Licitatie Publica - Servicii de dezvoltare a unui sistem software modern, standardizat si flexibil de management al informatiilor rezultate din procesele si activitatile universitare
Anunt de participare numarul 139239/28.09.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ACADEMIA DE STUDII ECONOMICE BUCURESTI
Adresa postala: Piata Romana nr. 6, sector 1 Bucuresti, et.1 camera 0115, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010374, Romania, Punct(e) de contact: Liliana Corbeanu, Tel. +4 0213191900/01, Email: [email protected], Fax: +4 0213191966, Adresa internet (URL): www.ase.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie de invatamant superior
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de dezvoltare a unui sistem software modern, standardizat si flexibil de management al informatiilor rezultate din procesele si activitatile universitare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Sediul Autorita?ii Contractante, Academia de Studii Economice
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de dezvoltare a unui sistem software modern, standardizat si flexibil de management al informatiilor rezultate din procesele si activitatile universitare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72212311-2 - Servicii de dezvoltare de software pentru gestionarea documentelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de dezvoltare a unui sistem software modern, standardizat si flexibil de management al informatiilor rezultate din procesele si activitatile universitare
Valoarea estimata fara TVA: 1, 267, 200RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
110 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
20.000LeiEchivalenta in lei, pentru garantiile de participare depuse in euro, se va face la cursul BNR din data anterioara cu 5 zile, datei limita de depunere a ofertelor.- Perioada de valabilitate: 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.a) Daca ofertantul constituie garantia de participare prin scrisoare de garantie pentru participare, acesta va putea acesta va putea utiliza, ca model, formularul nr. 19 din Partea III a documentatiei de atribuire ? Modele formulare; in acest caz, documentul respectiv se va prezenta in original si va trebui sa contina, in mod expres, urmatoarele conditii prevazute la art. 87 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: a.1. autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, in oricare din situatiile prevazute la Art. 87 ? (1) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;a.2. conform Art. 278¹ - lit b) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in cazul in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia formulata de ofertant, achizitorul va retine, din garantia de participare, suma de: 5.047, 1990 lei (4200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei), conform art. 278¹ - lit. b) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.b) daca ofertantul constituie garantia de participare prin virament, cu ordin de plata, suma respectiva se va vira in contul de garantii al autoritatii contractante ASE Bucuresti - IBAN: RO82 TREZ 7015 005X XX00 0178 ? Trezoreria Sector 1 Bucuresti;c) I.M.M.- urile beneficiaza de dreptul de a plati 50% din contravaloarea garantiei pentru participare, conform art. 16 din Legea nr. 346/2004.d) Returnarea garantiei de participare se va efectua conform prevederilor Art. 88 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. 10% din valoarea contractului, fara TVA.Garantia de buna executie se constituie in termen de maxim 5 zile lucratoare de la data semnarii contractului de catre ambele parti (Formular nr. 20).Forma de constituire a garantiei de buna executie: Conform prevederilor art. 90, alin. (1)-alin.(3) din H.G.R. nr. 925/2006.Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie este egala cu durata contractului.Garantia de buna executie va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 91 si 92 din H.G.R. nr. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri nerambursabile POSDRU/86/1.2./S/58160
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Art. 180
1.1.Declaratie privind eligibilitatea: ofertantul va completa si va depune formularul nr. 4 dinPartea III a documentatiei de atribuire ? Modele formulare.
Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.a) acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti;b) in cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatiade a demonstra indeplinirea cerintei;c) in cazul depunerii unei oferte individuale/comune, sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional, de catre un tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.2. Art. 181
2.1. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de articolul 181 din O.U.G. 34/2006: ofertantul va completa si va depune formularul nr. 5 dinPartea III a documentatiei de atribuire ? Modele formulare.
Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude, din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica, ofertantii aflati in una sau alta din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006.a) cerintele formulate pentru situatiile prevazute la Art. 181 din OUG 34/2006 nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti;b) in cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei;c) in cazul depunerii unei oferte individuale/comune, sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional, de catre un tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei, NUMAI pentru punctele a), c1) si d) ale Art. 181 din OUG 34/2006.3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura: ofertantul si, dupa caz, ofertantul asociat/subcontractantulva/vor completa si va/vor depune formularul nr. 3 dinPartea III a documentatiei de atribuire ? Modele formulare.
NOTA: Ofertantii vor respecta prevederile Art. 46 ? (1), (2) si (3) din OUG 34/2006.
4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691) din O.U.G. 34/2006: Ofertantul si, dupa caz, ofertantul asociat / subcontractantul / tertul(tertii) sustinator(i)va/vor completa si va/vor depune o declaratie - privind neincadrarea in prevederile art. 691) din O.U.G. 34/2006, data pe proprie raspundere, referitoare la evitarea conflictului de interese, conform precizarilor formularuluinr.6dinPartea III a documentatiei de atribuire ? Modele formulare.NOTA: Persoanele (numele acestora) cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante Academia de Studii Economice din Bucuresti, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) sunt urmatoarele: Prof. univ. Dr. Pavel NASTASE ? Rector;Lector univ. Dr. Robert Aurelian SOVA - Prorector responsabil cu planificarea si alocarea resurselor;Ec. Drd. Loredana DINULESCU - DirectorEconomic; Ec. Daniela DIMA - Sef Serviciu Achizitii Publice; Ec. Alecsandru PLOESTEANU ? Sef Monitorizare Contracte;Liliana CORBEANU- Serviciu Achizitii Publice; C. j. Simona Elena PLESEA ? Sef ServiciuJuridic si Contencios Administrativ; lect. univ. dr. Mihai Cristian Orzan (responsabil IT al proiectului);Asist.dr. Catalin Silvestru- expert IT, Analist Mihai Lapadat expert IT.
Autoritatea contractanta va exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica, ofertantul care se afla in situatia prevazuta la art. 691) din OUG 34/2006.5. Certificat privind participarea la licitatie cu oferta independenta: Conform prevederilor Ordinului nr. 314/2010, emis de Presedintele ANRMAP, privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta, ofertantul va completa si va depune respectivul certificat ? in conformitate cu precizarile formularului nr. 6.1 - Partea III a documentatiei de atribuire ? Modele formulare. 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
Ofertantul va prezenta un Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial, care atesta domeniul sau de activitate. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondenta in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC.Certificatul se depune in original sau in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".
NOTA:
a) documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (din categoria carora face parte si certificatul constator emis de O.R.C.) nu pot fi prezentate, in favoarea ofertantului, de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori;
b) in cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte;
c) si persoanele fizice autorizate au obligatia de a prezenta Certificatul constatator, data fiind obligativitatea inregistrarii acestora la ORC, conform prevederilor OUG 44/2008, cu modificarile si completarile ulterioare.
d) in etapa evaluarii ofertelor, inaintea transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita, ofertantului clasat pe primul loc, sa prezinte Certificatul constatator in original sau in copie legalizata, pentru conformitate, daca anterior a fost depus in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.2. Documente care atesta incadrarea intrepriderii in categoria ?intreprinderi mici si mijlocii?
Conform prevederilor Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul se incadreaza in categoria ?intreprinderi mici si mijlocii? - I.M.M., daca indeplineste, in mod cumulativ, urmatoarele conditii: -numar mediu anual de salariati mai mic de 250;
-cifra medie anuala neta, de pana la 50 milioane Euro, la valoare echivalenta in Lei sau active totale care nu depasesc echivalentul in Lei al sumei de 43 milioane Euro, conform ultimului exercitiu financiar aprobat. Prin active totale se inteleg: active imobilizate + active circulante + cheltuieli in avans;
Pentru a dovedi incadrarea in categoria I.M.M., ofertantii au obligatia de a completa si depune unele sau altele din urmatoarele documente, dupa caz:
a) pentru intreprinderi autonome: a.1. Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria I.M.M. ? conform modelului formularului I.M.M. ? ANEXA 1, din Partea III a documentatiei de atribuire ? Modele formulare;b) pentru intreprinderi partenere: b.1. Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria I.M.M., conform modelului formularului I.M.M. ? ANEXA 1, din Partea III a documentatiei de atribuire ? Modele formulare
si
b.2. Calculul pentru intreprinderile partenere sau legate, conform modelului formularului I.M.M. ? ANEXA 2, la care se adauga?Fisa de parteneriat? - conform modeluluiformularului I.M.M. ? ANEXA 2-1 si formularul ?Intreprinderi partenere? - conform modelului formularului I.M.M. ? ANEXA 2-2, din Partea III a documentatiei de atribuire ? Modele formulare;
c) pentru intreprinderi legate: c.1. Declaratie privind incadrarea intrepriderii in categoria I.M.M., conform modelului formularului I.M.M. ? ANEXA 1, din Partea III a documentatiei de atribuire ? Modele formulare
si
c.2. Calculul pentru intreprinderile partenere sau legate, conform modeluluiformularului I.M.M. ? ANEXA 2 , la care se adauga ?Fisa privind legatura dintre intreprinderi? - conform modeluluiformularului I.M.M. ? ANEXA 2-3 si formularul ?Intreprinderi legate? - conform modeluluiformularului I.M.M. ? ANEXA 2-4, din Partea III a documentatiei de atribuire ? Modele formulare;
NOTA:
Se solicita ofertantilor confirmarea incadrarii in categoria I.M.M. deoareceArt. 16. - (2) din Legea nr. 346/2004ii confera ofertantului urmatoarele avantaje: - beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri;
- beneficiaza de dreptul de a plati 50% din valoarea garantiei pentru participare / a garantiei de buna executie, in cazul in care oferta sa va fi castigatoare si i se atribuie contractul de prestari de servicii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Ofertantul si, dupa caz, asociatul/asociatii acestuia va/vor prezenta Bilanturile contabile aferente anilor 2009, 2010, 2011 (document doveditor al cifrei de afaceri globale ), vizate si inregistrate de organele competente - in copie lizibila, cu mentiunea"conform cu originalul".
2. Cifra medie de afaceri globala a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani (2009, 2010 si 2011) trebuie sa fie de minim 2.500.000 lei.
3. Angajament de sustinere financiara, daca este cazul
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara, invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care, aceasta din urma confirma faptul ca va pune, la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Angajament de sustinere tehnica / profesionala, daca este cazul
Conform Art. 190 (1) si (2) din OUG 34/2006, in cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia tehnica si profesionala, invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care, aceasta din urma confirma faptul ca va pune, la dispozitia ofertantului, resursele tehnice si profesionale invocate.NOTA:
Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006.
2.Declaratie pe proprie raspundere, privind confirmarea indeplinirii criteriilor de calificare ? conform Art. 11 ? (4) din HG 925/2006, daca este cazulPentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare solicitate la punctele III.2.1 ? III.2.3 ? inclusiv, din prezenta Fisa de date a achizitiei, orice ofertant poate prezenta, initial, doar o Declaratie pe proprie raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care va confirma ca indeplineste criteriile de atribuire, astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia trebuie sa fie insotita de o Anexa, in care ofertantul va mentiona succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte ? inclusiv, daca au fost solicitate, valori, cantitati sau altele asemenea.
3.Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii similare in ultimii 3 ani raportati la data depunerii ofertelor 2009, 2010, 2011, 2012
O lista a principalelor prestari de servicii efectuate in ultimii 3 ani, continandservicii, valori, perioade de prestare, beneficiari. Se va prezenta minim 1 recomandare ? maxim 3 recomandari din partea beneficiarului/clientului, semnate si stampilate. Operatorul economic (lider, asociat)trebuie sa completeze Formularul nr. 8 care va fi depus in original.
4.Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) trebuie sa faca dovada ca a indeplinit in ultimii 3 ani cel putin un contracta carui valoare este egala cu sau mai mare decat suma de1.200.000 lei, in care sa fi dezvoltat, implementat si prestat sisteme de management al documentelor. Este permisa cumularea a maximum treicontracte.
NOTA: Pentru prestarile de serviciisimilare, ultimii 3 anise calculeaza pana la data limita de depunere a ofertelor.
Pentru fiecare contract mentionat se vor atasa documente suport (copii dupa parti din contracte sau alte documente care sa ateste finalizarea activitatii specifice a contractului) care vor contine obligatoriu date referitoare la: beneficiarul contractului; tipul activitatilor prestate; perioada contractului; valoarea contractului. Pe aceste documente suport se va mentiona formula ?cf. cu originalul? si vor fi insotite de semnatura deponentului. In cazul asocierilor conditia se va considera indeplinita in mod cumulat
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispunde de personalul de specialitate:
Expert cheie nr. 1 ? Manager de proiect? Diploma de absolvire studii universitare de lunga durata in domeniul IT&C sau o disciplina echivalenta;
? Competente certificate in domeniul managementului de proiecte (dovedite prin certificat eliberat de insitutii recunoscute in domeniul managementului de proiect);
? Experienta in calitate de manager de proiect in cadrul a cel putin un proiect similar / mai multe proiectefinalizate ce au avut ca obiectimplementarea de sisteme de management al documentelor;
Expert cheie nr. 2.Specialist in programareDiploma de absolvire studii univ. de lunga durata in domeniul IT&C sau o disciplina echivalenta.Certificari profesionale solicitate: Microsoft® Certified Technology Specialist (MCTS): SharePoint® 2010, Applic. Dev.sau echivalent; Microsoft® Certified Technology Specialist (MCTS): NET Framework 3.5, Windows® Workflow FoundationApplic.sau echivalent; Microsoft® Certified Technology Specialist (MCTS): sau echivalent;Microsoft® Certified Tech.nology Specialist (MCTS): Net Framework 2.0, Windows® Applications sau echivalent; Microsoft® Certified Technology Specialist (MCTS): Net Framework 2.0, Web Applications sau echivalent; Microsoft® Certified Professional Developer (MCPD): Enterprise Application Developer sau echivalent;Microsoft® Certified Professional Developer(MCPD): Web Developer sau echivalent; Se accepta mai multe pers. care cumulat detin toate certificarile solicitate
Expert cheie nr. 3 ? Dezvoltator software (3 specialisti)? Diploma de absolvire studii universitare de lunga durata in domeniul IT&C sau o disciplina echivalenta
?Competente in domeniul programarii software dovedite prin participare in cel putin un proiect similar / mai multe proiecte proiecte IT&C;? Experienta in lucrul cu sisteme de management al documentelor, content management, fluxuri de documente, dovedita prin implicarea in cel putin un proiect / mai multe proiectesimilare avand rol de programator;
Expert cheie nr. 4 ? Specialist securitate? Diploma de absolvire studii universitare de lunga durata in domeniul IT&C sau o disciplina echivalenta;
? Competente dovedite in domeniul solutiilor de securitate;? Competente certificate in domeniul securitatii sistemelor informatice (dovedite prin certificat eliberat de instiutii recunoscute in domeniul securitatii informatice)
? Experienta in calitate de expert de securitatein cadrul acel putinun proiect / mai multeproiecte ce au avut ca obiectinstalarea si configurarea de produse software;
Expert cheie nr. 5 ? Tester? Diploma de absolvire studii universitare de lunga durata in domeniul IT&C sau o disciplina echivalenta;
? Competente certificate in domeniul testarii software (dovedite prin certificat eliberat de insitutii recunoscute in domeniul testarii software); ? Experienta in calitate de tester in cadrul acel putinun proiect / mai multe proiecte;
Expert cheie nr. 6 ? Trainer
? Diploma de absolvire studii universitare de lunga durata in domeniul IT&C sau o disciplina echivalenta;
? Competente certificate in domeniul formarii (dovedite prin certificare tip CNFPA sau echivalent);
? Experienta in calitate de trainer in cadrul acel putinun proiect / mai multe proiecte;
Ofertantul va prezenta lista cu personalul de specialitate (Formular nr. 11) care va fi insarcinat cu derularea contractului si CV-urile acestora (Formular nr. 12), insotite de documente suport pentru a sustine experienta similara solicitata, astfel: -copii ale diplomelor de studii si ale certificatelor profesionale obtinute si mentionate in CV;Nota: In cazul in care specialistii prezentati nu sunt vorbitori de limba romana, operatorul economic va asigura servicii de traducere si interpretare de specialitate, in limba romana pe toata durata contractului. Operatorul economic va lua toate masurile pentru asigurarea unor traduceri de calitate.
Standarde de asigurare a calitatii - Operatorul economic trebuie sa prezinte un certificat care sa ateste implementarea unui sistem de management al calitatii ? ISO 9001:2008 sau echivalent in domeniile care fac obiectul contractului.Documentele vor fi prezentate in oricare dintre formele original / copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: a) Pentru cel mai scazut dintre preturi se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv; b) Pentru celelalte preturi ofertate punctajul se acorda astfel: P(n) = (Pret minim/ Pret (n)) x Punctaj maxim alocat, unde P(n) punctajul ofertei pentru factorul de evaluare ?pret total?; Pret minim - pretul cel mai mic ofertat; Pret (n) - pretul ofertat de operatorul economic pentru care se calculeaza punctajul
2.
Intelegerea specificului activitatii Beneficiarului
15%
Descriere: Pentru ofertele care descriu fluxuri de lucru suplimentare (cate unul pentru fiecare tip de document de lucru definit in sistem in cadrul Anexei 1. Documente implicate in procesele universitare ASE) numarului minim solicitat prin Caietul de sarcini, dar mai mic decat 150 de fluxuri, se acorda intre 0 si 14 puncte, astfel: oferta in care sunt prezentate cele mai multe fluxuri (NIMax) va primi 14 puncte. Celelalte oferte vor fi punctate folosind formula: PI(n) = NI(n) / NIMax x 14 puncte, unde: PI(n) = punctaj oferta (n) pentru acesta caracteristica, NI(n) = numarul fluxurilor de documente specifice descrise in oferta (n), NIMax = numarul maxim de fluxuri de documente specifice descrise in ofertele depuse. Pentru toate ofertele care prevadfluxuri de lucru (cate unul pentru fiecare tip de document de lucru definit in sistem in cadrul Anexei 1. Documente implicate in procesele universitare ASE) mai mare sau egal cu 150 de fluxuri, se acorda 15 puncte.
3.
Carduri pentru autentificare OTP
15%
Descriere: Pentru ofertele care prevad un numar de carduri de autentificare OTP mai mare decat numarul de carduri de autentificare OTP minim acceptat dar mai mic de 2000 de carduri, se acorda intre 0 si 14 puncte, astfel: oferta in care sunt oferite cele mai multe carduri (insa mai putine de 2000) (CMax) va primi 14 puncte. Celelalte oferte vor fi punctate folosind formula: PC(n) = C(n) / CMax x 14 puncte, unde: PC(n) = punctaj oferta (n) pentru acesta caracteristica, C(n) = numarul cardurilor OTP oferite prin oferta (n), CMax = numarul maxim de carduri OTP ofertate in ofertele depuse. Pentru toate ofertele care prevad o oferta mai mare sau egala cu 2000 de carduri pentru autentificare OTP se acorda 15 puncte.
4.
Pixuri electronice aferente recunosterii semnaturii olografe
10%
Descriere: Pentru ofertele care prevad un numar de pixuri electronice aferente recunosterii semnaturii olografe mai mare decat numarul de pixuri electronice minim acceptat se acorda intre 0 si 9 puncte, astfel: oferta in care sunt oferite cele mai multe pixuri electronice aferente recunoaserii semnaturii olografe (insa mai putine de 10) (XMax) va primi 9 puncte. Celelalte oferte vor fi punctate folosind formula: XC(n) = X(n) / CMax x 9 puncte, unde: XC(n) = punctaj oferta (n) pentru acesta caracteristica, X(n) = numarul pixurilor elecronice aferente recunoasterii semnaturii olografe oferite prin oferta (n), XMax = numarul maxim de pixurilor elecronice aferente recunoasterii semnaturii olografe ofertate in toate ofertele depuse. Pentru toate ofertele care prevad o oferta mai mare sau egala cu 10 pixuri elecronice aferente recunoasterii semnaturii olografe se acorda 10 puncte.
5.
Garantia sistemului
10%
Descriere: Pentru ofertele care prevad o garantie software a sistemului ofertat, mai mare decat perioada de garantie minim acceptata se acorda intre 0 si 9 puncte, astfel: oferta ce prevede cea mai mare perioada de garantie (insa mai scurta de 36 de luni) (LMax) va primi 9 puncte. Celelalte oferte vor fi punctate folosind formula: LC(n) = L(n) / LMax x 9 puncte, unde: LC(n) = punctaj oferta (n) pentru acesta caracteristica, L(n) = numarul lunilor de garantie oferite prin oferta (n), LMax = numarul maxim de luni de garantie ofertate in toate ofertele depuse. Pentru toate ofertele care prevad o oferta mai mare sau egala cu 36 de luni de garantie se acorda 10 puncte.
Punctaj maxim componenta tehnica: 50
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2911/09.08.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.11.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.11.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.11.2012 12:00
Locul: strada Stanislas Cihoski nr. 5, etajul 2, camera 5211, Compartimentul Achizitii Publice
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii autorizati ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul POSDRU/86/1.2./S/58160,
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
VI.3) Alte informatii
1. Pentru situatia in care sunt mai multi ofertanti care obtin acelasi punctaj final, departajarea se va realiza astfel: Castigatorul va fi declarat cel care obtine punctajul cel mai mare la evaluarea tehnica;Daca si acest punctaj este identic, va fi declarat castigator ofertantul cu pretul cel mai scazut.Daca se constata ca ofertele clasate pe primul loc au si preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.In urma sedintei de reofertare, contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara va avea pretul cel mai scazut.2. Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP, operatorii economici trebuie sa dispuna de un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic. Programul respectiv este disponibil gratuit, pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt prevazute de art.2562 din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Academia de Studii Economice -Oficiul Juridic
Adresa postala: Piata Romana nr.6, sector 1, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010374, Romania, Tel. +4 0213191900/01, Fax: +4 0213191966
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.09.2012 14:36