licenta clasa I pentru prestarea serviciului public de dezinsectie, dezinfectie, deratizare, eliberatade catre Autoritatea Nationala de Reglementare pentru Servicii Comunitare de Utilitati Publice.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de informatii generale2. Bilantul contabil la 31. 12. 2006Cerinte minime de calificare si/sau selectie- Cerinte cu privire la cifra medie anuala de afaceri, pe ultimii trei ani: Se solicita realizarea unei cifre medii anuale de afaceri, pe ultimii trei ani, egala sau mai mare decat o valoare minima impusa. Valoarea minima este de 3.000.000 RON.- Cerinte cu privire la lichiditatea generala = ( active circulante / datorii curente) x 100: Se solicita incadrarea valorii indicatorului respectiv peste procentul de 100% (lichiditate peste 100%).- Cerinte cu privire la solvabilitate patrimoniala = (capital propriu / total pasiv) x 100: Se solicita incadrarea valorii indicatorului respectiv peste procentul de 30% (solvabilitate peste 30%)
In scopul dovedirii indicatorilor anterior obiectivati, se va prezenta bilantul contabil aferent anului 2006, vizat si inregistrat de organele competente.In temeiul art.186 din OUG nr.34/2006, cand un grup de operatori economici depune oferta/candidatura comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii care trebuiesc prezentate:
1. Lista principalilor beneficiari privind serviciile de dezinsectie in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, precum si dovada existentei contractului; 2.Declaratie care va contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care ofertantul le utilizeaza pentru indeplinirea contractului 3. Declaratiece va contine informatii despre utilajele si echipamentele ce vor fi utilizate pentru prestarea serviciilor de dezinsectie si tratamente fitosanitare. 4. Declaratie ce va contine informatii referitoare la personalultehnic de specialitate angajat, studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile de indeplinirea contractului de servicii. Experienta similara
Ofertantul va face dovada incheierii si executarii, in ultimii trei ani, a cel putin unui contract, avand ca obiect prestarea de servicii de dezinsectie - cod 7470, (exclusiv sau cumulat cu alte servicii), a carui valoare minima sa fie de 500.000 RON.Ofertantul trebuie sa faca dovada incheierii si executarii, a cel putin unui contract, avand ca obiect prestarea de tratamente fitosanitare - cod 0141, (exclusiv sau cumulat cu alte servicii).
Resurse tehnice
- certificariisistemului de management corespunzator serviciilor de dezinsectie, dezinfectie (SR EN ISO 9001:2001 sau echivalent; SR EN ISO 14001:2005 sau echivalent, OH SAS 18001 :2004 sau echivalent), prin documente emise de organisme acreditate;
Ofertantul va dispune de un parc de mijloace de transport minim 15 autovehicule.-generatoare de ceata rece, minim 10 (din care cel putin 2 auto purtate, de mare capacitate) ;
- generatoare de ceata termica clasice, minim 10 ;
- generatoare de ceata termica tip BIO, minim 4;
- atomizoare portabile, minim 40;
- pompe manuale si pompe cu motor, minim 10.
- Resurse umaneOfertantul va dispune de un numar minim de personal, format din 30persoane angajate cu contract de munca
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.01.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: in numerar la casieria unitatiisau prin OP in contul RO82TREZ4065004XXX000379 deschis la Trezoreria Iasi
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.01.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
45zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.01.2008 13:00
Locul: dspm iasi, sos. nationala, nr.43, et.6
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
cnsc
Adresa postala: str. stravopoleus, nr.6, sector3, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213404641, Fax: 0213404642
Organism competent pentru procedurile de mediere
curtea de apel iasi
Adresa postala: str. anastasie panu, nr.25 bis, Localitatea: iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232260600, Fax: 0232255907
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in termen de 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
compartimentul juridic al DSPM IASI
Adresa postala: sos. Nationala, nr.43, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700237, Romania, Tel.0232267392, Email: [email protected], Fax: 0232277650
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.12.2007 12:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer