Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de dezinsectie si deratizare


Anunt de participare numarul 144671/02.07.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea din Bucuresti
Adresa postala: B-dul Mihail Kogalniceanu 36-46 sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050107, Romania, Punct(e) de contact: Cristi Sandu, Tel. +40 213077376, Email: [email protected], Fax: +40 213139575, Adresa internet (URL): www.unibuc.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
UNIVERSITATE
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de dezinsectie si deratizare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
14 - Servicii de curatenie pentru cladiri si servicii de administrare a proprietatilor
Locul principal de prestare: Bd. M. Kogalniceanu nr. 36-46, sector 5, Bucuresti//Bucuresti -Ilfov
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 250 si 1, 293, 036.5RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente for fi intocmite lunar in functie de necesitatile autoritatii contractante iar valoarea minima a celui mai mare contract subsecvent va fi de 250 ron iar valoarea maxima a celui mai mare contract subcevent va fi 1 000 000 ron.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestarea serviciilor de dezinsectie si deratizare se va realiza la toate sediile de invatamant, cazare, cantinei-restaurant aleUniversitatii, in spatiile specificate incaietul de sarcini.Pe parcursul derularii acordului - cadruServiciile de dezinsectie: cantitatile minime vor fi de 1 mp, iar cantitatile maxime estimate vor fi6 568 654mpServicii de deratizare: cantitatile minime vor fi de 1 mp, iar cantitatile maxime estimate vor fi3 077 384 mpAtat serviciile de dezinsectie cat si cele de deratizare se vor efectua, laurmatoarele intervale de timp: a) spatii de invatamant si patrimoniu imobiliarla 90 zile: avand : cantitate minim estimata pe care se aplica serviciul va fi de 1 mp, iarcantitatile maxime estimate vor fi 308 897mp/ trecere xmaxim 8 treceri/24 luniavand: cantitate minim estimata pe care se aplica serviciul va fi de 1 mp, iarcantitatile maxime estimate vor fi309 693 mp/ trecere xmaxim 8 treceri/24 lunib) spatii de cazare la 45 zile: avand: cantitate minim estimata pe care se aplica serviciul va fi de 1 mp, iarcantitatile maxime estimate vor fi174 200mp/ trecere xmaxim 16 treceri/24 luniavand: cantitate minim estimata pe care se aplica serviciul va fi de 1 mp, iarcantitatile maxime estimate vor fi32 990mp/ trecere xmaxim 16 treceri/24 lunic) spatii destinate Cantinei M Kogalniceanu si Casa Universitarilor la 30 zile : avand: cantitate minim estimata pe care se aplica serviciul va fi de 1 mp, iarcantitatile maxime estimate vor fi9 802, 5mp/ trecere xmaxim 24 treceri/24 luniavand: cantitate minim estimata pe care se aplica serviciul va fi de 1 mp, iarcantitatile maxime estimate vor fi3 000mp/ trecere xmaxim 48 treceri/48 lunid) servicii de distrugere a capuselor (daca va fi cazul)de 3 ori /anavand: cantitate minim estimata pe care se aplica serviciul va fi de 1 mp, iarcantitatile maxime estimate vor fi179 169 mp/trecere x max 6 treceri /24 luniin baza Notelor de comanda emise de conducerea directiilor respective
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90921000-9 - Servicii de dezinfectie si de dezinsectie (Rev.2)
90923000-3-Servicii de deratizare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Pe parcursul derularii acordului - cadruServiciile de dezinsectie: cantitatile minime vor fi de 1 mp, iar cantitatile maxime estimate vor fi6 568 654mpServicii de deratizare: cantitatile minime vor fi de 1 mp, iar cantitatile maxime estimate vor fi3 077 384 mpAtat serviciile de dezinsectie cat si cele de deratizare se vor efectua laurmatoarele intervale de timp: a)spatii de invatamantsi patrimoniula 90 zile-8 treceri /24 luni
b) spatii de cazare la 45 zile -16 treceri / 24 luni
c) spatii destinate Cantinei M Kogalniceanu si Casa Universitarilor la 30 zile-24 treceri/ 24 lunid) Serviciile de distrugere a capuselor ? daca va fi cazul ? de maxim 3ori/12 luni // 6 ori /24 luni- la intervalul stabilit de producator
Valoarea estimata fara TVA: intre 250 si 1, 293, 036.5RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Este de: 25, 000.00 RONGarantia de participare se poate constitui, ( in RON sau in valuta iar cursul leu-valuta la care se va face raportarea va fi cursul BNR din data stabilita cu 7 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor)conform art. 86 din HG 925/2006, cu completarile si modificarile ulterioare, in unul din urmatoarele moduri: - Virament bancar, care va fi efectuat pana cel traziu la data limita de depunere ofertelor, in contul deschis de autoritatea contractanta este urmatorul: RO57 TREZ 7055 005X XX00 0186 deschis la Trezoreriea Sectorului 5 sau in conturile de valuta ale Universitatii din Bucuresti dupa cum urmeaza: RO87RNCB0076010452620003 EUR RO17RNCB0076010452620002 CHF RO06RNCB0076010452620006 GBP RO49RNCB0076010452620008 USD RO32RNCB0076010452620023 SEK RO75RNCB0076010452620025 CAD RO58RNCB0076010452620040 DKK RO36RNCB0076010452620048 JPYBanca Comerciala Romana, Sucursala sector 5, Bucuresti SWIFT: RNCBROBU- Depunere la casieria Universitatii din Bucuresti, b-dul Mihail Kogalniceanu 36-46, sector 5, Bucuresti;
- Scrisoare de garantie bancara;
- Instrument de garantare emis de o societate de asigurare sau de o societate bancara;1. In cazul in care operatorul economic face dovada de IMM, atunci beneficiaza de prevederile art. 16, alin. 2 din Legea 346/2004, privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare. Aceasta se demonstreaza prin completarea pe proprie raspundere a declaratiei conform art. 6 din Ordonanta 27/2006, anexa 1, care modifica Legea 346/2004.2. Valabilitarea garantiei de participare va fi de 90 zile de la data limita de depunere aofertelor.3. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10 % din pretul contractului, fara T.V.A.Garantia de buna executie va fi exprimata in lei si se poate constitui conform art. 90 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, intr-unul din urmatoarele moduri: - Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara, ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul prevazut anterior;
- Numerar, depus la casieria Universitatii din Bucuresti, b-dul Mihail Kogalniceanu 36-46, sector 5, Bucuresti1. In cazul in care operatorul economic face dovada de IMM, atunci beneficiaza de prevederile art. 16, alin. 2 din Legea 346/2004, privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare. Aceasta se demonstreaza prin completarea pe proprie raspundere a declaratiei conform art. 6 din Ordonanta 27/2006, anexa 1, care modifica Legea 346/2004.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
VENITURI PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratie privind eligibilitatea Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
- Completarea Formularului 1 - incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea acordului cadru de achizitie publicaCerinta nr. 2
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
- Completarea Formularului 2 - In situatia in care documentele prezentate confirma ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.181 din O.U.G nr.34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 3
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
- Completarea Formularului 3 - Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Cerinta nr. 4
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
Conform Deciziei Rectorului Universitatii din Bucuresti, persoanele din cadrul autoritatii contractante responsabile cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele:
- Prof. dr. Mircea DUMITRU
- Ec. Adrian ALBU
- Prof. dr. Diana PETRESCU
- prof. dr. Maria VOINEA,
-prof. dr. Magdalena Platis
- ing.Dragos FLORESCU,
- ing. Florin MIULESCU,
- ing Radu MATACHE- ec.Cristinel SANDU
-ing. Virginia TOSCA
- ing. Mariana LAZAREANModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
- Completarea unei declaratii pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - formularul 4 in original- semnat si stampilat; in care sa fie inclusa si lista persoanelor responsabile cu procedura de atribuire.
-completare Formular 4Cerinta nr. 5
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele). Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
- prezentarea Certificatului de Atestare Fiscalaeliberat de Ministerul Finantelor Publice, Agentia Nationala de Administrare Fiscala.- prezentarea Certificatului de atestate fiscalaprivind impozitele si taxele locale.
Originale sau in copie legalizata din care sa reiasa situatia datoriilorscadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleDocumentele cerute la punctele 1-4 vor fi prezentate in original, semnate si stampilate
Documentele cerute la punctele 5 vor fi prezentate in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul si semnata. Cerinta nr. 1
Certificatului constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului. (Persoane juridice romane) Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
- prezentarea Certificatului constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate
Nota:
-in cazul in care prestrea de servicii solicitate, nu este activitatea principala, operatorul economic are obligatia de a sublinia codul activitatii in baza caruia poate desfasura in mod legal activitatea (prestarea serviciilor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire)
Cerinta nr. 2
Informatii privind autorizarileModalitatea de indeplinire
a) se prezinta Autorizatie privind prestarea serviciilor DEZINSECTIE si DERATIZARE peteritoriul municipiului Bucuresti, eliberata de Primaria Municipiului Bucuresti, intermen de valabilitate, la data deschiderii ofertelorOfertantii trebuie sa demonstreze ca sunt autorizati si functioneaza conform legislatiei in vigoare.- Documentele cerute la punctele 1 si 2 vor fi prezentate in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul si semnata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 31.12.2012 - , inregistrat si vizat de catre organele competente
Informatii privind mediacifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani de exercitiu financiar
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completarea bilantului contabil- se completeaza Formularul 5 -Informatii generale ofertant.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.b) Prezentareacel putin a unui document / contract/proces-verbal de receptie saudocumente /contracte/procese ?verbale de receptie care sa confirme prestarea de servicii in valoare de minim1 000 000 lei
Declaratie referitoare la echipamentele tehnice
Declaratie privind personalul de specialitate de care dispune ofertantulPpersonalulvafipregatit, instruit siabilitatindomeniulDD
SR ENISO 9001:2008 -Certificatul sistemului de management al calitatii;SR EN 14001:2004-Certificatul sistemului de management de mediu
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
completarea Formularului 6 - Lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 anise completeaza o declaratie privind echipamentele tehnice disponibile pentru indeplinirea contractului.- Formular 10a) se completeaza o declaratie pe propria raspundere care contine informatii privind numarul mediu de angajati in ultimele 12 luni, asigurarea cu personal de specialitate.b) Se prezinta certificat /certificateledeabsolvireaunuicursdeinstruireprivindinsusireanotiunilorlegislativesideoperareindomeniuldezinsectie - deratizareal/aleresponsabilului / responsabililorsi/ sau operatorilor cuindeplinireacontractuluiPrezentareaa) Certificatului sistemului de management al calitatii conform standardului SR EN ISO 9001:2008sauechivalentsib) Certificatuluisistemului de management de mediu SR EN 14001:2004sau echivalentpentruactivitatea ofertantului.Cerinta se demonstreaza prin prezentarea certificatelor, in copie conforma cu originalul, cu semnatura si stampila reprezentantului legal al operatorului economic, in termen de valabilitate la datalimita de depunere ofertelor.In cazul in care operatorul economic nu are implementat sistemelesolicitate autoritatea contractanta accepta un document, emis de o firma de certificare in care se precizeaza ca auditu de certificare a fost finalizat, urmand ca operatorul economic sa primeasca in curand certificarea propriu-zisa.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Pentru a putea participa la faza finala de licitatie electronica, ofertantii trebuie sa fie inregistrati in Sistemul Electronic de Achizitii Publice (S.E.A.P.), avand certificat digital valid pentru acces in sistem si o adresa de e-mail functionala, precizata in datele de contact din formularul Informatii generale atasat la documentatie. Informatii relevante referitoare la echipamentul electronic folosit, conditiile tehnice si modalitatile concrete de realizare a conectarii in vederea participarii la licitatia electronica si disponibile pentru conectare si inregistrare la: http: //www.e-licitatie.roInformatiile care urmeaza a fi puse la dispozitie ofertantilor in cursul licitatiei electronice si momentul cand aceste informatii vor fi disponibile: Sistemul informatic va pune la dispozitia participantilor la procesul repetitiv de reofertare informatii referitoare la: preturi sau valori noi prezentate in cadrul licitatiei electronice precum si la numarul participantilor la licitatia electronica.Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: valoarea ofertei fara TVA, pentruintreaga cantitate de servicii. (dezinsectie + deratizare)? eventuale limite ale valorilor pana la care elementele prevazute la lit. a) pot fi imbunatatite, astfel cum rezulta acestea din specificatiile care definesc obiectul contractului: NU exista limite? informatiile care urmeaza a fi puse la dispozitie ofertantilor in cursul licitatiei electronice si momentul cand aceste informatii vor fi disponibile-sistemul informatic va pune la dispozitia participantilor la procesul repetitiv de reofertare informatii referitoare la : - existenta de preturi sau valori noi prezentate in cadrul licitatiei electronice- numarul participantilor la licitatia electronica- clasament? informatiile relevante privind procesul licitatiei electronice : In vederea realizarii etapei electronice, autoritatea contractanta va introduce in SEAP informatiile solicitate automat de sistemul informatic. Autoritatea contractanta va invita toti ofertantii care au depus oferte admisibile sa prezinte preturi noi. Invitatia se va transmite pe cale electronica, simultan, tuturor ofertantilor respectivi. ce au depus oferte admisibile si va contine data si momentul de start al licitatiei electronice, precum si orice informatie necesara pentru realizarea conectarii individuale la echipamentul electronic utilizat.Invitatia de participare si notificarile de incepere a licitatiei electronice vor fi generate si transmise automat de catre sistem la adresa de posta electronica (e-mail) inregistrata in sistem ca adresa de contact si vor fi disponibile in sectiunea ?Notificari de sistem?.Conditiile in care ofertantii vor avea dreptul sa liciteze: -in cadrul licitatiei electronice ofertantii participanti nu pot decat sa imbunatateasca ofertele depuse anterior organizarii acestei faze.- licitatia electronica se va finaliza dupa desfasurarea rundei nr.1 a licitatiei electroniceIn cazul in care operatorul economic, declarat admis si inscris in SEAP, nu modifica in cadrul fazei de licitatie electronica elementele care fac obiectul procesului de reofertare, la stabilirea clasamentului final este luata in considerare oferta depusa de catre acesta anterior desfasurarii acestei faze, si care a fost introdusa in SEAP de autoritatea contractanta.Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1.Licitatia electronica va incepe la doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei la faza finala de licitatie electronicaDurata unei runde: 1 (una) zi. Daca in cazul in care doua sau mai multe oferte dupa LE vor avea acelasi pret se va cere reofertarea pretului intr-un plic sigilat, in vederea departajarii ofertelor.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.08.2013 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.09.2013 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.09.2013 12:00
Locul: Mihail Kogalniceanu nr 36-46 sector 5 Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicitii legal ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doua sau mai multe oferte se situeaza pe primul loc in urma licitatiei electronice( au acelasi pret) autoritatea contractanta va cere reofertarea pretului intr-un plic sigilat in vederea departajarii ofertelor. Informatii SPECIFICATE si in sectiunea IV.2.2 sub licitatia electronica.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art. 2562 alian.1 litera b din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.06.2013 12:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer