Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Servicii de dezinsectie si deratizare pentru sediile civile si statiile de exploatare pentru societatile Grupului ENEL din ROMANIA?


Anunt de participare (utilitati) numarul 133499/28.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA S.A.
Adresa postala: Bd. Ion Mihalachenr. 41-43, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Punct(e) de contact: Maria Tauru, Tel. +40 375310550, Email: [email protected], Fax: +40 372871908, Adresa internet (URL): www.enel.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Intreprinderi care desfasoara activitate sectoriala in baza unui drept special sau exclusiv
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
?Servicii de dezinsectie si deratizare pentru sediile civile si statiile de exploatare pentru societatile Grupului ENEL din ROMANIA?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
14 - Servicii de curatenie pentru cladiri si servicii de administrare a proprietatilor
Locul principal de prestare: Sedii/locatii -conform anexelor de la caietul de sarcini, pentru Municipiul Bucuresti si judetele: Ilfov, Giurgiu, Timis, Arad, Caras-Severin, Hunedoara, Constanta,
Calarasi, Ialomita, Tulcea
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: 616, 505RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Autorit. Contr. va incheia cate un acord cadru de prest. serv. cu primul clasat /LOT, in urma aplic. crit. atrib. (clasament LE/LOT).Ptr.fiecare ac.cadru se incheie un ctr.subs.Val estim./LOT a celui mai mare contr. subsec.: lot I-73.806 lei fara TVA ; lot II- 37.450, 00 lei; lot III- 86.025, 60 lei fara TVA.Nr. min. ctr. subs.: unul ptr. fiecare ac. cadru, atrib. dupa semn. fiecarui ac.cadru.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
prestarea serviciilor de dezinsectie si deratizare pentru cladirile civile si statiile de exploatare apartinand societatilor din grupul Enel in Romania.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90923000-3 - Servicii de deratizare (Rev.2)
90921000-9-Servicii de dezinfectie si de dezinsectie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
: total 512.292 mp- pentru serviciul de dezinsectie; total- 519.607, 28 mp- pentru serviciul de deratizare (defalcat pe loturi conform anexei B).
Valoarea estimata fara TVA: 616, 505RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul ce se va retine, in cond art.278¹ alin.1 lit.a) din OUG34/2006, pe loturi- in anexa B.In situatia in care asocierea depaseste cerintele prevazute in Legea 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru IMM, criteriile legate de cuantumul garantiei de participare vor fi indeplinite de catre asociati in proportie de 100% din valoarea ceruta in documentatia de atribuire.Per. valab.a gar. de particip: cel putin egala cu per. valabilitate a ofertei-120 zile de la data limita stab. ptr. depunere oferte.Mod de constit: instrument bancar emis de o soc bancara sau de o soc de asigurari-in original;OP sau fila CEC cu confirmarea lor de catre banca, pana la data si ora deschiderii ofertelor in contul: SC ENEL SERVICII COMUNE SA, RO 22054362: RO08 CITI 0000 0007 2507 0004, deschis la CITIBANK Romania S.A. ? pentru LEI.Se va prez. si declr proprie rasp. priv. Incadr. in cat IMM la data de 31.12.2010(daca este cazul)-conf.in original Lg 346/2004, actualiz-form F28. In conf. cu art 278prim-(1) din OUG34/2006, in mas.in care CNSC respinge o contestatie, AC va retine contestatarului din gar. Particip. in rap cu val estim a ct. conf.anexa B-Loturi. Neprez. Gar. Particip., duce la respingerea ofertei in cadrul sedintei de deschidere conf. cu art. 33 alin. 3 lit. b din HG 925/2006 actualiz.Retinerea gar. particip.- conf. leg achiz. publice. 10%(5%ptIMM)din val ct fara T.V.A.Per pt care se constit gar este egala cu durata ct .Modul de constit a gar de buna exec: -prin retsuccesive din fact prezentate;Avand in vedere faptul ca AC este o soc comerciala cu capital majoritar privat si finantarea ct se face din surseproprii, si nu din fonduri publice, nu se aplica prevederile HG 1045/2011?care fac referire la faptul ca«?sumele datorate de instit publiceoperat ec, incl cele datorate de op ec beneficiari de subventii sau transf altor operatori ec, se achita in conturile benefic deschise la trezoreriastatului».Sau-Scrisoare de gar bancara de buna executie(la solicitarea ofert)care va constitui anexa la ct.Sau-Instrum de garantare emis incondit legii de o soc de asigurari, care va respecta prevederile din HGR 925/2006 art 86 alin.(2)-(4).Restit gar de buna executie se va efectuaconform HGR 925/2006 art.92 alin.(4), asa cum este prevazut si in CGF-RO rev.1
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
I)Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Formularul F2-1;II)Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Formularul F2-2;III)Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Formular F 2-3;Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: - Cosmin Trofin- Director Achizitii si Servicii - Ciprian Stefan- Director Adjunct Achizitii.Persoana responsabila cu achizitia: Maria Tauru, Pers.resp.cu gestionare contract: Romica Manciu, Osman Turesin, Jianet Ghinea IV)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta-Formular F2-4;V)Cerinte referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat inclusiv referitoare la bugetul local - Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale ? in original/copie legalizata /copie lizibila certificata ?conform cu originalul?. (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident).
Certificatele mentionate mai sus trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni , conf. Prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal , cu modifcarile si comletarile ulterioare.Se vor prezenta esalonarile aprobate de organismele competente si dovada incadrarii in termen, in cazul existentei unor datorii.Formularele F2.1., F2.2. si F2.3. vor fi completate si depuse si de catre tertul sustinator. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, care se va prezenta in copie lizibila certificata ?conform cu originalul? ,
iar pentru conformitate, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, prezentarea certificatului emis de ORC, in original sau copie legalizata Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident .
Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii(daca este cazul).Doc.priv. atestare drept. de prestare a serv.-conform legislatiei: 1-Autorizatie Sanitar - Veterinara/ Inregistrare Sanitar Veterinara, emisa de Directia Generalai Sanitara Veterinara din cadrul Autoritatii Nationale Sanitare Veterinare si pentru Siguranta Alimentelor;2-Autorizatie pentru detinerea si utilizarea de produse si substante toxice eliberata de catre Directia Fitosanitara.
3-Licenta eliberata de Autoritatea Nationala de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilitati Publice.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani , solicitata, cel putin ?in lei fara TVA: LOT-I - 147.600, 00 lei / 73.800, 00 lei-IMM.; LOT-II-74.800, 00 lei / 37.400, 00 lei- IMM; LOT-III-171.000, 00 lei/ 85.500, 00 lei-IMM.
In cazul in care exista operatori economici care nu au depus inca bilantul anului 2011, se vor accepta orice alte documente relevante ale operatorilor economici din care sa rezulte cifra de afaceri a acestui an.
Conversia valorilor se va face la cursul mediu anual comunicat de BNR si anume:
2009-1 euro=4.2373 lei
2010-1 euro=4.2099 lei
2011-1 euro=4.2379 lei.
Informatii privind situatia economico-financiara din bilantul contabil sau alte documente relevante.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind experienta similara.
lista , care va cuprinde serviciile similare furnizate in ultimii 3 ani, de natura serviciilor ofertate si a caror valoare, cumulata, faraTVA, va fi cel putin egala cu valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent care se va incheia de catre operatorul economic cu autoritatea contractanta- respectiv: lot I-73.806 lei fara TVA ; lot II- 37.450, 00 lei; lot III- 86.025, 60 lei.Aceasta lista poate fi insotita-pentru fiecare lot in parte -de cel putin un document sau de un numar maxim de 3 documente (contracte, procese verbale de receptie, etc) prin care sa se confirme furnizarea acestuitip de servicii. Serviciile cuprinse in aceasta lista vor fi insotite de certificari de buna executie emise de beneficiar din care sa reiasa ca au fost furnizate pana la data depunerii ofertelor, servicii similare si vor preciza cel putin urmatoarele aspecte: - modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcurs
Informatii privind subcontractantii, daca este cazul.Se solicita completareaFormularului F8-pentru fiecare LOT-daca este cazul .In situatia in care ofertantul intentioneaza sa subcontracteze o parte din contract, are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, datele de recunoastere ale subcontractantilor, precum si specializarea acestora, iar la incheierea contractului (in situatia in care este desemnat castigator) are obligatia de a prezenta contractul/
contractele incheiate cu subcontractantii, contracte care trebuie sa fie in concordanta cu oferta si care se vor constitui in anexa la contract. Odata cu prezentarea contractului, subcontractantul are obligatia de a prezenta Formularul F 2.3 completat in nume propriu.
In cazul in care operatorul economic care a depus oferta are subcontract.intreaga responsabilitate ii revine operatorului economic respectiv, iar cerintele de calificare trebuie indeplinite de catre acesta.
Informatii privind asociatii, daca este cazul.
Se solicita completareaFormularului F21 pentru fiecare LOT-daca este cazul- si a propriului dosar de calificare de catre asociat.In cazul asocierii, criteriile de calificare referitoare la situatia personala a ofertantului, la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), la standardele de asigurare a calitatii si standardele de protectie a mediului trebuie prezentate de fiecare asociat in parte. Situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.
In cazul in care o asociere de operatori economici este declarata castigatoare, relatia contractuala va fi intre autoritatea contractanta si liderul asocierii declarat, inclusiv facturarea.
Cerinte pentru tertul sustinator, daca este cazul.Tertul sustinator va prezenta un angajament ferm incheiat in forma autentica prin care confirma ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate, in cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata.
Tertul sustinator va prezenta un angajament ferm incheiat in forma autentica prin care confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate, in cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea acordata.
Tertul sustinator va prezenta completat Formularul F2.1. prin care va declara pe propria raspundere ca nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Tertul sustinator va prezenta completat Formularul F2.2. prin care va declara pe propria raspundere ca nu se incadreaza
Informatii privind responsabilul SSM.Prezentarea CV-ului persoanei responsabile pe tema securitatii si sanatatii in munca
Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele europene relevante.
Certificate emise de organisme independente prin care se atesta respectarea standardelor de calitate, conform SR EN ISO 9001:2008, sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene; orice alte probe sau dovezi in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii, valabile la data depunerii ofertelor.
Informatii privind asigurarea respectarii standardelor de mediu
in conformitate cu standardele europene relevante.
Certificate emise de organisme independente prin care se atesta respectarea standardelor de mediu SR EN ISO 14001/2005 sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene sau orice alte probe sau dovezi in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator de protectia mediului sau prezentarea de liste cu proceduri / instructiuni de lucru de protectia mediului pentru serviciile oferite spre prestare pe amplasamentele achizitorului (gestionare deseuri, tehnologii nepoluante, etc.).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Autoritatea contractanta invita la et. finala toti ofertantii care au depus oferte admisibile/LOT Invit. de particip. si notificarile de incepere a licit. el. vor fi generate si transmise automat de catre S.E.A.P., la adresa de posta electronica (e-mail). Obiectul procesului de reofertare: pretul total ofertat?pentru toate serviciile-- din anexele caietului de sarcini. Licitatia electronica se va desfasura intr-o singura runda-.1 (una) zi lucratoare.Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta dar nu pot vedea numarul de participanti inscrisi. Licitatia nu se prelungeste automat in cazul modificarii clasamentului. Nu se va utiliza pasul de licitare electronica . Daca in urma desfasurarii licitatiei electronice se afla doi sau mai multi ofertanti cu acelasi pret(pentru locul 1, 2 sau 3), autoritatea contractanta va solicita ofertantilor respectivi o noua oferta financiara in plic inchis si contractul va fi atribuit ofertantului a carui nou pret obtinut va fi mai mic.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.03.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.03.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.03.2012 14:00
Locul: Bucuresti, Bd.Ion Mihalache, nr. 41-43, corp C, et.I, Serviciul Achizitii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este atasata anuntului de participare la sectiunea "Documentatie si clarificari". Eventualele clarificari la documentatia de atribuire vor fi solicitate la e-mail [email protected] sau fax +40 372871908, originalele tuturor documentelor intocmite/emise de catre candidat/ofertant urmand a fi transmise pe e-mail sau fax in termenul limita si ulterior in original la sediul autoritatii contractante: Bucuresti, bd. Ion Mihalache nr. 41-43, sector 1, corpul C, etaj 1, in atentia Serviciului Achizitii, in atentia ?Maria Tauru. Raspunsurile la eventualele solicitari de clarificari la documentatia de atribuire se vor atasa anuntului de participare la sectiunea "Documentatie si clarificari".Toate documentele intocmite/emise de catre candidat/ofertant cu scopul participarii la procedurile initiate in vederea atribuirii contractelor de achizitie publica (clarificari solicitate la documentatia de atribuire, oferta: documentele de calificare, ofertele tehnice, ofertele financiare, clarificarile solicitate de catre comisia de evaluare la oferta depusa etc.) se vor prezenta in original, inclusiv angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator (i), in conformitate cu art. 5 alin. 3 din Ordinul Presedintelui ANRMAP nr. 509/28.09.2011.Date limita de primire a solicitarilor de clarificari: cu 3 zile lucratoare inainte de data limita de depunere a ofertelor, ora limita 17 /adresa: Fax: +40 372871908 sau E-mail: [email protected] limita de transmitere a raspunsului la clarificari: 2 zile lucratoare de la data primirii unei solicitari din partea operatorului economic.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Pers. vatam poate sesiza CNSC ptr. anul.act. si/sau recunoast. drept. pretins ori a interes legitim, in 5 zile cu ziua urmat. luarii la cunost. Daca cererea priv. continut. doc. atrib.public in SEAP, data luarii la cunost e data public. doc. atrib.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic
Adresa postala: B-dul Ion Mihalache nr. 41-43, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0111722, Romania, Tel. +40 372115089, Fax: +40 372871908
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.02.2012 10:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer