Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de dezvoltare a sistemului de gestiune si livrare a invatarii in format blended learning in cadrul proiectului ?Implementarea in sistem e-learning de programe de formare in domeniul administratiei publice pentru sprijinirea dezvoltarii societatii


Anunt de participare numarul 113422/24.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Agentia Nationala a Functionarilor Publici
Adresa postala:  Str. Eforie , nr.5 , Sector 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050036, Romania, Punct(e) de contact:  MARICEL DANCEANU, Tel. 0374112780, In atentia:  Constantinescu Elena, Email:  [email protected], Fax:  0374112780, Adresa internet (URL):  www.anfps.gov.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Agentia Nationala aFunctionarilor Publici
Adresa postala:  str. Eforie nr.5, sector 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050036, Romania, Punct(e) de contact:  Constantinescu Elena, Tel. 0374112780, Email:  [email protected], Fax:  0374112780, Adresa internet (URL):  www.anfp.gov.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou national sau federal
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de dezvoltare a sistemului de gestiune si livrare a invatarii in format blended learning in cadrul proiectului ?Implementarea in sistem e-learning de programe de formare in domeniul administratiei publice pentru sprijinirea dezvoltarii societatii informationale?finantat din POS CCE, Axa 3 cu cudul SMIS-CSNR 4376
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Agentia Nationala a Functionarilor Publici-str. Eforie nr.5, sector 5
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de dezvoltare a sistemului de gestiune si livrare a invatarii in format blended learning in cadrul proiectului ?Implementarea in sistem e-learning de programe de formare in domeniul administratiei publice pentru sprijinirea dezvoltarii societatii informationale?finantat din POS CCE, Axa 3 cu cudul SMIS-CSNR 4376
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72212931-4 - Servicii de dezvoltare de software de formare profesionala (Rev.2)
30213000-5-Computere personale (Rev.2)
48783000-0-Pachete software pentru managementul continutului (Rev.2)
72230000-6-Servicii de dezvoltare de software personalizat (Rev.2)
80500000-9-Servicii de formare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de dezvoltare a sistemului de gestiune si livrare a invatarii in format blended learning in cadrul proiectului ?Implementarea in sistem e-learning de programe de formare in domeniul administratiei publice pentru sprijinirea dezvoltarii societatii informationale?finantat din POS CCE, Axa 3 cu cudul SMIS-CSNR 4376
Valoarea estimata fara TVA: 8, 836, 004RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare de 175000 lei -se constituie confor fisei de date
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
82% din Fondul European de Dezvoltare Regionala, POS CCE si 18% bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
? Declaratia de eligibilitate? Declaratie privind neincadrarea in nici una din situatiile prevazute in articolul181 din OUG 34/2006.? Certificat de atestare fiscala pentru bugetul de stat si contributiile sociale
? Certificat impozite si taxe locale? Cazier judiciar pentru administrator(i)? Declaratie privind calitatea de participant la procedura
? Certificatul de inregistrareemis de ORC
? Certificatul constatator din care sa reiasa: a) faptul ca ofertantul are in obiectul de activitate prestarea serviciilor care fac obiectul prezentei licitatiib)nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura de insolventa.
? Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaconform Ordinului 314/2010 emis de ANRMAP
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
? Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare 2007, 2008 si 2009, vizate la AFP
? Formularul cu informatiile privind cifra de afaceri si profitul net pe ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
media anuala a cifrei de afaceri a ofertantului( operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe anii 2007, 2008 si 2009 trebuie sa fie de minim 8.500.000 lei sau echivalentiar media profitului net a ofertantului pe ultimii 3 ani trebuie sa fiepozitiva.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
? Declaratia privind Lista principalelor contracte de servicii de dezvoltare de software, de furnizare de echipamente hardware si dezvoltare de continut educational pentru platforme e-learning, finalizate in ultimii 3 ani (calculati de la termenul limita pentru depunerea ofertelor).
? Formularul -Experienta Similara ? Detalierea proiectelor cuprinse in Lista principalelor contracte de servicii de dezvoltare de software, de furnizare de echipamente hardware si dezvoltare de continut educational pentru platforme e-learning, finalizate in ultimii 3 ani (calculati de la termenul limita pentru depunerea ofertelor).
? Declaratia privind numarul mediu al personalul angajat.
? lista cu expertii cheie propusi pentru indeplinirea contractului? Curriculum vitae pentru fiecare expert insotit de formularul privind atestarea modului de indeplinire a cerintelor personale de pregatire si experienta profesionala.
? Declaratie de exclusivitate si disponibilitate pentru fiecare expert
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) trebuie sa faca dovada ca a finalizat, pana la data limita pentru depunerea ofertelor cel putin 1 contract sau mai multe cu o valoare cumulata de cel putin 4.000.000 lei, avand ca obiect implementarea unor proiecte informatice care au inclus activitati de dezvoltare de continut interactiv de instruire pentru adulti si implementarea unei platforme de tip instruire electronica on-line / off-line, bazate pe conceptul elearning sau blended learning.Cerinte pentru expertii cheieManager de proiect (Liderul de echipa)Certificare profesionala in domeniul managementului de proiect, cu vechime de minim 5 ani, eliberata de o institutie nationala sau internationala autorizataMinimum 10 ani de experienta in domeniul tehnologiei informatiilor (TI)Experienta minima de 5 ani in domeniul managementului de proiecte de implementare a unor solutii informatice complexeExperienta in coordonarea a cel putin un proiect pentru beneficiari din administratia publica care a vizat implementarea unei solutii informatice complexe dovedita prin recomandare nominala din partea beneficiaruluiExperienta in calitate de sef de proiect pentru 2 proiecte finalizate, ce au avut ca scop dezvoltarea de continut interactiv de instruire pentru adulti si implementarea unor componente de tip instruire electronica online, bazate pe conceptul eLearning sau blended-learning.Experienta in calitate de sef de proiect pentru minim un proiect, a carui valoare a fost de cel putin 7.000.000 Lei, ce a avut ca obiectimplementarea de solutii software si hardware si a cuprins activitati de analiza, dezvoltare / customizare de componente de tip instruire electronica pentru restul expertilor cerintele se regasesc in sectiunea VI.3 Alte informatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
respectarea termenelor de implementarea proiectului?Implementarea in sistem e-learning de programe de formare
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 999
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara
2.
Oferta tehnica
60%
Descriere: factori de evaluare
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
516074/22.12.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.01.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.01.2011 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.01.2011 13:00
Locul: Agentia Nationala a Functionarilor Publici- str. Eforie nr.5, sector 5
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si reprezentanti din partea operatorilor economici cu imputernicire si act de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial"Cresterea Competivitatii Economice", Axa prioritara 3 "Tehnologia Informatiei si Comunicatiilor pentru sectoarele privat si public", domeniul major de interventie 2 "Dezvoltarea si cresterea eficientei serviciilor publice electronice". Proiectuleste finantat din Fondul European de Dezvoltare Regionala
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Cerinte minime experti - *integral se regasesc in fisa de dateExpert formareCertificat profesional "formator de formatori"Absolvire program de formare continua in ?Management Educational ? Tehnici Informationale Computerizate? sau similarExperienta de minim 2 ani in dezvoltarea unor programe de formare profesionala/ platforme e-learningParticiparea in minim doua proiecte care sa fi avut ca obiectiv dezvoltarea programelor de instruire in format e-learningParticiparea intr-un proiect in care sa fi fost responsabil cu transformarea programului de instruire (cursurilor) din format clasic in format e-learning sau blended learningExpert e-learningCertificat obtinut de la producatorul platformei e-learning care sa demonstreze specializarea in configurarea si administrarea acestui produs softwareCunostinte in domeniul platformelor e-learning si a standardului SCORM pentru dezvoltarea de continut demonstrata prin diploma de absolvire a unui program de instruireExperienta profesionala in minim 3 proiectefinalizate avand rolul de expert e-learning/ responsabil dezvoltare continut pentru instruire adulti in cadrul echipei de implementare, Experienta in calitate de coordonator tehnic pentru cel putin un proiect, in valoare de cel putin 5.000.000 lei, finalizat in ultimii 3 ani ce a avut ca scop implementarea de solutii software si hardware si a cuprins activitati de dezvoltare de continut interactiv de instruire pentru adulti si implementarea unei platforme de tip instruire electronica online si/sau offline, Team leader hardware si securitateDetinerea de competente de nivel avansat privind o metodologie de management a serviciilor IT recunoscuta la nivel internationalPregatire de nivel avansat in domeniul securitatii sistemelor informatice (certificare CISMsau echivalent);Instruire in domeniul tehnologiilor de securizare a retelelor de comunicatii de date (dovedita prin participarea la cursuri, diplome, certificari);
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Strada Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr.5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 0213198246, Email:  [email protected], Fax:  0213198246, Adresa internet (URL):  www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Agentia Nationala a Functionarilor Publici -Biroul Contencios
Adresa postala:  str. Eforie nr.5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050036, Romania, Tel. 0374112780, Fax:  0374112780, Adresa internet (URL):  www.anfp.gov.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.12.2010 16:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer