Licitatie Publica - SERVICII DE DEZVOLTARE A UNUI SISTEM DE MANAGEMENT, MONITORIZARE SI CONTROL AL UNITATILOR DE INVATAMANT PRESCOLAR
Anunt de participare numarul 43188/13.02.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL EDUCATIEI SI CERCETARII
Adresa postala: MINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII SI TINERETULUI - UNITATEA DE MANAGEMENT A PROIECTELOR PENTRU INVATAMANTUL PREUNIVERSITAR (MECT-UMPIP), Strada Spiru Haret nr. 12, Etaj II, Secretariat, Sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010176, Romania, Punct(e) de contact: Mihaela Ilina, Tel.021-3055993, In atentia: Mihaela Ilina, Email: [email protected], Fax: 021-3055990, Adresa internet (URL): www.rural.edu.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE DEZVOLTARE A UNUI SISTEM DE MANAGEMENT, MONITORIZARE SI CONTROL AL UNITATILOR DE INVATAMANT PRESCOLAR
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Analiza si dezvoltarea sistemului se va realiza in conformitate cu specificatiile din caietul de sarcini, la sediul operatorului economic, iar implementarea (inclusiv instruirea utilizatorilor) se va realiza la sediul Beneficiarului, precum si la nivelul fiecarui judet si sector al municipiului Bucuresti in conformitate cu specificatiile incluse in caietul de sarcini.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de servicii de dezvoltare a unui sistem de management, monitorizare si control al unitatilor de invatamant prescolar conform specificatiilor incluse in caietul de sarcini, servicii de instruire pentru utilizatorii acestuia, servicii de instalare software.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72230000-6 - Servicii de dezvoltare de software personalizat (Rev.1)
50900000-4-Servicii de instalare (Rev.1)
80420000-4-Servicii de formare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Crearea unui sistem software care sa sustina procesul de management, monitorizare si control prin functionalitati care sa permita:
o colectarea sau preluarea tuturor datelor necesare referitoare la gradinite
o centralizarea datelor la nivelul MECT
o suportul pentru activitatea UMPIP implementarea proiectelor destinate educatiei, etc.
o gestionarea activitatilor de la nivelul Centrelor de Resurse pentru Educatie si Dezvoltare (CRED) dar si a activitatilor unei gradinite luate individual
o publicarea pe pagina web a MECT a datelor de interes public si statisticilor privitoare la gradinite
Instruirea operatorilor sistemului si a factorilor de decizie care vor utiliza sistemul
Sustinerea utilizarii sistemului prin servicii de asistenta tehnica
Valoarea estimata fara TVA: 859, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Da
Exista posibilitatea suplimentarii serviciilor cu maximum 20%.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului va fi de 5% din valoarea contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contractul este finantat din bugetul de stat aferent anului 2008 si din credite externe pentru anul 2008.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea dintre operatorii economici va trebui sa indeplineasca prevederile art.44 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCertificatul de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului in cazul persoanelor juridice romane sau Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara in care ofertantul este rezident in cazul persoanelor juridice straine.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generaleCifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin 2.000.000 EURO sau echivalentul in lei
Rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii trei ani, respectiv prezentarea Bilantului contabil pe ultimii trei ani financiari (2005, 2006, 2007 semestrul I), insotit de anexele explicative, vizat si inregistrat de organele competente (copie)si /sau dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil precum si orice alte documente edificatoare prin care ofertantul/candidatul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani
Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat in ultimii 3 ani
Experienta similara: Informatii privind subcontractantii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru dovedirea experientei similare se solicita prezentarea: 1. a cel putin unui contract similar (de dezvoltare de software de baze de date implementat la nivel national, cu minimum 2000 de utilizatori si serviciile de instruire aferente), finalizat in ultimii 3 ani (incepand din 2005 pana la termenul de depunere a ofertelor).2. a cel putin unui contract incheiat in ultimii 3 ani care sa aiba ca obiect realizarea unui sistem de management al informatiilor din educatie, sanatate sau orice alt sector public, inclusiv din administratiile publice locale3. a cel putin unui contract incheiat in ultimii 3 ani care sa aiba ca obiect realizarea unui sistem de management informartional specific implementarii proiectelor cu mai multe surse de finantare. (Banca Mondiala, Phare, ISPA, SAPARD, Banca Europeana de Investitii, Banca de Dezvoltare a Consiliului Europei etc)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.03.2008 11:59
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.03.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.03.2008 13:00
Locul: MECT-UMPIP, Bucuresti, Sector 1 cod postal 010176, Strada Spiru Haret nr 12, Etaj II, Secretariat
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Participantii la sedinta de deschidere a ofertelor trebuie sa prezinte imputernicire semnata de persoana autorizata sa semneze formularul de oferta.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310 46 41, Email: [email protected], Fax: 021 310 46 42, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Eventualele contestatii se pot depune la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor cu respectarea procedurilor prevazute in legislatia privind achizitiile publice.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.02.2008 15:18