Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de dezvoltare a unui sistem software modern, standardizat si flexibil de management al informatiilor rezultate din procesele si activitatile universitare


Anunt de participare numarul 133763/07.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ACADEMIA DE STUDII ECONOMICE BUCURESTI
Adresa postala: Piata Romana nr. 6, sector 1 Bucuresti, et.1 camera 0115, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010374, Romania, Punct(e) de contact: Liliana Corbeanu, Tel. +4 0213191900, Email: [email protected], Fax: +4 0213191966, Adresa internet (URL): www.ase.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie de invatamant superior
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de dezvoltare a unui sistem software modern, standardizat si flexibil de management al informatiilor rezultate din procesele si activitatile universitare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Sediul Autorita?ii Contractante, Academia de Studii Economice
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Sistem software modern, standardizat si flexibil de management al informatiilor rezultate din procesele si activitatile universitare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48311100-2 - Sistem de gestionare a documentelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- 1 bucata
Valoarea estimata fara TVA: 1, 176, 228RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de17000lei, in conformitate cu prevederile art.86dinHG925/2006, respectiv prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, sau prin depunerea la caseria institutiei a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la deschiderea ofertelor.(Formular nr.16)In cazul in care garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, dovada constituirii garantiei de participare in original nu se va introduce in plicurile sigilate care contin oferta ci se va prezenta separat de restul ofertei, cel mai tarziu la data si ora deschiderii ofertelor.Garantia trebuie sa fie irevocabila iar instrumentul de garantare va prevede faptul ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a autoritatii contractante, pe baza declaratiei acesteia cu privire la culpa persoanei garantate.Garantia de participare constit prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari va prevede faptul ca: La cererea scrisa a autoritatii contractante, institutia care a emis garantia de participare va da curs cererii autoritatii contractante in cazul aplicarii dispozitiilor art.2781(1), litera b)din OUG nr.34/2006(in cuantum de 4.956, 23 lei.In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, contul in care se va vira garantia de participare este: ASE Bucuresti-IBAN: RO82 TREZ 7015 005X XX00 0178?Trezoreria Sector1 Bucuresti;c)Dovada constituirii garantiei de participare prin virament bancar, se va prezenta cel mai tarziu la data si ora deschiderii ofertelor cu viza structurii financiare a autoritatii contractante, care sa confirme viramentul.Valabilitatea garantiei de participare va fi de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului, fara TVA.Garantia de buna executie se constituie in termen de maxim 5 zile lucratoare de la data semnarii contractului de catre ambele parti (Formular nr. 17).Forma de constituire a garantiei de buna executie: Conform prevederilor art. 90, alin. (1) din H.G.R. nr. 925/2006.Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie este egala cu durata contractului.Garantia de buna executie constituita de contractantul incadrat conform legii in categoria I.M.M.-urilor va fi admisa in cuantum de 50% fata de suma fixa solicitata.Garantia de buna executie va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 91 si 92 din H.G.R. nr. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri nerambursabile POSDRU/86/1.2./S/58160
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura : Operatorul economic (lider, asociat, ) trebuie sa completeze Formularul nr. 1 care va fi depus in original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Toate documentele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor.
Declaratie privind eligibilitatea. In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic (lider, asociat, subcontractor), se va atasa o imputernicire pentru acesta.Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze Formularul nr. 2 (neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006) care va fi depus in original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Toate documentele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor.
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006
Prezentarea situatiei obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele (pentru certificatele de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale - formulare tip elaborate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident) in termen si traducere legalizata in limba romana. Aceste documente se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie conform cu originalul.Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze Formularul nr. 3 care va fi depus in original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Toate documentele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor.
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006.Operatorul economic (lider, asociat, subcontractor, tert sustinator) trebuie sa completeze Formularul nr. 4 care va fi depus in original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Toate documentele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor.
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze Formularul nr. 5 care va fi depus in original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Toate documentele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor.
Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt prof. univ. dr. Ion Gh. Rosca (rector ASE, reprezentant legal al institutiei), prof. univ. dr. Pavel Nastase (prorector ASE, director de proiect), prof. univ. dr. Ion Smeureanu (decanul Facultatii de Cibernetica, Statistica si Informatica Economica), prof. univ. dr. Marian Stoica (directorul Departamentului de Achizitii al autoritatii contractante), jr. Simona Plesea (directorul Departamentului Juridic din ASE), ec. Loredana Daus (responsabil financiar al proiectului), lect. univ. dr. Mihai Cristian Orzan (responsabil IT al proiectului). Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor (emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor). Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.
Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, Autoritatea Contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea pentru conformitate, a documentului Certificat constatator in original / copie legalizata.
Persoane juridice /fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare. A nu se folosi prescurtari.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privindcifra de afaceri si prezentarea bilanturilor contabile
Cifra medie de afaceri globala a ofertantului(operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani (2008, 2009 si 2010)trebuie sa fie de minim 1.760.000 lei.In cazul in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferentanului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prinraportare la ultimii 3 ani financiari incheiati, respectiv 2009, 2010, 2011.
Valorile vor fi convertite din euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv. 2008:3, 6826;2009:4, 2373;2010:4, 2099;2011:4, 2379
Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite decatre Banca Centrala Europeana.In cazul in care operatorul economic si-a inregistrat bilantulcontabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinireanivelului impus si prin raportare la ultimii 3 ani financiari incheiati, respectiv 2009, 2010, 2011.
Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa prezinte bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani financiari incheiati, vizate si inregistrate de organele competente.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale documentelor solicitate mai sus.
Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor ? persoane juridice romane si persoane juridice straine ? prezentarea si a altor documente in cazul in care cele nominalizate mai sus nu sunt relevante.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii similare in ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010)
Olista a principalelor prestari de servicii efectuate in ultimii 3 ani, continand servicii, valori, perioade de prestare, beneficiari. Se va prezenta minim 1 recomandare ? maxim 3 recomandari din partea beneficiarului/clientului, semnate si stampilate.
Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) trebuie sa faca dovada ca a realizat in ultimii 3 ani cel putin un contract in valoare de minimum 882.000 lei, in care sa fi dezvoltat, implementat si prestat sisteme de management al documentelor. Nu este permisa cumularea valorilor mai multor contracte
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispunde de personalul de specialitate:
Expert cheie nr. 1 ? Manager de proiect? Diploma de absolvire studii universitare de lunga durata in domeniul IT&C sau o disciplina echivalenta;
? Competente certificate in domeniul managementului de proiecte (dovedite prin certificat eliberat de insitutii recunoscute in domeniul managementului de proiect);
? Experienta de cel putin3ani experienta in domeniul IT&C in calitate de manager de proiect, .
? Experienta in calitate de manager de proiect in cadrul a cel putin un proiect similar / mai multe proiectefinalizate ce au avut ca obiectimplementarea de sisteme de management al documentelor;
Expert cheie nr. 2 ? Specialist in programareDiploma de absolvire studii universitare de lunga durata in domeniul IT&C sau o disciplina echivalenta;Experienta de cel putin 3 ani in implementarea proiectelor IT&C.Certificare profesionala Microsoft® Certified Technology Specialist (MCTS): SharePoint® 2010, Application Development;
Certificare profesionala Microsoft® Certified Technology Specialist (MCTS): .NET Framework 3.5, Windows® Workflow FoundationApplications;
Certificare profesionala Microsoft® Certified Technology Specialist (MCTS): ;
Certificare profesionala Microsoft® Certified Technology Specialist (MCTS): .Net Framework 2.0, Windows® Applications;Certificare profesionala Microsoft® Certified Technology Specialist (MCTS): .Net Framework 2.0, Web Applications;Certificare profesionala Microsoft® Certified Professional Developer (MCPD): Enterprise Application Developer;
Certificare profesionala Microsoft® Certified Professional Developer(MCPD): Web Developer
Expert cheie nr. 3 ? Dezvoltator software (3 specialisti)
? Diploma de absolvire studii universitare de lunga durata in domeniul IT&C sau o disciplina echivalenta;
? Experientaminima de cel putin3 ani de experienta in domeniul IT&C in calitate dezvoltator software;
? Competente in domeniul programarii software dovedite prin participare in cel putin un proiect similar / mai multe proiecte proiecte IT&C;
? Experienta in lucrul cu sisteme de management al documentelor, content management, fluxuri de documente, dovedita prin implicarea in cel putin un proiect / mai multe proiectesimilare avand rol de programator;
Expert cheie nr. 4 ? Specialist securitate? Diploma de absolvire studii universitare de lunga durata in domeniul IT&C sau o disciplina echivalenta;
? Competente dovedite in domeniul solutiilor de securitate;? Experienta de cel putin 3 ani in domeniul IT&C in calitate de specialist securitate;
? Experienta in calitate de expert de securitatein cadrul acel putinun proiect / mai multeproiecte ce au avut ca obiectinstalarea si configurarea de produse software;
Expert cheie nr. 5 ? Tester? Diploma de absolvire studii universitare de lunga durata in domeniul IT&C sau o disciplina echivalenta;
? Competente certificate in domeniul testarii software (dovedite prin certificat eliberat de insitutii recunoscute in domeniul testarii software);? Experientade cel putin3 ani in domeniul IT&C in calitate de tester;
? Experienta in calitate de tester in cadrul acel putinun proiect / mai multe proiecte;
Expert cheie nr. 6 ? Trainer
? Diploma de absolvire studii universitare de lunga durata in domeniul IT&C sau o disciplina echivalenta;
? Experienta de cel putin 3 ani in domeniul IT&C in calitate de trainer;
? Competente certificate in domeniul formarii (dovedite prin certificare tip CNFPA sau echivalent);
? Experienta in calitate de trainer in cadrul acel putinun proiect / mai multe proiecte;
Aceasta lista va fi insotita si de acordurile de asociere / subcontractare. In lista vor fi inclusi toti asociatii precum si subcontractantii care urmeaza sa indeplineasca mai mult de 10% din valoarea contractului de achizitie publica (in exprimare valorica). Fiecare subcontractant care urmeaza sa indeplineasca mai mult de 10% din valoarea contractului de achizitie publica (in exprimare valorica) va completa cu propriile date Formularele nr. 1, 4 si 6.Ofertantul-lider, in cazul in care este formata o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Achizitorului, inainte de data semnarii contractului.
Un asociat trebuie nominalizat lider al asociatiei si confirmat prin depunerea scrisorilor de imputernicire semnate de persoanele cu drept de semnatura din partea tuturor asociatilor individuali din cadrul asociatiei. Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele tuturor asociatilor, individual si colectiv, si ca liderul asociatiei este responsabil pentru indeplinirea contractului, inclusiv platile. Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din Asociatie/Consortiu sunt obligati sa ramana in Asociatie/Consortiu pe intreaga durata a contractului.
Standarde de asigurare a calitatii - Operatorul economic trebuie sa prezinte un certificat care sa ateste implementarea unui sistem de management al calitatii ? ISO 9001:2008 sau echivalent in domeniile care fac obiectul contractului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Intra in licitatie electronica
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
Managementul de proiecta elaborat conform unei metodologii recunoscute in domeniu
25%
Descriere: Pentru ofertele care prezinta o metodologie de management de proiect in conformitate cu un standard international de analiza-proiectare(procese, managementul ariei de acoperire, timp, cost, calitate, resurse umane, comunicare, risc) se acorda 25puncte
3.
instrumentele specifice utilizate in managementul proiectului si aferente metodologiei standardizate
25%
Descriere: Pentru ofertele care descriu instrumentele specifice utilizate in managementul proiectului si aferente metodologiei standardizate (aplicatii informatice) se acorda maxim 25 puncte. Prezentarea instrumentelor specifice folosite trebuie sa cuprinda o scurta descriere, fluxurile principale de lucru si o captura de ecran per flux. Oferta in care sunt prezentate cele mai multe instrumente specifice (NIMax) va primi 25puncte. Celelalte oferte vor fi punctate folosind formula: PI(n) = NI(n) / NIMax x 25 puncte, Unde: PI(n) = punctaj oferta (n) pentru acesta caracteristica NI(n) = numarul instrumentelor specifice descrise in oferta (n) NIMax = numarul maxim de instrumente specifice descrise in ofertele depuse
Punctaj maxim componenta tehnica: 50
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
a)Elementele ofertei care vor face obiectul procesului repetitiv de ofertare: pretul oferteiNu exista limite ale valorilor pana la care elementele prevazute la lit.a)pot fi imbunatatite;Informatiile care urmeaza a fi puse la dispozitie ofertantilor in cursul licitatiei electronice: clasamentul afisat de SEAP.Diferente minime pentru licitarea noilor oferte: 11.762, 28lei(1% din valoarea estimata a contr. fara TVA)Numarul de runde: una.Inform. relevante privind licitatia electronica: conf.art.42 din HOTARAREA nr.1.660 din 22 noiembrie 2006 cu modificarile si completarile ulterioare, la licitatia electronica au dreptul sa participe doar operatorii economici inregistrati in SEAPsi carora le-au fost transmise invitatii de participare la aceasta faza de catre autoritatea contractanta, conform prevederilor art.165 alin.(2)din ordonanta de urgenta nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.04.2012 13:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.04.2012 11:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.04.2012 12:00
Locul: imobilul din strada Stanislas Cihoski nr. 5, etajul 2, camera 5203
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti autorizati ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POSDRU/86/1.2./S/58160
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
VI.3) Alte informatii
Pentru situatia in care sunt mai multi ofertanti care obtin acelasi punctaj final, departajarea se va realiza astfel: Castigatorul va fi declarat cel care obtine punctajul cel mai mare la evaluarea tehnica;Daca si acest punctaj este identic, va fi declarat castigator ofertantul cu pretul cel mai scazut.Daca se constata ca si ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.Prezenta documentatie a fost respinsa de ANRMAP in data de 19.12.2011, avand nr.10108.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Academia de Studii Economice -Oficiul Juridic
Adresa postala: Piata Romana nr.6, sector 1 , ,Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010374, Romania, Tel. +4 0213191900/01, Fax: +4 0213191966
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.03.2012 15:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer